
Lukaszny-rozumiem, że to się tyczy plusów vtec'a? Czy Fi?
Hahaha.Yeti pisze:.......
Myślę że wiem dużo, szczególnie po dwóch częściach książki "Motocyklista doskonały" ....
jak jechałem w ubiegłym roku do Starachowic, to też się przestraszyłem stanem dróg lokalnychtomaszb2 pisze: Wczoraj jechałem autem drogami lokalnymi i masakra jakie wertepy. Jak Wy chłopaki dajecie rade na takich drogach poganiać ??
No to masz doświadczenie na moto chłopie - skuter + kilka jazd testowych na większych sprzętach.Yeti pisze:osobisty pierwszy ale miałem okazję przejechać się na fz6 i fz8 nowym, wcześniej był skuter a teraz jeszcze mam jazdy testowe na hornecie i fireblade więc poznaję poszczególne motocykle, moc mnie nie przeraża a i tez nie jestem amatorem prostej, wolę się delektować jazdą i to jest w tym piękne
Moja niestoodent1 pisze:Wrzucę zdjęcia to zobaczysz niestety są koszty tego, stabilność w okolicach 220 żadnawężykuje...
Jeśli mówimy o ostatnich modelach Vitka - to załączanie dodatkowych zaworów odbywa się bardzo płynnie, praktycznie bez żadnego szarpnięcia czy nieprzewidywalnych zachowań. Oprócz pięknego dla ucha dźwięku pracy na full-power nic się z motocyklem nie dzieje.tomaszb2 pisze:A ja mam jeszcze pytanie: Jak wygląda załączanie tych dwóch zaworów na gar w Vtecu bo kolega mój twierdzi, że ponoć jest to duży przyrost mocy i np. na zakręcie może spowodować wywrotkę np. na mokrym asfalcie
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości