hehehe dobry kolorek, kombinezonik ostatnio widziałam w takim różu..będzie słodko !Piotrek B. pisze:zawsze lubiłem zgadywanki
Monster, hmmm MadziX co Ty na To?
Gdyby jescze był w takim malowanie
Obrazek
co po Silver Lady rc36 ?
- mors
- stary wyjadacz
- Posty: 3001
- Rejestracja: czw 28 wrz 2006, 10:14
- Imię: Jacek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Sopot
- Kontakt:
zapomnij MadziX - wiesz co nasi 'pracownicy sezonowi" - czyli rządzący zrobili z Twinki Winki za jedna małą torebeczkę? Nie wpuszczą Cię do Ojczyzny na czymś takim i to jeszcze w różowym kombi
Ostatnio w Wawie stanałem na skrzyzowaniu koło chłopaka w żóltym kasku i na żółtym Dukacie, nówka sztuka - poniewaz tez kiedyś sie do czegoś takiego przymierzałem (i nie chodzi o kolorystykę ) pokiwałem z aprobata głową i mówię "super sprzęt", a on lekko się skrzywił i mówi "a posłuchaj tego" i wcisnął sprzęgło. Usłyszałem wysraźnie jak do maszynki do mięsa wpadł worek nakretek M12 i próbuje sie przemielić. Ale ten typ tak ma
Ostatnio w Wawie stanałem na skrzyzowaniu koło chłopaka w żóltym kasku i na żółtym Dukacie, nówka sztuka - poniewaz tez kiedyś sie do czegoś takiego przymierzałem (i nie chodzi o kolorystykę ) pokiwałem z aprobata głową i mówię "super sprzęt", a on lekko się skrzywił i mówi "a posłuchaj tego" i wcisnął sprzęgło. Usłyszałem wysraźnie jak do maszynki do mięsa wpadł worek nakretek M12 i próbuje sie przemielić. Ale ten typ tak ma
alkohol - nawet pity bez umiaru, nie przyćmi bólu po stracie przyjaciela... 16.10.2007 ROADS
- musieli
- pisarz
- Posty: 309
- Rejestracja: pt 11 maja 2007, 15:37
- Imię: Dariusz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wawa zone
- Kontakt:
Co do odgłosu suchych sprzęgieł w Dukatach - dla mnie poezja, trzeba tylko wiedzieć, ze to normalne i tak ma być.
Czasami wydaje mi się, ze jestem zboczony na ich punkcie. Najwięksi zboczeńcy zakładają aftermarketowe pokrywy sprzęgieł, które są specjalnie podziurkowane tak aby odgłos było słychać jeszcze bardziej. Moim ideałem jest 998s
Czasami wydaje mi się, ze jestem zboczony na ich punkcie. Najwięksi zboczeńcy zakładają aftermarketowe pokrywy sprzęgieł, które są specjalnie podziurkowane tak aby odgłos było słychać jeszcze bardziej. Moim ideałem jest 998s
Ekskluzywne akcesoria motocyklowe marki RIZOMA
- mack72
- klepacz
- Posty: 802
- Rejestracja: śr 30 maja 2007, 11:32
- Imię: MACIEJ
- województwo: podlaskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Łomża
- Kontakt:
MadziX,
dziś odbierałem moją vfrę od mechanika bo wymieniałem olej i takie tam...
przywiózł najnowszego triumpha daytona triple coś tam 2007 ,450 mil przebiegu z rozwaloną czachą ale jeżdżący i powiem tak:3 gary w rzędzie, kręci się bardzo wysoko,
wąski w pasie ,twarde siedzenie...coś dla kobiety ,ale pozycja jak w rajdówce na nadgarstkach...i wysoko,leciusienki i zinny, w usa bo on ze stanów bardzo go chwalą.do przemyśleń...pozdro maciek
dziś odbierałem moją vfrę od mechanika bo wymieniałem olej i takie tam...
przywiózł najnowszego triumpha daytona triple coś tam 2007 ,450 mil przebiegu z rozwaloną czachą ale jeżdżący i powiem tak:3 gary w rzędzie, kręci się bardzo wysoko,
wąski w pasie ,twarde siedzenie...coś dla kobiety ,ale pozycja jak w rajdówce na nadgarstkach...i wysoko,leciusienki i zinny, w usa bo on ze stanów bardzo go chwalą.do przemyśleń...pozdro maciek
- mors
- stary wyjadacz
- Posty: 3001
- Rejestracja: czw 28 wrz 2006, 10:14
- Imię: Jacek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Sopot
- Kontakt:
on ma właśnie motor od Sprinta ST 1050 - wg mnie cudo... gdyby nie moja niepodwazalna miłość do VFR... małutki skok w bok?... na delagacji - to nie zdrada, po francusku-to nie zdrada, przez gumkę - to nie zdrada. TOŻ TO POTRÓJNA (TRIPLE) NIE ZDRADA!!!
Ale jak już to wolałbym jednak oryginał - czyli SPRINTA
zamienię sie na chwile w advocatus diaboli i pozachwalam to cudo angielskiej techniki w opozycji do VFR (wybacz moja piekna)
- obie mają monowachacz
- hamulce Sprint ma 4 tłoczkowe z przodu (VFR tylko 3 tloczkowe) tez jest możliwość z ABSem ale nie w standardzie
- obie mają wtrysk paliwa (VFR800)
- masa sucha - niestety 210kg (ale ja bym się tym nie stresował)
-wysokość siedzenia 805mm (750 - 800mm; Vtec 805mm)
- rozstaw osi niestety 1450mm (pzry moim wzroście mało, dla Ciebie - bardziej zwrotna)
- wydechy pod siedzeniem (obie) Sprint ma zaje.iste 3 rurki
- tylne stopy na diodach (to nie tylko gadżet - kierowca za Tobą może zatrzymać sie o metr, albo 2 dalej)
osiągi:
moc 125KM przy 9250obr.min (VFR VTec 109KM)
moment 105 Nm przy 5000obr/min!!! (80NM przy 8500)
Sprint ma ciekawe rozwiązanie w sprzęgle - mechanizm kasowania luzów.
cena: okolo 10tys tansza od VFR (dla nowych maszyn)
dane te dotycza modelu zmodyfikowanego w 2005 roku, a VFR800 Vtec moze być z 2002 - tu cena używanego raczej będzie korzystniejsza
a tak naprawdę motocykl jak kobietę - wybiera się oczami, uszami i sercem, a nie zestawieniami, wykresami i tabelkami.
Karnij się na tym do Glass Goł
Ale jak już to wolałbym jednak oryginał - czyli SPRINTA
zamienię sie na chwile w advocatus diaboli i pozachwalam to cudo angielskiej techniki w opozycji do VFR (wybacz moja piekna)
- obie mają monowachacz
- hamulce Sprint ma 4 tłoczkowe z przodu (VFR tylko 3 tloczkowe) tez jest możliwość z ABSem ale nie w standardzie
- obie mają wtrysk paliwa (VFR800)
- masa sucha - niestety 210kg (ale ja bym się tym nie stresował)
-wysokość siedzenia 805mm (750 - 800mm; Vtec 805mm)
- rozstaw osi niestety 1450mm (pzry moim wzroście mało, dla Ciebie - bardziej zwrotna)
- wydechy pod siedzeniem (obie) Sprint ma zaje.iste 3 rurki
- tylne stopy na diodach (to nie tylko gadżet - kierowca za Tobą może zatrzymać sie o metr, albo 2 dalej)
osiągi:
moc 125KM przy 9250obr.min (VFR VTec 109KM)
moment 105 Nm przy 5000obr/min!!! (80NM przy 8500)
Sprint ma ciekawe rozwiązanie w sprzęgle - mechanizm kasowania luzów.
cena: okolo 10tys tansza od VFR (dla nowych maszyn)
dane te dotycza modelu zmodyfikowanego w 2005 roku, a VFR800 Vtec moze być z 2002 - tu cena używanego raczej będzie korzystniejsza
a tak naprawdę motocykl jak kobietę - wybiera się oczami, uszami i sercem, a nie zestawieniami, wykresami i tabelkami.
Karnij się na tym do Glass Goł
alkohol - nawet pity bez umiaru, nie przyćmi bólu po stracie przyjaciela... 16.10.2007 ROADS
- mors
- stary wyjadacz
- Posty: 3001
- Rejestracja: czw 28 wrz 2006, 10:14
- Imię: Jacek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Sopot
- Kontakt:
Szukałem konkretnych informacji na ten temat, ale nie znalazłem. Być może to "chłyt marketingowy", ale sens techniczny takiego rozwiązania ma niebagatelne znaczenie. Wszelkie luzy w ukłądzie przeniesienia napedu poprzez wprowadzenie obciążeń dynamicznych mają niekorzystny wpływ na 1. zuzywanie się mechanizmów 2. komfort i bezpieczeństwo jazdy (np zmiana biegu na sliskiej nawierzchni). Mechanizm besz luzów pracuje łagodniej, bez szarpnieć.
Co do Tripla - to ma ciut większą moc (po co komu 5 koni więcej? ) moment ten sam ale przy ciut większej prędkości obrotowej.
Jest wyższy w siedzeniu i to chyba sporo, a nie wiem czy ma regulację
NIestety to jest chyba model new 2007 wiec albo po kraszu, albo drogo
ale ale wazy poniże 190kg - bez ściemy
Co do Tripla - to ma ciut większą moc (po co komu 5 koni więcej? ) moment ten sam ale przy ciut większej prędkości obrotowej.
Jest wyższy w siedzeniu i to chyba sporo, a nie wiem czy ma regulację
NIestety to jest chyba model new 2007 wiec albo po kraszu, albo drogo
ale ale wazy poniże 190kg - bez ściemy
alkohol - nawet pity bez umiaru, nie przyćmi bólu po stracie przyjaciela... 16.10.2007 ROADS
- whitespirit
- pisarz
- Posty: 282
- Rejestracja: ndz 13 maja 2007, 14:45
- Imię: Bartosz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bristol UK
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości