98KM -> 110KM - jak?

Wszelkie problemy nie związane z mechaniką.
Awatar użytkownika
kris2k
klepacz
klepacz
Posty: 1395
Rejestracja: pt 03 paź 2008, 12:06
Imię: Krzysztof
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Kontakt:

Post autor: kris2k » wt 26 paź 2010, 19:46

Koziol pisze:Witam,
Temat wiekowy ale ja dopiero teraz zauważyłem, że w papierach mam 72kW... w serwisie panowie powiedzieli, ze nie są w stanie sprawdzić czy motocykl jest zdławiony ani jak... Tutaj temat toczy się wokół roczników 08-00, a ja mam 2001. Możecie mi powiedzieć jaki moduł powinien być w tym? Sprawdzam na podanej przez Was stronie ale tam wszystkie modele z 2001 mają moduł z końcówka MBGD01... czyli wszystkie były zdławione czy ten rocznik dławili inaczej?
Będę wdzięczny za info.

Pozdrawiam
Kozioł

PS. Może ktoś ma otwartą wersję z 01 to mógłby zerknąć jakie ma oznaczenie na module?
Z tego co wiem roczniki 00-01 dlawione nie byly w ogole. U mnie jest D01 i mam oddlawiona wersje.

Awatar użytkownika
ppamula
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3542
Rejestracja: czw 20 lip 2006, 08:12
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: ppamula » śr 27 paź 2010, 08:47

kris2k pisze:Z tego co wiem roczniki 00-01 dlawione nie byly w ogole. U mnie jest D01 i mam oddlawiona wersje.
ja mam wersje z niemiec i była zdławiona.
RC46FI, 2001 rok, HISS, autossanie, sondy lambda.

Ale zdławienie było mechaniczne na lince gazu i wymagana była drobna ingerencja mechanika. Żadne grzebanie w ECU!!! A moto kupione w salonie niemieckim przez poprzedniego właściciela.
Innymi słowy nie wierzę żeby ECU było kombinowane specjalnie pod chęć zmniejszenia wydatku na ubezpieczenie i rejestrację w niemczech jak można by to zrobić mniejszym kosztem za pomoca ogranicznika maksymalnego wychylenia przepustnicy.

A moto i tak śmigało sporo powyżej 2.40. Może tylko trochę dłużej.
Co to pracy w średnich obrotach - żadnej różnicy w porównaniu z innymi.
Mój mechanik oczywiście nie chciał mi powiedziec co to było na lince gazu bo to się przekłada na pieniądze dla niego, Ale trwało to krótko, bardzo krótko. :grin:
Chcecie go spytać? Dzwońcie do Musielego. 8)

Awatar użytkownika
kris2k
klepacz
klepacz
Posty: 1395
Rejestracja: pt 03 paź 2008, 12:06
Imię: Krzysztof
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Kontakt:

Post autor: kris2k » śr 27 paź 2010, 09:26

Wnioski w takim razie nasuwaja sie same:

Nowsze roczniki jesli byly zdlawione, to byly zdlawione tylko mechanicznie. Jednym slowem... pikus :)

Awatar użytkownika
KolczyK
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4199
Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
Imię: Przemysław
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
Kontakt:

Post autor: KolczyK » śr 27 paź 2010, 13:02

jak bede mial chwile rozbiorę i pokombinuję :) :) bo moaj coś do tych 2.3 leci a potem to coś jej sie nie chce. a czarna leciala jak prawdziwy motór :D
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka

UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>

Awatar użytkownika
poscig
klepacz
klepacz
Posty: 1361
Rejestracja: czw 17 sty 2008, 19:43
Imię: Marek
województwo: pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: 3-CITY
Kontakt:

Post autor: poscig » śr 27 paź 2010, 23:12

A 2.3 to za mało??? panowie....
jedno wiem na 1000% Łysolek ma mój były super sprzęt z roku 2001...ten był na 100-we odblokowany...latał dużo powyżej 2.3

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości