pare wskazówek po kupnie VFR
: sob 16 cze 2007, 09:50
witam,tak jak w temacie,kupiłem Vfr i prosiłbym o pare wskazówek co zminiec i na co,moto jest z 90 roku,sprowadzony ze szwjcari i ma według licznika przejechane 62 tys.
-Olej- z tego co wyczytałem na forum dobry jest Motul i Castrol,wiem ze ten pierwszy jest drozszy,koles od któregop kupowałem mówił ze Castrol tez jest dobrymco byscie polecili,dodam ze nie wiem jaki jest zalany.
-Akumulator-niestety musze wymienic bo jest padniety,zreszta ma 6 Ah co według mnie jest mało,bo widziałem inne i miały po 12 Ah,teraz moto nie ma siły zakrecic rozrusznikem a wystarczy lekko pchnac i zapal odrazu,acha i czy lepszy jest kwasowy czy zelowy do tego modelu,ja jestm bardziej przekonany do kawsówki,jakiej firmy byscie polecili i ile powinien miec Ah.
-swiece i Filtr powietrza-ile moga kosztowac te rzeczy,co do swiec to moto zapala ładnie,równo chodzi i nie przerywa,nie wiem czy zmieniac,jakie byscie ewentualnie polecili i ile moga kosztwac,co do filtra to czy mozna zmienic go bez regulacji gazników czy lepiej zmienic filtr i odrazu zrobic gazniki,jaki ewentualnie filtr do tgeo modelu mozecie polecic.
-kranik-moto było malowanei nie wiem w jakich pozycjach jest kranik,mteraz mam szczałko do góry,co to za pozycja,przekreca sie jeszcze a w prawo,mam pytanie czy powinien sie przekrecac jeszcze na sam dól.
wiem ze to wszystko było raczej poruszane na forum ale chciałbym miec do wszystko zebrane w calosci.
Co mozecie jeszcze poradzic,co trzeba sparwdzic i ewentualnie wymienic.dziekuje z góry za rady i do zobaczenia w trasie.
acha,jak sie reguluje naciag łancucha i jakie powinno byc cisnienie w kołąch.
-Olej- z tego co wyczytałem na forum dobry jest Motul i Castrol,wiem ze ten pierwszy jest drozszy,koles od któregop kupowałem mówił ze Castrol tez jest dobrymco byscie polecili,dodam ze nie wiem jaki jest zalany.
-Akumulator-niestety musze wymienic bo jest padniety,zreszta ma 6 Ah co według mnie jest mało,bo widziałem inne i miały po 12 Ah,teraz moto nie ma siły zakrecic rozrusznikem a wystarczy lekko pchnac i zapal odrazu,acha i czy lepszy jest kwasowy czy zelowy do tego modelu,ja jestm bardziej przekonany do kawsówki,jakiej firmy byscie polecili i ile powinien miec Ah.
-swiece i Filtr powietrza-ile moga kosztowac te rzeczy,co do swiec to moto zapala ładnie,równo chodzi i nie przerywa,nie wiem czy zmieniac,jakie byscie ewentualnie polecili i ile moga kosztwac,co do filtra to czy mozna zmienic go bez regulacji gazników czy lepiej zmienic filtr i odrazu zrobic gazniki,jaki ewentualnie filtr do tgeo modelu mozecie polecic.
-kranik-moto było malowanei nie wiem w jakich pozycjach jest kranik,mteraz mam szczałko do góry,co to za pozycja,przekreca sie jeszcze a w prawo,mam pytanie czy powinien sie przekrecac jeszcze na sam dól.
wiem ze to wszystko było raczej poruszane na forum ale chciałbym miec do wszystko zebrane w calosci.
Co mozecie jeszcze poradzic,co trzeba sparwdzic i ewentualnie wymienic.dziekuje z góry za rady i do zobaczenia w trasie.
acha,jak sie reguluje naciag łancucha i jakie powinno byc cisnienie w kołąch.