Opinie, porownania SP1/2 czy RSV???

Wszelkie problemy nie związane z mechaniką.
Awatar użytkownika
Arnold
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2421
Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
Imię: Arnold
województwo: opolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Arnold » pt 02 lip 2010, 10:13

benitto pisze:4 valves per cylinder
benitto pisze:wzchodyi na to, ye wsyzstkie maja po 4 wtryski...
Haha, no sorki, ale valves to nie wtryski tylko zawory. :D
benitto pisze:four stroke
A to oznacza silnik czterosuwowy.
Obrazek

Jak głupio pieprzę, to wybaczcie mi, ale jestem po kilku głębszych. :szczerbaty

Awatar użytkownika
abgarman
teksciarz
teksciarz
Posty: 153
Rejestracja: śr 26 maja 2010, 22:56
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: abgarman » pt 02 lip 2010, 11:30

W nowej MotorManii jest test SP2 - może się przyda :)

Generalnie bardzo zachwalają, ale jednocześnie piszą, że to motor, który trzeba bardzo respektować i z którym trzeba trochę powalczyć przy składaniu w zakręty:)

Obrazek
Meet the VFighteR
---------------------------------------

Wcześniej: Honda Deauville 650
Teraz: Honda VFR 800 '98

Awatar użytkownika
brutoos
pisarz
pisarz
Posty: 294
Rejestracja: pn 23 lut 2009, 13:40
Imię: Jacek
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: brutoos » pt 02 lip 2010, 12:06

Edwards jakoś nie miał problemów ze składaniem :)

Obrazek

Awatar użytkownika
binio
klepacz
klepacz
Posty: 777
Rejestracja: pn 18 maja 2009, 19:52
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Linz, Austria

Post autor: binio » pt 02 lip 2010, 12:24

abgarman, wkleilbys skany bo u mnie w okolicy nie ma tej gazety a siedze na sluzbie to bym poczytal
nie mialem jeszcze okazji karnac sie sp, wczoraj bylo blisko ale Beni nie dotarl :mrgreen:

a powiedzcie mi jeszcze o ch...j* w tym wszystkim chodzi - ogladam cbry i widze roczniki 2002 po 11-13tys.zl.. ogladam sp i co widze:

Rocznik 2002 - 21tys


Rocznik 2000 - 13500zl

no i ten ktory mi sie najbardziej spodobal:
rocznik 2002 - 13600zl

skad te rozbieznosci w cenach?

Awatar użytkownika
brutoos
pisarz
pisarz
Posty: 294
Rejestracja: pn 23 lut 2009, 13:40
Imię: Jacek
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: brutoos » pt 02 lip 2010, 12:44

binio pisze: a powiedzcie mi jeszcze o ch...j* w tym wszystkim chodzi - ogladam cbry i widze roczniki 2002 po 11-13tys.zl.. ogladam sp i co widze:

Rocznik 2002 - 21tys
Stoi od ponad roku na allegro/otomoto. Pewnie handlarzyna sprowadziła i myśli co z tym fantem zrobić

binio pisze: no i ten ktory mi sie najbardziej spodobal:
rocznik 2002 - 13600zl
gdybym chciał kupić sp-2 to tylko tą z obecnie dostępnych (druga owiewka!!)

Awatar użytkownika
Roadrunner
pisarz
pisarz
Posty: 463
Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 23:55
Imię: Pawelec
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: 60 sekund przed Tobą

Post autor: Roadrunner » pt 02 lip 2010, 18:02

brutoos pisze:Stoi od ponad roku na allegro/otomoto. Pewnie handlarzyna sprowadziła i myśli co z tym fantem zrobić
a dokładniej w salonie Hondy "Best Bike" w Bydgoszczy

Awatar użytkownika
benito
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2333
Rejestracja: śr 28 mar 2007, 12:10
Imię: Jarek
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: benito » pn 05 lip 2010, 09:44

A'rtino pisze:ale valves to nie wtryski tylko zawory.
wiem, moje przejezyczenie, ale ...

obydwa modele maja po 4 zawory na cylinder

SP1 - 2 wtryski
SP2 - 4 wtryski

na cylinder
Honda VFR800 - RC46 - `98
Honda VTR1000SP1 - RC51 - `00
KTM LC4 640 SM - `04
Honda CBR 929 - SC44 - `01
Yamaha WR 426 F - `01
Aprilia Tuono - `06
BMW K1200S - `05

Awatar użytkownika
PozytywnieZakreconyWariat
pisarz
pisarz
Posty: 349
Rejestracja: pt 18 gru 2009, 13:53
Imię: Grzegorz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa Jelonki
Kontakt:

Post autor: PozytywnieZakreconyWariat » pn 05 lip 2010, 15:30

abgarman, owy motocykl jest własnością mojego kolegi :)
Przesiadał się z VTR 1000 Firestorm.Jest mega zadowolony,poczynił mimo wszystko wiele zmian,min. wałki rozrządu Moriwaki,zmienił zadupek w PJP itd..wydech kompletny Arrow,zawieszenie Ohlins,Powar Commander(bodajże) itd itepe ;)
Czesto ostatnio gosci na torze w Lublinie ;)

Generalnie kolega ma p..lca na punkcie tego motocykla :)

Edit:
Znajomy będzie na torze w Lublinie na imprezie Hondy i pro-Motora bodajże 10lipca czyli w ten weekend :bye
"Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci"

piwek
bywalec
bywalec
Posty: 20
Rejestracja: ndz 20 sty 2008, 10:22
Imię: michal
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: piwek » sob 17 lip 2010, 09:35

Na kazdym z tych moto bedziesz czul sie gorzej niz teraz.Przy takim wzroscie.............Ja mam 180 i 100kg i jak przesiadlem sie z zx9r na vfr,to jakbym na maly skladak wsiadl.Vtr odpusc sobie,pali 10l jakbys nie jezdzil,jest nie wygodna dla 2 osob.Blady 929 i 954 to najwieksza porazka hondy-do reki nie dotykaj.Owszem do gumki i lukow super,ale z szacunkiem dla HONDY,niewypal.Dopiero cbr 1000rr byla dobra,no i cbr 900rr to ikona.929 i 954-porazka.Zapytaj w serwisie mechanikow i ludzi ktorzy sie znaja.ja bym zostal przy vfr.Z v-tecamozna zrobic super pocisk,ustawic go pod sport-zawieszenie,naped,komputer.a do 200 to nawet blady nie da rady,wszyscy to wiedza.Moze jesli juz upierasz sie przy zmianie moto,polataj APRILIA RSV 1000,fajne wygodne moto,choc do jej bezawaryjnosci sa zdania podzielone.Natomiast jesli upierasz sie juz na moto sportowe kup zx9r po 2000r,bedziesz zadowolony bardzo.osiagi, komfort podrozowania we dwoje i niezawodnosc.Co do sp1/2-to moto na tor,twarde,niewygodne,male.Dostalo baty od rsv i tlr 1000r.Co kto lubi.Ja bym bral zx9r,badz zostal przy vfr.Powodzenia.Trzymaj sie z daleka od cbr 929 i 954

Awatar użytkownika
Buła
klepacz
klepacz
Posty: 1747
Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
Imię: Marcin
województwo: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Suchedniów
Kontakt:

Post autor: Buła » sob 17 lip 2010, 10:19

Chyba się zacznie ciekawa dyskusja na temat 929 po tym poście :grin: .
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej :)


1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

piwek
bywalec
bywalec
Posty: 20
Rejestracja: ndz 20 sty 2008, 10:22
Imię: michal
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: piwek » sob 17 lip 2010, 10:31

:)mam nadzieje,ze wlasciciele 929 i 954 nie zlinczuja mnie.Nie chce ublizac tym moto,stwierdzam tylko fakt,poparty opinia specjalistow,wysokiej klasy mechanikow i tych,ktorzy naprawde wiedza duzo o motocyklach.Te moto maja swietna linie,pieknie lataja,wygladaja super,ale sa krotkotrwale i czesto sie psuje.To gwoli wyjasnienia mojego opisu ww moto.Co wcale nie znaczy ze nie polecam tych moto.Po prostu sa nieudana konstrukcja hondy.To tyle.Pozdrawiam.Szacunek:)

Awatar użytkownika
mack72
klepacz
klepacz
Posty: 802
Rejestracja: śr 30 maja 2007, 11:32
Imię: MACIEJ
województwo: podlaskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Łomża
Kontakt:

Post autor: mack72 » sob 17 lip 2010, 17:51

binio, a może hayabusa? jak chcesz to podzielę się wrażeniami ;-)

Awatar użytkownika
benito
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2333
Rejestracja: śr 28 mar 2007, 12:10
Imię: Jarek
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: benito » ndz 18 lip 2010, 17:59

piwek pisze:Dostalo baty od rsv i tlr 1000r
a skad masz takie informacje??
Honda VFR800 - RC46 - `98
Honda VTR1000SP1 - RC51 - `00
KTM LC4 640 SM - `04
Honda CBR 929 - SC44 - `01
Yamaha WR 426 F - `01
Aprilia Tuono - `06
BMW K1200S - `05

J43
pisarz
pisarz
Posty: 413
Rejestracja: wt 03 mar 2009, 11:32
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: xxx

Re: Sprzedaje VFR.... co dalej: blady czy VTR?

Post autor: J43 » ndz 18 lip 2010, 18:30

binio pisze:. Jak wyglada w praktyce spalanie w VTRach
Jazda mieszana:
moja srednia to 7,4 litra na 100 km.
Serio,pod przysiega itd :)

Mam od niedawna VTR,ale zwykla 1000 F,nie SP.
I takie spalanie mi wyszlo w praktyce,a nie jezdze jak emeryt.
Ni grama wiecej.
Nie wierz w 10 czy 12 litrow.


POrownanie VFR do VTR:

Na korzysc VTR:
-lepiej wchodzi w zakrety,
-ladniejszy dzwiek silnika :) ,
-ostrzejsze hamulce,
-nizsza niz VFR,
-pozycja bardziej "sportowa",ale nie meczaca,
-mimo tej samej masy jakos latwiej mi nia manewrowac,poreczniejsza niz VFR.

Wady - jak na razie nie stwierdzilem ;)

[ Dodano: 2010-07-18, 18:45 ]
W sprawie lancucha rozrzadu:

VTR 1000 F ma lancuch rozrzadu.
Manual Service do Honda VTR 1000 F lata produkcji 1998 do 2003,strona 8-5,zdjecie 2 od gory.

Awatar użytkownika
binio
klepacz
klepacz
Posty: 777
Rejestracja: pn 18 maja 2009, 19:52
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Linz, Austria

Post autor: binio » czw 14 paź 2010, 16:10

No dobra, jak wiekszosc z was wie, mialem dzwona i czekam na kase z ubezpieczalni. Jak najszybciej (wlasciwie to od razu po wyplacie odszkodowania) chce kupic nowy sprzet. Na bladym troche polatalem (929 i 954) i kompletnie nie przypadl mi do gustu. I juz bylem zdecydowany na SP1/2 gdy przypadkowo trafilem na Aprilke RSV1000. Co myslicie o tej opcji?
VTEC? its like a woman running away from a rapist,
makes lots of noise but dont actually get away.

"Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!"

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości