
TRIUMPH ST dla szukających alternatywy vfr
Re: TRIUMPH ST dla szukających alternatywy vfr
Ok Peter, GT ma nawet ABS, ale rury idą dołem i trochę przez to stracił na uroku. Nawet Twój pstrokaty ST-ek ma urok i jest ładniejszy od GT.
A prawie czyni wielką różnicę.

"Miejsce, na które wstąpił człowiek dobry, jest uświęcone." - Goethe
- PETER
- stary wyjadacz
- Posty: 4617
- Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
- Imię: PIOTR
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PRUSZKÓW
Re: TRIUMPH ST dla szukających alternatywy vfr
wiesz to tak jak z fi kontra v-tec co komu się podoba, z tym że triumfy maja więcej wspólnej mechaniki ale oczywiście są różne
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"
Re: TRIUMPH ST dla szukających alternatywy vfr
Tak czy inaczej masz rację,że jest to dość miła alternatywa dla VFR. Pozdrawiam.
"Miejsce, na które wstąpił człowiek dobry, jest uświęcone." - Goethe
- dixon
- klepacz
- Posty: 550
- Rejestracja: pn 15 lis 2010, 16:05
- Imię: rafał
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: grójec
Re: TRIUMPH ST dla szukających alternatywy vfr
super sprzęcik i bardzo mi się podoba od wielu lat, jedyna chyba słuszna alternatywa na vfrke, ale póki co to za duże moto jak dla mnie, choć korci strasznie by sprzedać fifke i zakupić triumpha!;)
Jest: Honda VFR RC46 '01
Yamaha WR250F '08
Yamaha FZR 600 '93
Yamaha XS400 Special '81
Honda Lead 125 '83
Vespa ET4 125 '98
Wfm 125 '61
Ex: VFR RC46 '01, Suzuki DR-Z 400 SM '04, Honda Transalp 650 '04, Awo Simson Tourist '51, MZ ES250 '61, Jawa Perak 250 '52
Yamaha WR250F '08
Yamaha FZR 600 '93
Yamaha XS400 Special '81
Honda Lead 125 '83
Vespa ET4 125 '98
Wfm 125 '61
Ex: VFR RC46 '01, Suzuki DR-Z 400 SM '04, Honda Transalp 650 '04, Awo Simson Tourist '51, MZ ES250 '61, Jawa Perak 250 '52
Re: TRIUMPH ST dla szukających alternatywy vfr
Ale, że co za duże? Gabaryty czy moc?
"Miejsce, na które wstąpił człowiek dobry, jest uświęcone." - Goethe
- zalew
- pisarz
- Posty: 253
- Rejestracja: pn 22 sie 2011, 22:21
- Imię: Andrzej
- województwo: zachodniopomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Złocieniec
Re: TRIUMPH ST dla szukających alternatywy vfr
Stylistycznie osobiście bardziej podchodzi mi Vitek,ale wiadomo to kwestia gustu
Na żywca nie widziałem ani tez nie słyszałem jednak z tego co można usłyszeć w necie,mam jakieś uparte skojarzenia dżwiękowe z ekhym..Syreną,lub Warczyburgiem jeśli chodzi o wjazd na obroty
.Nie wiem czemu łapię skojarzenia z dwusuwem aż mi normalnie wstyd hehe,ale jakos tak mam.Trzeba by skonfrontowac na żywca żeby się przekonać.Co nie zmienia faktu ze Triumpha darzę wielkim szacunkiem i motor naprawdę godny i wart zainteresowania.Choć u mnie zawsze było w stronę Bonneville'a,szczególnie w pierwszym wypuście.Dzięki za info,trzeba zajrzeć do kiosku 



Re: TRIUMPH ST dla szukających alternatywy vfr
Peter, już kiedyś chwaliłeś ST za silnik. Ciekawy motocykl
Jak nie trafię na dobrą FJR to poszukam Triumpha
Jak nie trafię na dobrą FJR to poszukam Triumpha
- PETER
- stary wyjadacz
- Posty: 4617
- Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
- Imię: PIOTR
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PRUSZKÓW
Re: TRIUMPH ST dla szukających alternatywy vfr
co do stylistyki to i owszem podoba mi się vitek jak by można pomieszać ze sobą parę motocykli to wyszedłby ciekawy sprzęt ,a co do pracy silnika to słyszałem że pracuje jak ferguson , po wizycie w "edhaus" brzmienie mi sie bardzo podoba
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"
-
- pisarz
- Posty: 466
- Rejestracja: ndz 22 lis 2009, 09:45
- Imię: Adam
- województwo: kujawsko-pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kartuzy
Re: TRIUMPH ST dla szukających alternatywy vfr
Fred, DL-a zmieniasz, why?
A odnośnie Triumpha tutaj fajny test http://www.motogen.pl/laboratorium/test ... art26.html
Peter, napisałbyś cos więcej o ST, w szczególności w porównaniu do VFR. Takie Twoje osobiste, subiektywne wrażenia i opinie.
A odnośnie Triumpha tutaj fajny test http://www.motogen.pl/laboratorium/test ... art26.html
Peter, napisałbyś cos więcej o ST, w szczególności w porównaniu do VFR. Takie Twoje osobiste, subiektywne wrażenia i opinie.
Adam
Re: TRIUMPH ST dla szukających alternatywy vfr
Zmieniam ale nie terazKolega_PL pisze:Fred, DL-a zmieniasz, why?

Pod koniec sezonu chce sprzedać i nowy sezon zacząć na FJR albo właśnie na ST (jeszcze XX wchodzi w gre)
- kris2k
- klepacz
- Posty: 1395
- Rejestracja: pt 03 paź 2008, 12:06
- Imię: Krzysztof
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Kontakt:
Re: TRIUMPH ST dla szukających alternatywy vfr
Strzelam ze odrobinke wiekszej ilosci sportuKolega_PL pisze:A to czego w DL-u Ci brakuje?

Fred, pomysl tez nad Tigerem 1050

- PETER
- stary wyjadacz
- Posty: 4617
- Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
- Imię: PIOTR
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PRUSZKÓW
Re: TRIUMPH ST dla szukających alternatywy vfr
trochę głupio pisać o triumphie na forum vfr fakt faktem że st miał być antidotum na vfr ,co angolom wyszło sami widzimy coraz bardziej popularny motocykl . właściwie od premiery bardzo mi się podobał tak samo jaki i witek jak zobaczyłem na własne oczy vitka na wystawie w 2002 zakochałem sie w tym moto.niestety jak większości z nas nie stać mnie na nowe moto z salonu ,ale po latach był i vitek przejeździłem nim dwa sezony i moto ok , mimo to myślałem o st . trafiłem na ogłoszenie o triumfie po wypadku ale prawie nowym na zdjęciach wyglądało to mało ciekawie no i dostępność części i ceny????????????????????? to jedna wielka niewiadoma.
Zlot we Wdzydzach dał sposobność zobaczenia sprzętu na żywo,nie było to bardzo miłe przeżycie ale dowiedziałem sie że faktyczne był kupiony na wiosnę i po 4500km właściciel mia sporego ślizga ,ale na polecenie ubezpieczyciela wykonano pomiar ramy i wyszło wszystko ok parametry w normie i to było coś jeżeli rama prosta i silnik dobry to sukienkę{owiewki} się dokupi a moto prawie nowe ,po negocjacjach cenowych juz za miesiąc byłem właścicielem tego moto.
Co mogę powiedzieć ???? latam nim już dwa sezony nakręciłem 26000km czyli powinienem już go sprzedać bo jak PRAWIE każde moto w Polsce ma przebieg 30000km a takie się sprzedają

