To tak:
vtec - trzeba się przyzwyczaić do obecności systemu vtec, tzn. powyżej 7tyś ciągnie znacznie mocniej niż na niższych obrotach, no i dźwięk silnika zupełnie inny niż zębatej vfr'ki, po za tym nie proporcjonalnie zestopniowana skrzynia biegów, mam na myśli że między 2 a 3 biegiem brakuje dodatkowego przełożenia - nie jestem pewien czy akurat między 2 a 3, ale coś w ten deseń

Wygląd to fakt - najbardziej się podoba
cięższa od starszych vfr'ek o ok.30kg, no i chyba największy minus to łańcuchy rozrządu...
droższa w eksploatacji, olej zmieniasz co 6tyś a nie co 12tyś jak w zębatych, świeczki tylko irydówki za 200-250zł/kpl, większe spalanie, wyeliminowano problem regulatora napięcia - jest przeniesiony na okolice główki ramy przez co nie przegrzewa się
fi - hamulce podobne jak w vtec'u, bardzo liniowo ciągnie, ale co prawda niskie obroty ma słabsze tak jak i vtec w porównaniu do rc36a, jeśli się zdecydujesz na fi to bierz roczniki 00 i 01 czyli te z hiss'em - mają inny komputer i parę innych rzeczy co za tym idzie mniejsze spalanie od starszych FI, wadliwe regulatory napięcia - sprawdzaj ładowanie w całym zakresie obrotów silnika i najlepiej zrób to przed zakupem.
rc36a - chciałbym silnik od gaźnikowej w budzie od vtec'a
