Dzięki za odpowiedzi.
binio pisze:Wlasciwie w poprzednim poscie odpowiedzialem na Twoje pytania 

 
Dokładnie, ale póki co w całym temacie byłeś jedyny...
binio pisze:musze przyznac, ze sa lepsze motocykle na miasto niz klasyczna VFRka - inna sprawa ze do jakiejkolwiek turystyki czy podrozy juz nie bardzo 
Jestem świadom, tego że nie jest to idealny motocykl do przeciskania się w korkach, ale właśnie potrzebuję czegoś po środku - i do miasta i do turystyki
binio pisze:a to ku**o wazne jest, zeby Ci dupa na kazdej stacji nie trula, ze niewygodnie 

 
 
hehe To na pewno 
binio pisze:W tym wsyzstkim chodzi tez o to, zebys podchodzac do swojego sprzeta cieszyl sie na sam widok i myslal "ale jest zajebista" a nie "ale mam ch*** GSa, po ch** ich sluchalem" 
  
 
Jeśli o to chodzi, to VFR zdecydowanie jest tą jedyną idealną 

  I gdyby nie opinie w necie, że za duży, że za mocny, że się na pierwszy motocykl nie nadaje, to w ogóle bym się nie zastanawiał.
scibor pisze:Upewnij sie czy w zwiazku z nadchodzacymi zmianami w przepisach odnosnie PJ nie zalapisz sie na ograniczenia pojemnosciowo-mocowe
 Trochę szukałem, ale nie udało mi się znaleźć kiedy to w końcu ma wejść w życie, tak czy inaczej w razie czego zapiszę się na kurs jeszcze w tym roku i będzie problem z głowy 
scibor pisze:mam 183cm i na VFR dokuczaja mi zbyt zgiete kolana (mozliwe ze to cecha osobnicza, oba kolana mam "naprawiane") 
 Ja mam jedno kolano "łatane", czasem mnie boli czy siedzę, czy stoję, a czasem nie, więc myślę, że gorzej nie będzie  

 a jeśli nawet to myślę, że sugerowane 5setki polecane na pierwszy motocykl nie będą w tej kwestii lepsze od vfr.
scibor pisze:Transalp? Jesli sprzedam VFR to prawdopodobnie pojde w tym kierunku.
 Myślałem o czymś tego typu, ale tutaj rozum przegrywa z sercem... musi być coś o bardziej sportowym wyglądzie 

 ale też myślę, że będzie to mój następny krok, który tak jak mówiłem mam nadzieję nie nastąpi szybko.
Dzięki jeszcze raz za odpowiedzi.