jak na razie zawiódł mnie tylko raz {już wiem z jakiego powodu moja wina}w zeszłym roku na zlocie w górach stołowych po zimniej nocy słabe aku i trzeba było pchać żeby odpalić
,poza tym incydentem jazda bezproblemowa ,silnik to jak piszą wszyscy bajka
zawsze gotowy do współpracy na max czy jadę wolno ,czy szybko, czy sam, czy we dwoje z pełnym obciążeniem praca skrzyni biegów przy normalnej jeździe wzorowa , przy ostrym pałowaniu trzeba bardziej zdecydowanie postępować z dźwignią zmiany biegów , co do zawieszenia mogłoby być bardziej sztywne co prawda nie jestem jak piórko a i mój plecaczek też do najlżejszych nie należy może tu tkwi problem miękkości zawieszenia ,tylny amorek ma łtwa regulacje napięcia sprężyny mimo że potrzebny jest klucz 8 ma dodatkową regulacje tłumienia na srubokret , przód tylko regulacja napięcie wstępnego sprężyn ,pozycja za sterami jak najbardziej dla mnie optymalna, pochylenie ugięcie w biodrach i ugięcie kolan plecak też nie narzeka na odległość podnóżków od siedzenia,co ciekawe wsiadało na mój sprzęt kilka osób wysokich średnich i grubych i każdemu bardzo pasowała pozycja,jedyny problem to odległość siedzenia od ziemi może być problematyczna dla niskich lub krótkonogich, ochrona przed wiatrem - przy szybie oryginalnej słaba po założeniu szyby MRA z deflektorem poprawa ochrony przed wiatrem ale zrobił mi się dyfuzor kierujący wszystkie robaki na szybę kasku po zamontowaniu szyby akcesoryjnej podwyższanej jest super ,spalanie oscyluje w granicach zużycia takiego jak vfr raczej nie jestem zbyt skrupulatny w obliczeniach i nie mam parcia na super oszczędna jazdę ale jadąc w grupie tankowaliśmy razem czasami nawet mi mniej wchodziło do baku ,jedynym mankamentem ja dla mnie jest autoryzowany serwis a moze tylko ludzie tam pracujący , co do części to dzięki temu że marka jest niezbyt popularna ale jest na rynku , to można je kupić w całkiem przyzwoitych cenach oczywiście allegro ,eBay ,czasami trafiają się i okazje 10 funciaków za boczek na eBayu,i400pln za nowa lampę przednia ,eksploatacyjne są dostępne u nas np w larssonie itp opony takie same jak do vfr . TO CO MI SIĘ PODOBA pozycja jak bym był wklejony w moto, kierunki w lusterkach ,w innych moto próbowałem sam sobie takie zrobić tylna lampa na ledach , dźwięk moto szczególnie schodzącego z obrotów prychanie i gulgotnie w wydechu, oryginalny komputer pokładowy ,wizualnie przednia lampa na soczewkach, fabrycznie montowane przewody hamulcowe w stalowym oplocie TO CO MI SIE NIE PODOBA :lampa przednia soczewki powodują bardzo ostra granice światła i cienia co w motocyklu drastycznie skraca oświetloną drogę przy hamowaniu , całkowity brak jakiegokolwiek schowka pod siedzeniem znalazłem na to sposób i przeniosłem aku pod bak tam tyle miejsca że dwa by sie zmieściły i mam teraz dość duży schowek pod kanapą niestety muszę jeszcze wymyślić zamek bo jak nie zrobili schowka to kanapę zrobili przykręcaną , to tyle moich spstrzeżeń po tych 26000km. CO JEST NAJWAŻNIEJSZE ZAWSZE JAK WSIADAM NA NIEGO
i życzę tego wszystkim posiadaczom moto niech każde wsiadanie na moto powoduje banana na gębie
Zlot we Wdzydzach dał sposobność zobaczenia sprzętu na żywo,nie było to bardzo miłe przeżycie ale dowiedziałem sie że faktyczne był kupiony na wiosnę i po 4500km właściciel mia sporego ślizga ,ale na polecenie ubezpieczyciela wykonano pomiar ramy i wyszło wszystko ok parametry w normie i to było coś jeżeli rama prosta i silnik dobry to sukienkę{owiewki} się dokupi a moto prawie nowe ,po negocjacjach cenowych juz za miesiąc byłem właścicielem tego moto.
Co mogę powiedzieć ???? latam nim już dwa sezony nakręciłem 26000km czyli powinienem już go sprzedać bo jak PRAWIE każde moto w Polsce ma przebieg 30000km a takie się sprzedają



jak na razie zawiódł mnie tylko raz {już wiem z jakiego powodu moja wina}w zeszłym roku na zlocie w górach stołowych po zimniej nocy słabe aku i trzeba było pchać żeby odpalić








Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"
Re: TRIUMPH ST dla szukających alternatywy vfr
Dokładnie. DL to funbike, fajnie się smiga, jest wygodny i uwielbiam jego V2 ale...kris2k pisze:Strzelam ze odrobinke wiekszej ilosci sportuKolega_PL pisze:A to czego w DL-u Ci brakuje?
Fred, pomysl tez nad Tigerem 1050
ale chciałbym teraz coś co ma większego kopa i jest bardziej sportowe. Zakochałem się w FJR

Jeszcze przyjdzie czas na turystyczne enduro. Tiger mi się nie podoba. Szukam turystycznego plastika
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości