Wszelkie problemy nie związane z mechaniką.
-
koks
- bywalec

- Posty: 36
- Rejestracja: pt 30 gru 2005, 22:54
- Płeć: Mężczyzna
Post
autor: koks » pn 10 lip 2006, 14:35
siemano
slyszalem ze vfr 750 przy wolnych predkosciach wali sie w zakretach. Wyczytalem na anglojezycznym forum ze oni obnizaja przod na lagach a podnosza dupe uszczelkami.
czy w Polsce tez tak robicie? a moze inaczej jakos?
pozdro
-
maciek
- klepacz

- Posty: 573
- Rejestracja: pt 18 lis 2005, 09:05
- Imię: Maciej
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Piaseczno
-
Kontakt:
Post
autor: maciek » wt 11 lip 2006, 12:15
Mo?e po prostu trzeba doda? gazu?

-
Karol
- klepacz

- Posty: 652
- Rejestracja: czw 23 mar 2006, 14:55
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Łomża
Post
autor: Karol » wt 11 lip 2006, 13:57
ja fabryki nie poprawiam

RClomza.pl
-
zbyl
- pisarz

- Posty: 456
- Rejestracja: wt 29 lis 2005, 12:45
- Imię: Zbyszek
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kielce
Post
autor: zbyl » wt 11 lip 2006, 14:20
No wlasnie nie ma sensu cos grzebac bo nie lubie miec tylka wyzej niz rak.
Na pewno przez taki zabieg pogorszy ci sie luksus podrozowania

.
zbyl
-
koks
- bywalec

- Posty: 36
- Rejestracja: pt 30 gru 2005, 22:54
- Płeć: Mężczyzna
Post
autor: koks » wt 11 lip 2006, 15:13
ale wyczytalem to na tym forum i tam wiekszosc tak robi. Komfort podrozowania sie nie zmienia bo tu sie operuje milimetrami a nie centrymetrami
-
maciek
- klepacz

- Posty: 573
- Rejestracja: pt 18 lis 2005, 09:05
- Imię: Maciej
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Piaseczno
-
Kontakt:
Post
autor: maciek » wt 11 lip 2006, 16:57
Podnoszenie ty?u i opuszczanie przodu nie ma raczej na celu wyeliminowania efektu walenia si? w zakr?t, ale poprawienie precyzji i ?atwo?ci prowadzenia w zakr?cie oraz u?atwienie sk?adania motocykla w zakr?t.
Cz?sto efekt, o kt?rym piszesz spowodowany jest przez nieodpowiednie opony.
-
zbyl
- pisarz

- Posty: 456
- Rejestracja: wt 29 lis 2005, 12:45
- Imię: Zbyszek
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kielce
Post
autor: zbyl » wt 11 lip 2006, 21:38
Mozliwe ze przez opony ja np mam teraz opone na przod Pilot Sport i uwazam
ze motocykl o wiele lepiej teraz inicjuje zakret. Poprzednio uzywalem Pilot Road.
polecam taka kombinacje Przod Pilot sport na tyl Pilot Road.
pozdrowka
zbyl
-
Arczi
Post
autor: Arczi » wt 11 lip 2006, 22:51
Ja wymieni?em fabryczn? 170/60 na tyle na 180/55 i te? jest o wiele lepiej z zakr?tami, no i trzeba pilnowa? ci?nienia w oponach 2,5/2,9 w rocznikach '88-'94
-
Pawel
- pisarz

- Posty: 349
- Rejestracja: pn 15 maja 2006, 08:28
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Pawel » wt 11 lip 2006, 23:30
A ja zadam takie niedyskretne pytanie - od kiedy VFR wali si? w zakr?ty ? Widoczne s? r??nice np. pomi?dzy RC 36. Po przesiadce z I na II generacj? mo?na odnie?? takie wra?enie podczas manewrowania, ale jednocze?nie przy wy?szych pr?dko?ciach nie trzeba maszyny zmusza? do sk?adania si? w zakr?ty, tylko sama wpisuje si? ona w zakr?t.
Pawel
Gwiaza rocka, czarny koń wyścigów motocyklowych, kwiat polskiego dziennikarstwa, mistrz obiektywu - ot zwykły skromny chłopak ...
-
MadziX
- stary wyjadacz

- Posty: 3123
- Rejestracja: pn 01 maja 2006, 22:08
- Imię: Magdalena
- Płeć: Kobieta
- Lokalizacja: GDAŃSK
-
Kontakt:
Post
autor: MadziX » ndz 16 gru 2007, 20:30
ja zauwazam to zjawisko jak wrzucę na tył 180.
Zgadzam się,że duzo zalezy od opon.
Na 170 -czyli tak jak zaleca producent tez nie wyczuwam takich reakcji.
-
wheelman
- zadomowiony

- Posty: 92
- Rejestracja: pt 22 cze 2007, 13:16
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Płock
-
Kontakt:
Post
autor: wheelman » ndz 16 gru 2007, 20:53
Ja polecam takze zadbac o stan zawieszenia: sprezyny, olej. U mnei po wymianie oleju w lagach moto postanowilo byc 50 kg lzejsze, w lukach juz nei ciagnelo mnei do asfaltu, prostowal sie szybko i zdziwienei moje nei mialo konca

-
Dresik
- klepacz

- Posty: 1840
- Rejestracja: sob 14 kwie 2007, 20:41
- Imię: Piotr
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Biała
Post
autor: Dresik » ndz 16 gru 2007, 21:01
Dodam jeszcze, żeby pamiętać o prawidłowym ciśnieniu w oponach, nawet niewielkie odstępstwa od normy sporo zmieniają
-
Vlaad
- klepacz

- Posty: 956
- Rejestracja: pt 18 lis 2005, 08:27
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn
-
Kontakt:
Post
autor: Vlaad » pn 17 gru 2007, 07:29
Piotrek B. pisze:Dodam jeszcze, żeby pamiętać o prawidłowym ciśnieniu w oponach, nawet niewielkie odstępstwa od normy sporo zmieniają
To właśnie przeważnie jest przyczyną walenia się w zakręcie. Zdarzało mi się zaniedbać

sprawdzanie ciśnienia i efekt zawsze ten sam: walenie się w zakręt i bardzo gwałtowne reakcje w koleinach i podłużnych nierównościach.
aVe cycki & vfr
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości