
SIGNET GT i CONDOR (w tym to SOWA powinien latać

- używam obu, sa podobnej konstrukcji: kompozytowe
- wentylacja - bez zarzutów
- zapięcia wygodne, nie luzują się i łatwe do otwarcia
- szczelne i ciche do 350km/h

po motor)
- bardzo lekkie 1380g ze świetnie umieszczonym środkiem ciężkości - nie powoduje zmęczenia i bolu w w plecach po dlugiej jeździe
- wygodna, dostosowująca sie mieciutka wykładzinka, ale niestety nie wypinana do prania
-szybki starego typu, ale można dokupić podobno za 80pln szybkę antyskreczową i z pinlokiem na antyfog. Nakleilem folię antyfog,a le raczej porażka - na poczatku super, teraz niestety się porysowala i lekka mgła. Na granicy folii w złożeniu wchodzi w krajobraz i wszystko widzę podwójnie jak Yossarian (nawet ssaki lesne zwane Tirówkami)
Cennikowo nie są tanie, ale SIGNETA nabyłem w Stolycy po promocji - zdjęty z półki i macany, A CONDORA we Włoszech po super cenie jak za taką sztukę.
Acha w SIGNECIE wypadł mi wywietrznik w szybce i został zagubiony,a gratisowy, ktory dostałem od Włocha + smar silikonowy do mechanizmu - tez wypadł. Widocznie dziura za duża. Ale nie ma to większego wpływu - bo otwór w szybce jest naprzeciwko kanalu wentylacyjnego i powietrze nie wali mi po oczach, więc tak jakbym miał jeden wywietrznik cały czas otwarty.
Generalnie - POLECAM

Podobno jak się zdejmie wyściółkę to jest osobisty podpis gościa skośnookiego co regularnie wpier.ala ryż i wykonywał skorupę np. Takamgoshi San (czyli Pan Takamagoshi - bo on sie nie wstydzi, ze to cacko dokonał)
Hai! Aligato! VFR-OCmember San i seppuku