TRIUMPH ST dla szukających alternatywy vfr

Wszelkie problemy nie związane z mechaniką.
Awatar użytkownika
St@ry
pisarz
pisarz
Posty: 485
Rejestracja: ndz 31 paź 2010, 16:05
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Re: TRIUMPH ST dla szukających alternatywy vfr

Post autor: St@ry » ndz 01 kwie 2012, 01:04

Ok Peter, GT ma nawet ABS, ale rury idą dołem i trochę przez to stracił na uroku. Nawet Twój pstrokaty ST-ek ma urok i jest ładniejszy od GT. ;-) A prawie czyni wielką różnicę.
"Miejsce, na które wstąpił człowiek dobry, jest uświęcone." - Goethe

Awatar użytkownika
PETER
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4617
Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
Imię: PIOTR
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: PRUSZKÓW

Re: TRIUMPH ST dla szukających alternatywy vfr

Post autor: PETER » ndz 01 kwie 2012, 01:30

wiesz to tak jak z fi kontra v-tec co komu się podoba, z tym że triumfy maja więcej wspólnej mechaniki ale oczywiście są różne
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"

Awatar użytkownika
St@ry
pisarz
pisarz
Posty: 485
Rejestracja: ndz 31 paź 2010, 16:05
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Re: TRIUMPH ST dla szukających alternatywy vfr

Post autor: St@ry » ndz 01 kwie 2012, 11:40

Tak czy inaczej masz rację,że jest to dość miła alternatywa dla VFR. Pozdrawiam.
"Miejsce, na które wstąpił człowiek dobry, jest uświęcone." - Goethe

Awatar użytkownika
dixon
klepacz
klepacz
Posty: 550
Rejestracja: pn 15 lis 2010, 16:05
Imię: rafał
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: grójec

Re: TRIUMPH ST dla szukających alternatywy vfr

Post autor: dixon » ndz 01 kwie 2012, 11:50

super sprzęcik i bardzo mi się podoba od wielu lat, jedyna chyba słuszna alternatywa na vfrke, ale póki co to za duże moto jak dla mnie, choć korci strasznie by sprzedać fifke i zakupić triumpha!;)
Jest: Honda VFR RC46 '01
Yamaha WR250F '08
Yamaha FZR 600 '93
Yamaha XS400 Special '81
Honda Lead 125 '83
Vespa ET4 125 '98
Wfm 125 '61
Ex: VFR RC46 '01, Suzuki DR-Z 400 SM '04, Honda Transalp 650 '04, Awo Simson Tourist '51, MZ ES250 '61, Jawa Perak 250 '52

Awatar użytkownika
St@ry
pisarz
pisarz
Posty: 485
Rejestracja: ndz 31 paź 2010, 16:05
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Re: TRIUMPH ST dla szukających alternatywy vfr

Post autor: St@ry » ndz 01 kwie 2012, 12:03

Ale, że co za duże? Gabaryty czy moc?
"Miejsce, na które wstąpił człowiek dobry, jest uświęcone." - Goethe

Awatar użytkownika
zalew
pisarz
pisarz
Posty: 253
Rejestracja: pn 22 sie 2011, 22:21
Imię: Andrzej
województwo: zachodniopomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Złocieniec

Re: TRIUMPH ST dla szukających alternatywy vfr

Post autor: zalew » ndz 01 kwie 2012, 12:22

Stylistycznie osobiście bardziej podchodzi mi Vitek,ale wiadomo to kwestia gustu :wink: Na żywca nie widziałem ani tez nie słyszałem jednak z tego co można usłyszeć w necie,mam jakieś uparte skojarzenia dżwiękowe z ekhym..Syreną,lub Warczyburgiem jeśli chodzi o wjazd na obroty :biggrin .Nie wiem czemu łapię skojarzenia z dwusuwem aż mi normalnie wstyd hehe,ale jakos tak mam.Trzeba by skonfrontowac na żywca żeby się przekonać.Co nie zmienia faktu ze Triumpha darzę wielkim szacunkiem i motor naprawdę godny i wart zainteresowania.Choć u mnie zawsze było w stronę Bonneville'a,szczególnie w pierwszym wypuście.Dzięki za info,trzeba zajrzeć do kiosku :wink:

Fred
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2605
Rejestracja: ndz 08 kwie 2007, 20:48
Imię: .
Płeć: Mężczyzna

Re: TRIUMPH ST dla szukających alternatywy vfr

Post autor: Fred » ndz 01 kwie 2012, 12:27

Peter, już kiedyś chwaliłeś ST za silnik. Ciekawy motocykl

Jak nie trafię na dobrą FJR to poszukam Triumpha

Awatar użytkownika
PETER
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4617
Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
Imię: PIOTR
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: PRUSZKÓW

Re: TRIUMPH ST dla szukających alternatywy vfr

Post autor: PETER » ndz 01 kwie 2012, 12:34

co do stylistyki to i owszem podoba mi się vitek jak by można pomieszać ze sobą parę motocykli to wyszedłby ciekawy sprzęt ,a co do pracy silnika to słyszałem że pracuje jak ferguson , po wizycie w "edhaus" brzmienie mi sie bardzo podoba
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"

Kolega_PL
pisarz
pisarz
Posty: 466
Rejestracja: ndz 22 lis 2009, 09:45
Imię: Adam
województwo: kujawsko-pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kartuzy

Re: TRIUMPH ST dla szukających alternatywy vfr

Post autor: Kolega_PL » ndz 01 kwie 2012, 12:42

Fred, DL-a zmieniasz, why?

A odnośnie Triumpha tutaj fajny test http://www.motogen.pl/laboratorium/test ... art26.html

Peter, napisałbyś cos więcej o ST, w szczególności w porównaniu do VFR. Takie Twoje osobiste, subiektywne wrażenia i opinie.
Adam

Fred
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2605
Rejestracja: ndz 08 kwie 2007, 20:48
Imię: .
Płeć: Mężczyzna

Re: TRIUMPH ST dla szukających alternatywy vfr

Post autor: Fred » ndz 01 kwie 2012, 12:48

Kolega_PL pisze:Fred, DL-a zmieniasz, why?
Zmieniam ale nie teraz :)

Pod koniec sezonu chce sprzedać i nowy sezon zacząć na FJR albo właśnie na ST (jeszcze XX wchodzi w gre)

Kolega_PL
pisarz
pisarz
Posty: 466
Rejestracja: ndz 22 lis 2009, 09:45
Imię: Adam
województwo: kujawsko-pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kartuzy

Re: TRIUMPH ST dla szukających alternatywy vfr

Post autor: Kolega_PL » ndz 01 kwie 2012, 13:24

A to czego w DL-u Ci brakuje?
Adam

Awatar użytkownika
kris2k
klepacz
klepacz
Posty: 1395
Rejestracja: pt 03 paź 2008, 12:06
Imię: Krzysztof
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Kontakt:

Re: TRIUMPH ST dla szukających alternatywy vfr

Post autor: kris2k » ndz 01 kwie 2012, 13:46

Kolega_PL pisze:A to czego w DL-u Ci brakuje?
Strzelam ze odrobinke wiekszej ilosci sportu ;)

Fred, pomysl tez nad Tigerem 1050 :)

Kolega_PL
pisarz
pisarz
Posty: 466
Rejestracja: ndz 22 lis 2009, 09:45
Imię: Adam
województwo: kujawsko-pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kartuzy

Re: TRIUMPH ST dla szukających alternatywy vfr

Post autor: Kolega_PL » ndz 01 kwie 2012, 14:01

Dziś 01.04 więc wszystko jest mozliwe :D
Adam

Awatar użytkownika
PETER
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4617
Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
Imię: PIOTR
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: PRUSZKÓW

Re: TRIUMPH ST dla szukających alternatywy vfr

Post autor: PETER » ndz 01 kwie 2012, 14:04

trochę głupio pisać o triumphie na forum vfr fakt faktem że st miał być antidotum na vfr ,co angolom wyszło sami widzimy coraz bardziej popularny motocykl . właściwie od premiery bardzo mi się podobał tak samo jaki i witek jak zobaczyłem na własne oczy vitka na wystawie w 2002 zakochałem sie w tym moto.niestety jak większości z nas nie stać mnie na nowe moto z salonu ,ale po latach był i vitek przejeździłem nim dwa sezony i moto ok , mimo to myślałem o st . trafiłem na ogłoszenie o triumfie po wypadku ale prawie nowym na zdjęciach wyglądało to mało ciekawie no i dostępność części i ceny????????????????????? to jedna wielka niewiadoma.
Zlot we Wdzydzach dał sposobność zobaczenia sprzętu na żywo,nie było to bardzo miłe przeżycie ale dowiedziałem sie że faktyczne był kupiony na wiosnę i po 4500km właściciel mia sporego ślizga ,ale na polecenie ubezpieczyciela wykonano pomiar ramy i wyszło wszystko ok parametry w normie i to było coś jeżeli rama prosta i silnik dobry to sukienkę{owiewki} się dokupi a moto prawie nowe ,po negocjacjach cenowych juz za miesiąc byłem właścicielem tego moto.
Co mogę powiedzieć ???? latam nim już dwa sezony nakręciłem 26000km czyli powinienem już go sprzedać bo jak PRAWIE każde moto w Polsce ma przebieg 30000km a takie się sprzedają :mrgreen: :mrgreen: :lol:
jak na razie zawiódł mnie tylko raz {już wiem z jakiego powodu moja wina}w zeszłym roku na zlocie w górach stołowych po zimniej nocy słabe aku i trzeba było pchać żeby odpalić :shock: ,poza tym incydentem jazda bezproblemowa ,silnik to jak piszą wszyscy bajka :lol: zawsze gotowy do współpracy na max czy jadę wolno ,czy szybko, czy sam, czy we dwoje z pełnym obciążeniem praca skrzyni biegów przy normalnej jeździe wzorowa , przy ostrym pałowaniu trzeba bardziej zdecydowanie postępować z dźwignią zmiany biegów , co do zawieszenia mogłoby być bardziej sztywne co prawda nie jestem jak piórko a i mój plecaczek też do najlżejszych nie należy może tu tkwi problem miękkości zawieszenia ,tylny amorek ma łtwa regulacje napięcia sprężyny mimo że potrzebny jest klucz 8 ma dodatkową regulacje tłumienia na srubokret , przód tylko regulacja napięcie wstępnego sprężyn ,pozycja za sterami jak najbardziej dla mnie optymalna, pochylenie ugięcie w biodrach i ugięcie kolan plecak też nie narzeka na odległość podnóżków od siedzenia,co ciekawe wsiadało na mój sprzęt kilka osób wysokich średnich i grubych i każdemu bardzo pasowała pozycja,jedyny problem to odległość siedzenia od ziemi może być problematyczna dla niskich lub krótkonogich, ochrona przed wiatrem - przy szybie oryginalnej słaba po założeniu szyby MRA z deflektorem poprawa ochrony przed wiatrem ale zrobił mi się dyfuzor kierujący wszystkie robaki na szybę kasku po zamontowaniu szyby akcesoryjnej podwyższanej jest super ,spalanie oscyluje w granicach zużycia takiego jak vfr raczej nie jestem zbyt skrupulatny w obliczeniach i nie mam parcia na super oszczędna jazdę ale jadąc w grupie tankowaliśmy razem czasami nawet mi mniej wchodziło do baku ,jedynym mankamentem ja dla mnie jest autoryzowany serwis a moze tylko ludzie tam pracujący , co do części to dzięki temu że marka jest niezbyt popularna ale jest na rynku , to można je kupić w całkiem przyzwoitych cenach oczywiście allegro ,eBay ,czasami trafiają się i okazje 10 funciaków za boczek na eBayu,i400pln za nowa lampę przednia ,eksploatacyjne są dostępne u nas np w larssonie itp opony takie same jak do vfr . TO CO MI SIĘ PODOBA pozycja jak bym był wklejony w moto, kierunki w lusterkach ,w innych moto próbowałem sam sobie takie zrobić tylna lampa na ledach , dźwięk moto szczególnie schodzącego z obrotów prychanie i gulgotnie w wydechu, oryginalny komputer pokładowy ,wizualnie przednia lampa na soczewkach, fabrycznie montowane przewody hamulcowe w stalowym oplocie TO CO MI SIE NIE PODOBA :lampa przednia soczewki powodują bardzo ostra granice światła i cienia co w motocyklu drastycznie skraca oświetloną drogę przy hamowaniu , całkowity brak jakiegokolwiek schowka pod siedzeniem znalazłem na to sposób i przeniosłem aku pod bak tam tyle miejsca że dwa by sie zmieściły i mam teraz dość duży schowek pod kanapą niestety muszę jeszcze wymyślić zamek bo jak nie zrobili schowka to kanapę zrobili przykręcaną , to tyle moich spstrzeżeń po tych 26000km. CO JEST NAJWAŻNIEJSZE ZAWSZE JAK WSIADAM NA NIEGO :mrgreen: :mrgreen: :biggrin :biggrin :lol: :lol: i życzę tego wszystkim posiadaczom moto niech każde wsiadanie na moto powoduje banana na gębie
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"

Fred
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2605
Rejestracja: ndz 08 kwie 2007, 20:48
Imię: .
Płeć: Mężczyzna

Re: TRIUMPH ST dla szukających alternatywy vfr

Post autor: Fred » ndz 01 kwie 2012, 15:16

kris2k pisze:
Kolega_PL pisze:A to czego w DL-u Ci brakuje?
Strzelam ze odrobinke wiekszej ilosci sportu ;)

Fred, pomysl tez nad Tigerem 1050 :)
Dokładnie. DL to funbike, fajnie się smiga, jest wygodny i uwielbiam jego V2 ale...

ale chciałbym teraz coś co ma większego kopa i jest bardziej sportowe. Zakochałem się w FJR :zakochany


Jeszcze przyjdzie czas na turystyczne enduro. Tiger mi się nie podoba. Szukam turystycznego plastika

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości