Żywotność silnika VFR 750 RC36I............

Wszelkie problemy nie związane z mechaniką.
Awatar użytkownika
figaro
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2639
Rejestracja: czw 14 lut 2008, 21:40
Imię: Tomasz
województwo: pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Trójmiasto; Rumia

Post autor: figaro » ndz 04 sty 2009, 22:01

Pozwolę sobie nieco odświeżyć temat.
Moim skromnym zdaniem 6 tysi, które Masz przeznaczone na moto, to za mało.
Za te pieniądze nie dostaniesz VFR-ki w stanie pozwalającym na bezkosztową eksploatację :???: .
Pozdrawiam figaro
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

grizzly
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 60
Rejestracja: ndz 02 lis 2008, 11:15
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Poznań

Post autor: grizzly » pn 05 sty 2009, 22:12

A ja myślę, że jak dobrze poszukasz i potargujesz, to w 6 tysiącach się zmieścisz. Dzisiaj moto trudno się sprzedaje, więc sprzedający są bardzo skłonni do ustępstw. Ja dwa miesiące temu kupiłem swoją vfr-kę rocznik 92 za 4300, choć cena wyjściowa była znacznie wyższa. I moto nie wygląda na zakatowane. Nie widać śladów zużycia na wałkach rozrządu i kołach zębatych, luzy zaworowe ma w normie, opony ok i roczny napęd. Żeby sprawdzić stan techniczny, sporo po zakupie porozkręcałem i nie ma się za bardzo do czego przyczepić. Fakt, że nie znam rzeczywistego przebiegu, bo licznikowy niewiele mnie interesuje. Ale pali na dotyk i silnik bardzo ładnie chodzi. Ale zawsze chcąc kupić moto dawałem sobie dużo czasu na poszukiwania i nigdy nie kierowałem się emocjami. Może to jest droga do sukcesu. W każdym razie moja filozofia jak do tej pory zawsze przy kupnie moto czy auta sprawdzała się nie najgorzej. Moim zdaniem trzeba być twardym w negocjacjach i mieć szeroko otwarte oczy sprawdzając stan techniczny. Nam zależy na kupnie równie mocno jak sprzedającemu na sprzedaży.
diesel-naprawa układów wtryskowych, mechanika pojazdowa, wymiana opon, naprawa motocykli, quadów i skuterów-Poznań 519 185 505

Wenicjusz

VFR 750 RC36 I do 6000

Post autor: Wenicjusz » śr 14 sty 2009, 13:47

Witam ja dopiero co kupiłem moto za 4000 już po opłatach, 1990 rok - pierwsza produkcja, porozkręcałem trochę i wszystko lala - nowy łańcuch, klocki, nowe świece i alej, a w gratisie jeszcze kpl olej filtr i swiece na zapas...
Oczywiście nie ma róży bez kolcy...
Tylna opona do wymiany - używka albo nowa z 2004-2005 leżakowana - do 300zł
obtarta prawa dolna owiewka silnika - już kupiona na qbay - 300 zł - igł pod kolor
pokrowiec na siedzenie - miałem wymienić ale kupiłem całe siedzisko za 50 pln
Niestety brakuje mi uchwytów dla pasażera - ale to poczekam na okazje.


Wynik= 4650 + 112,5 rejestracja=4762,5
Wrażenia z jazdy bezcenne

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
robsonic
klepacz
klepacz
Posty: 825
Rejestracja: ndz 30 mar 2008, 06:51
Imię: Robert
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wałbrzych city????
Kontakt:

Post autor: robsonic » czw 15 sty 2009, 12:26

Moja mnie kosztowała 4000 i wiadomo vfr moto mało awaryjne ale trzeba dołożyć kasę.
Ale moto za 6000 wcale nie musi okazać się złą inwestycją
fakju i fenkju... brzmi podobnie lecz za przejęzyczenie można dostać w ryja lub w mordkę :)

Awatar użytkownika
Tobik
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 77
Rejestracja: śr 12 lip 2006, 23:55
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wołczyn
Kontakt:

Post autor: Tobik » ndz 18 sty 2009, 10:05

Panowie, panowie, panowie..... Piszecie o wersjach szwajcarskich.. szukam więcej info na ten temat, ponieważ sam mam takową. Rzeczywiście czerwone pole jedno sie zaczyna od 8,5 tys obrotów, a drugie czerwone pole z drugiej strony cyferek od 11,5 bodajże chyba. Ktoś mi sprzedał opinie, że silnik bardzo dobrze się czuje w tych właśnie obrotach, w tym pierwszym czerwonym polu. Pozatym ta wersja szwajcarska, moja bynajmniej, ma układ dopalania spalin, jakies rurki metalowe biegną pod chłodnicą też, czego nie widziałem w innych Rc 36 I. Ma wpisane w dowodzie 78Kw, czyli jakieś 107 KM. Ma błotnik tylni w całości, bardzo elegancki motór. Serwisówka mówi, że układy spalin były w wersjach kanadyjskich albo kalifornijskich? nie wiem dokładnie. W każdym bądź razie, na pewno nie jest zblokowana.:)

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości