Zblokowana czy nie? RC36 I

Wszelkie problemy nie związane z mechaniką.
Awatar użytkownika
Bodzio72
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 79
Rejestracja: śr 23 cze 2021, 08:46
Model VFR: Fi 2000 r
Imię: Bogusław
województwo: dolnośląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Lutynia

Re: Zblokowana czy nie? RC36 I

Post autor: Bodzio72 » wt 23 sie 2022, 17:14

Najlepiej to płakać ze szczęścia😀.
Obecnie VFR 800 FI 2000 r.

Awatar użytkownika
emil
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4201
Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
Model VFR: Fortepian
Imię: Łukasz
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: SO/SZA

Re: Zblokowana czy nie? RC36 I

Post autor: emil » wt 23 sie 2022, 18:25

Rodzynek ;)

Awatar użytkownika
Żółw 666
bywalec
bywalec
Posty: 49
Rejestracja: ndz 18 lip 2021, 23:37
Model VFR: DCT Cross Tourer
Imię: Andrzej
województwo: pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdańsk-Brzeźno

Re: Zblokowana czy nie? RC36 I

Post autor: Żółw 666 » wt 23 sie 2022, 19:33

mictom pisze:
pn 22 sie 2022, 19:33
kiki pisze:
śr 30 maja 2012, 09:13
a masz 2 czerwone pola na obrotomierzu?
Tak mnie dziś natchnęło.
Po 10 latach posiadania Moto zacząłem kopać na forum i w serwisówce co to te chromowane rurki. No i się dowiedziałem że mam Secondary Air Supply System 😐 Honda sprowadzona ze Szwajcarii. RC 36/2 W dowodzie 50kW, na obrotomierzu dwa czerwone pola. Cieszyć się czy płakać?
Nie dość, że rodzynek to i super Moto! :twisted:
Tak mnie się zdaje "FARCIARZU", płacz ze szczęścia, bo jest z czego....
Technicznie to brzmi tak: jest to system zasilania powietrzem wtórnym do silnika motocykla, który wyposażony w zawór powietrza wtórnego złożony ze zintegrowanego zaworu trzcinowego i zaworu odcinającego powietrze dadeje dodatkową moc i współmierne obroty do prędkości, a rury wydechowe są połączone z otworami wydechowymi utworzonymi w silniku.
Także ten, tego....szczęściarzu!!!!! :mrgreen: :cool
Białe są chmury, zielone liście! Jestem Żółwik z Gdańska i jest mi zajebiście :D

Awatar użytkownika
mictom
klepacz
klepacz
Posty: 764
Rejestracja: wt 25 wrz 2012, 01:10
Model VFR: RC36 II
Imię: Tomek
województwo: podkarpackie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: RKR ROGI

Re: Zblokowana czy nie? RC36 I

Post autor: mictom » śr 24 sie 2022, 17:25

Czyli mocy przybywaj, zastanawiam się czy to się może jakoś "zepsuć" i czy jakoś to się serwisuje?

Mam od niecałego miesiąca problem z cyklu, z dnia na dzień wszystko niby chodzi, ale motocykl jakoś "dziwnie" zaczął brzmieć. Spadły mu lekko obroty (100) i pali ~7.2 litra a wcześniej nie przekraczał w najgorszym przypadku ~6.5 litra.

Sierpień 2021: kontrola zaworów, czyszczenie gaźników i synchronizacja ( zestawy naprawcze tourmax) , nowe świece,
Moim zdaniem po synchronizacji motocykl chodzi "za równo" wcześniej tak fajnie przyspieszał i zwalniał specyficznie dla VFR jak to pisał Arnold w jednym temacie.

Kwiecień 2022: kpl. sprzęgło i olej z filtrem. (Też raczej bez wpływu)

Na filtrze powietrza i paliwa zrobione 11000km (to raczej wykluczam ale zmienię dla pewności)

No i tak szukam.
Nie znam się ale stawiam na gaźniki, chciałem ich wyczyścić raz na 25 lat, ale widzę że dobrymi chęciami jest piekło wubrukowane i było ich nie ruszać. Przywiesiło się ssanie czy coś przytkało, nie wiem. Jutro skocze do mechanika i ustalimy plan działania. Panowie gdyby ktoś miał jakieś pomysły od czego zacząć to będę wdzięczny.
Nawaliłem w złym temacie w razie czego proszę o przeniesienie

Pozdrawiam Tomek

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: SZTUKAS80 i 14 gości