Strona 1 z 3

lekkie i sportowe - tylko co?

: ndz 12 cze 2011, 19:07
autor: diablique
poszukuję nowego sprzecika i tu pytanie do bardziej doświadczonych: czy brać maleńkie 250 czy jak juz to 600?
sprzet ma być głównie na tor(z dojazdem oczywiście)
no i raczej honda bo yamahy wylatują w krzaki :twisted:
ewentualnie na małe gumki jesli juz sie odważe

Re: lekkie i sportowe - tylko co?

: ndz 12 cze 2011, 19:19
autor: arek
Ja bym proponował tobie zerknąć na cbr-ke 600. Kwestia ile masz kasy, ale jak do 10000 zł to spokojnie znajdzie się F4I - jest naprawdę super, bo fajnie się jeździ, da nawet radę lekką turystykę a na torze można. I z tego co wiem to nie jest kłopotliwa w utrzymaniu - trzeba tylko uważać na sprzęty jeżdżące dużo na gumie bo bez przeróbek w silniku szybko dostają wałki rozrządu, a wtedy głowica do wymiany. A tak poza tym nie jest to taki typowy sport jak gixer lub R6, gdzie tylko po torze można, ale dojazd na tor to już trochę mordownia.

Re: lekkie i sportowe - tylko co?

: ndz 12 cze 2011, 19:59
autor: Łysolek
CeBRe se kup to i ja polatam :P koniecznie 600 conajmniej bo moje cięzkie dupsko na 250 na torze to jak skuterem 50 cm3 bym wyjechał :lol:

Re: lekkie i sportowe - tylko co?

: ndz 12 cze 2011, 21:31
autor: MC_Hammer
Ja po torze śmigałem Cebrą 600 i napiszę tyle - daje mnóstwo fanu :)
a i co codziennej jazdy niczego sobie :biggrin

Jak mi zaczeło na torze brakować "mocy" to sobie zębatki w niej wymieniłem i "litry" miały problem 8)

Re: lekkie i sportowe - tylko co?

: ndz 12 cze 2011, 23:16
autor: benito
MC_Hammer pisze:"litry" miały problem
Prawie mnie miales... He he he

A jesli chcesz cos lekkiego na tor, to raczej CBR600RR.
F3, czy F4 maja zbyt turystyczne zawieszenie i rozlozenie masy.
RR jest typowa wyscigowka.
Pytanie tylko, czy to wykozystasz. VFR-ka tez daje rade na torze. Pocwicz jeszcze zanim podejmiesz decyzje.
Z tego co wiem, to w wiekszosci latacie turystycznie, a RR taka nie jest.
Na Lublin swietna jest RS250, wrecz rewelacyjna.

Re: lekkie i sportowe - tylko co?

: ndz 12 cze 2011, 23:49
autor: KolczyK
chyba, że cbr f4 600 sport :) podwójne siodła jak w sporcie, troche inna charakterystyka, dla mnie bomba, koło wali od razu :D

Re: lekkie i sportowe - tylko co?

: pn 13 cze 2011, 00:14
autor: Gacol
RRka jest stosunkowo lekka i niewielka i w porównaniu np do r6 dużo lepszą pozycje

Re: lekkie i sportowe - tylko co?

: pn 13 cze 2011, 06:47
autor: diablique
benitto pisze:
MC_Hammer pisze:"litry" miały problem
Prawie mnie miales... He he he

A jesli chcesz cos lekkiego na tor, to raczej CBR600RR.
F3, czy F4 maja zbyt turystyczne zawieszenie i rozlozenie masy.
RR jest typowa wyscigowka.
Pytanie tylko, czy to wykozystasz. VFR-ka tez daje rade na torze. Pocwicz jeszcze zanim podejmiesz decyzje.
Z tego co wiem, to w wiekszosci latacie turystycznie, a RR taka nie jest.
Na Lublin swietna jest RS250, wrecz rewelacyjna.
Jarku chce jako drugie moto wiec turystycznie zostanie Franek...
Vfrka daje radę ale podnóżki trą o asfalt a to dekoncentruje i ja mam wtedy obawy gleby :oops:

Re: lekkie i sportowe - tylko co?

: pn 13 cze 2011, 08:02
autor: Jacko
Ja to napiszę tyle, na pewno nie brałbym 250-ki tylko 600-kę. Jak tak mocno walisz podnóżkami to szybko 250-ka się znudzi. Ale VFR-ka też daje radę tylko trzeba bardziej "dupsko" zwieszać :mrgreen:

Re: lekkie i sportowe - tylko co?

: pn 13 cze 2011, 08:04
autor: Arnold
A może CBR 400 RR? Albo jakaś inna 400?

Re: lekkie i sportowe - tylko co?

: pn 13 cze 2011, 10:36
autor: artur82
Hmm, jak typowa lekka maszyna na tor, to najtrafniejszym wyborem będzie 600 RR

Re: lekkie i sportowe - tylko co?

: pn 13 cze 2011, 18:22
autor: Fakir
Zależy o jakim torze mówisz, na coś w rodzaju tego w lublinie - 250 spokojnie starczy, większym sprzętem będziesz się męczyć.
na poznański tor - zdecydowanie "sześćsetka" :wink:

Re: lekkie i sportowe - tylko co?

: pn 13 cze 2011, 18:53
autor: Panasonix82
Zgadzam sie z Benkiem i artur82 - bardzo fajny sprzęt to CBR 600 RR.
Natomiast jeżeli ma to być na "nasze" tory to bardzo fajnym rozwiązaniem jest Suzuki SV650 w golasie.

W RR jest inna charakterystyka - trzeba wysoko kręcić żeby szła. W SV masz lekkość, mocny dół ważny przy wyjściu z zakrętu, niska cena zakupu dobrego moto.

a tutaj coś do czytania

http://www.scigacz.pl/Suzuki,SV650,893.html

Re: lekkie i sportowe - tylko co?

: pn 13 cze 2011, 20:33
autor: kiki
a może w druga stronę - DRZ SM, albo coś w ten deseń :mrgreen: . Na tym sprzecie ostatnio jeden chłopak nieźle napitalał na torze :)

Re: lekkie i sportowe - tylko co?

: pn 13 cze 2011, 22:12
autor: daro1980
pożycz RR ...masz od kogo przecież ... sprawdzisz czy będzie ok i jazda ;)

a tak poważnie to jako drugie moto i dedykowane na tor to yz125 ;)