Strona 1 z 2
CBR 600 F VS VFR 800 Vtech
: pt 25 mar 2011, 13:28
autor: ManticorePl
Zadam może głupie pytanie, ale wiem, że wy macie duże doświadczenie a kolega zastanawia się nad zakupem CBR 600 F VS VFR 800 Vtech.
Czym one tak w praktyce się różnią? Chodzi mi o jazdę, komfort itp.
Pozdrawiam
: pt 25 mar 2011, 14:42
autor: Poldek13
Miałem kiedyś F4i, też miło wspominam sprzęta. Ja osobiście wiele lepiej pod kątem konfortu czuje się jednak na VFR, do f4 może byłem trochę za wielki (186wzrostu) sprzedałem koledze z Kr który ma 174 i jest idealna dla niego. Wielki plus to na pewno poręczność, jest wiele lżejsza, jazda na kole tym sprzętem to sama przyjemność. Niezła jest CBR ale mysle że VFR o wiele praktyczniejsza, poprostu jest jak najbardziej do wszystkiego - i do extremy i turystyki.
: pt 25 mar 2011, 14:44
autor: Groszek
A czym kolega dotychczas jeździł? Jakie ma oczekiwania? Jaki tryb i styl jazdy uprawia? Wybór zależy w dużej mierze od tego.
: pt 25 mar 2011, 14:46
autor: MC_Hammer
ManticorePl pisze:Zadam może głupie pytanie,
Nie ma głupich pytań, przynajmniej do tej pory tak myślałem
Czym się różnią, hmmmm - to inna klasa motocykli wię głupio odpowiem -
wszystkim po za jednym, to Honda i to Honda
Wszystko zależy do czego ten motocykl ma koledze służyć i czego oczekuje, bo CBRka to plastik do wściekania (wyłączając XX-sa), a VFR to pół turystyk pół ścigacz i nie powściekasz się na niej jak na "ceberce f-ce"
: pt 25 mar 2011, 14:53
autor: ManticorePl
Jeździł tak jak ja Hornetem, jak jeździ hmm tak jak ja wyprawy od 50km-2000km za miasto. Na torze wcale, w mięście rzadko. Jeździmy głównie razem.
: pt 25 mar 2011, 22:54
autor: MC_Hammer
Kolega niestey musi sam podjąć decyzję po co mu motung i na którym czuje się lepiej.
Tutaj złotego środka nie ma, każdy dobiera sobie sprzęta pod siebie i swoje predyspozycje a także pod to co lubi na 2oo kołach robić.
Dla mnie cbr-ka to zabawka na tor a Vitkiem troszkę najeździłem i byłem mega zadowolony ale to moje odczucia i moja frajda więc powtarzam, za Twojego kolegę nikt nie zdecyduje.
: sob 26 mar 2011, 07:08
autor: michał RC 46
VFR jest z charakterem a CBR jest nudna

: sob 26 mar 2011, 09:38
autor: Panasonix82
Myślę, że tutaj dochodzi jeszcze kwestia rocznikowa. Np. za Vitka 2002 w ładnym stanie trzeba zapłacić 15000-17000. W tej cenie kolega będzie miał CBR 600 F z 2006 r.
Do głowy mi jeszcze przyszło :
zmiana tłumika - w VTEC to wydatek przynajmniej 1700-3500 zł, w CBR to jakieś 1000-2000 zł
Przewody w oplocie - VTEC 1500 zł - CBR 300 zł
: sob 26 mar 2011, 14:07
autor: Lukaszny
Panasonix82 pisze:Myślę, że tutaj dochodzi jeszcze kwestia rocznikowa. Np. za Vitka 2002 w ładnym stanie trzeba zapłacić 15000-17000. W tej cenie kolega będzie miał CBR 600 F z 2006 r.
Do głowy mi jeszcze przyszło :
zmiana tłumika - w VTEC to wydatek przynajmniej 1700-3500 zł, w CBR to jakieś 1000-2000 zł
Przewody w oplocie - VTEC 1500 zł - CBR 300 zł
A ja myślę, że takie spostrzeżenia to kwestia wtórna. Jak masz sprecyzowany model to zaczynasz rozglądać się na rynku za konkretnym rocznikiem/konkretnym ogłoszeniem.
Natomiast jeśli wybór modelu miałby zależeć od zasobności portfela to lepiej nic tu nie pisać - bo równie dobrze kolega mógłby Goldwinga kupić gdyby trafiła się atrakcyjna oferta.
: sob 26 mar 2011, 23:00
autor: klosiewi
Panasonix82 pisze:zmiana tłumika - w VTEC to wydatek przynajmniej 1700-3500 zł, w CBR to jakieś 1000-2000 zł
Nie zgadzam się!!! Jak się chce to się znajdzie!!!!

: sob 26 mar 2011, 23:31
autor: kiciol
Dominatora za trzysta

: pn 28 mar 2011, 21:35
autor: ManticorePl
Jednak VFR

: wt 29 mar 2011, 10:44
autor: MC_Hammer
ManticorePl pisze:Jednak VFR

Jedyny słuszny wybór

: wt 29 mar 2011, 11:30
autor: elco
ManticorePl pisze:Jednak VFR

"Krolowa jest tylko jedna"

: ndz 03 kwie 2011, 22:14
autor: ManticorePl
Ślicznotka! prawda?
