Strona 1 z 2

moto gaśnie przy wyższych obrotach

: ndz 27 cze 2010, 17:15
autor: baaartoosz
Jak w temacie, moto gaśnie przy wyższych obrotach, ale bez przesady, nie są to obroty mega wysokie...

: ndz 27 cze 2010, 17:18
autor: MC_Hammer
czyli przy ilu ???
I tylko na postoju, czy podczas jazdy, cały czas ten sam objaw, czy tylko czasami ???
Info, więcej info :grin:

: ndz 27 cze 2010, 18:34
autor: baaartoosz
Nie no podczas jazdy, zdarzylo mi sie to 3 razy i wiecej nie bo poprostu nie odkrecam juz bardziej moto bo sie boje zeby nie zgaslo. Bylo mniej wiecej tak, jedynka, odkrecam maneke 8-9 tys obrotow, odciecie zapolonu, innym razem, jedyna, dwojka, trojka 7-8 tys obrotow, odciecie zaplonu...

: ndz 27 cze 2010, 22:14
autor: Arnold
Naładuj akumulator na początek i zobacz co się będzie działo.

: ndz 27 cze 2010, 22:15
autor: MC_Hammer
To mam następująca pytanie, nie zauważyłeś jakiś dziwnych objawów z elektryką, pytam dokładnie o kierunki, światła drogowe / długie, przygasanie podświetlenia liczników ???
Jeśli nie zwróciłeś na to uwagi to zerknij, bo mi coś świta z tym gaśnięciem ;)

: ndz 27 cze 2010, 22:28
autor: baaartoosz
aku to ja kupilem poltora miesiaca temu nowe...a jesli chodzi o to swiatla, kierunki, to ja specjalnie uwagi nie zwracalem...zauwazylem jeszcze, ze przy w wysokich obrotach "cos cyka" wiec ogolnie to co mojej niuni dolega?:D

: ndz 27 cze 2010, 22:35
autor: MC_Hammer
baaartoosz pisze:ze przy w wysokich obrotach "cos cyka"
Jeśli faktycznie jak w opisie posiadasz Vitka, to przy wyższych obrotach (od7k) cykają zawory v-teca (prawdopodobnie o tym piszesz), bo jak na razie to strasznie precyzujesz pytania :lol: .

Zwróć uwagę na światła, bo na tym etapie to mogę Ci tylko napisać że coś twojej "niuni" dolega a dokładniej to gaśnie przy wyższych obrotach ;)

: ndz 27 cze 2010, 22:38
autor: emil
sprawdz połączenie czujnika stopki bocznej - jak bedzie słabe lub go nie bedzie, to od drgan może tak sie dziać.

: pn 28 cze 2010, 09:03
autor: MCHN
Witam.
A może V-Tec się nie załącza? Jest jakiś specjalny układ za to odpowiedzialny,
czy może to układ zapłonowy steruje tym V-Tec'em? Niech się posiadacze RC 46 wypowiedzą. Może w układzie zapłonowym tkwi przyczyna.
Kwestia jest według mnie taka - od jakiej wartości obrotów silnika załącza się V-Tec? Jeżeli silnik gaśnie przy obrotach zbliżonych do tych załączających V-Tec'a, to może tam tkwi przyczyna.

Pozdrawiam.

: pn 28 cze 2010, 09:17
autor: robsonic
Ha ha ha, co się chce podłączyć do tematu to widzę że ARTINO I MC HAMMER już go rozpracowali :)

: pn 28 cze 2010, 09:32
autor: klosiewi
robsonic pisze:Ha ha ha, co się chce podłączyć do tematu to widzę że ARTINO I MC HAMMER już go rozpracowali
robsonic, chłopaki chcą załapać się na modów działu technicznego :aniolek

: pn 28 cze 2010, 09:35
autor: robsonic
ha ha ha, a ja chce być modem na NK jak to zrobić ;)

[ Dodano: 2010-06-28, 09:36 ]
Cieszę się że są tacy jak oni i żaden post w stylu help me!!! nie zostanie bez odpowiedzi :)

: wt 29 cze 2010, 00:42
autor: baaartoosz
No dobra, ale o co kaman? :D Hammer, to nie jest 'cykanie' charakterystyczne dla V'ki

: wt 29 cze 2010, 08:33
autor: Arnold
baaartoosz pisze:aku to ja kupilem poltora miesiaca temu nowe
No to najwyższy czas go podładować. Nowy akumulator nigdy nie jest naładowany na 100% ale jak piszą w instrukcji "można śmiało pojeździć", więc to że moto na nim pracuje to nic dziwnego.

: wt 29 cze 2010, 08:46
autor: brii
MCHN pisze:od jakiej wartości obrotów silnika załącza się V-Tec?
Zależy od okoliczności - nie są to na stałe określone obroty.