reanimacja VFR po kilkuletnim postoju
- pAF
- teksciarz
- Posty: 149
- Rejestracja: ndz 13 kwie 2008, 17:26
- Imię: Paweł
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Rzeszów / Warszawa
- Kontakt:
reanimacja VFR po kilkuletnim postoju
Hej,
Na tym forum rejestrowałem się "naście" lat temu. Trochę jeździłem, parę osób spotkałem, zlot w Bezmiechowej, fajny klimat. Czas mijał i jajecznica stanęła w (ocieplanym) garażu.
Minęło jakieś 9 lat...
Chciałbym ją wskrzesić, spróbować wrócić powoli do jazdy albo puścić żeby jeździła, bo takie stanie nie ma sensu. Nalatane ma ok 20 tkm i tyle ma, bo mimo tego, że to rocznik 1999 to stała u poprzedniego właściciela i stoi u mnie. Mam do niej komplet kufrów (boczne nigdy nie użyte - kupione od forumowego kolegi shoov'a). Ciśnienia na sprzedaż nie mam, ale zrobić coś z nią chcę.
Od czego zacząć?
Ewentualnie - czy macie kogoś poleconego z Rzeszowa lub okolic żeby ją się kompleksowo zajął?
Wszystkie uwagi mile widziane.
piona!
Paweł
Na tym forum rejestrowałem się "naście" lat temu. Trochę jeździłem, parę osób spotkałem, zlot w Bezmiechowej, fajny klimat. Czas mijał i jajecznica stanęła w (ocieplanym) garażu.
Minęło jakieś 9 lat...
Chciałbym ją wskrzesić, spróbować wrócić powoli do jazdy albo puścić żeby jeździła, bo takie stanie nie ma sensu. Nalatane ma ok 20 tkm i tyle ma, bo mimo tego, że to rocznik 1999 to stała u poprzedniego właściciela i stoi u mnie. Mam do niej komplet kufrów (boczne nigdy nie użyte - kupione od forumowego kolegi shoov'a). Ciśnienia na sprzedaż nie mam, ale zrobić coś z nią chcę.
Od czego zacząć?
Ewentualnie - czy macie kogoś poleconego z Rzeszowa lub okolic żeby ją się kompleksowo zajął?
Wszystkie uwagi mile widziane.
piona!
Paweł
- mictom
- klepacz
- Posty: 792
- Rejestracja: wt 25 wrz 2012, 01:10
- Imię: Tomek
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: RKR ROGI
Re: reanimacja VFR po kilkuletnim postoju
Powiedz, że przynajmniej w ogrzewanym garażu stała.
Nowy akumulator, olej ,filtry, płyny hamulcowe, chłodniczy, opony. Przegląd elementów gumowych, kontrola zacisków hamulcowych(tłoczki prowadnice), łańcuch.
Polecam Bike Factory Wzdów https://pl-pl.facebook.com/bikefactorymaatiaas/
Nowy akumulator, olej ,filtry, płyny hamulcowe, chłodniczy, opony. Przegląd elementów gumowych, kontrola zacisków hamulcowych(tłoczki prowadnice), łańcuch.
Polecam Bike Factory Wzdów https://pl-pl.facebook.com/bikefactorymaatiaas/
- pAF
- teksciarz
- Posty: 149
- Rejestracja: ndz 13 kwie 2008, 17:26
- Imię: Paweł
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Rzeszów / Warszawa
- Kontakt:
Re: reanimacja VFR po kilkuletnim postoju
Tak, ogrzewanym, pod przykryciem, etc. Wszystkie płyny to jasne, dzięki.
- Buła
- klepacz
- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
- Kontakt:
Re: reanimacja VFR po kilkuletnim postoju
Lal..niezła historia...W sumie wszystko powiedziane post wyżej...ja bym dodał jeszcze sprawdzenie połączeń elektrycznych.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej 
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
-
- teksciarz
- Posty: 140
- Rejestracja: sob 06 sie 2016, 08:54
- Imię: Łukasz
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: reanimacja VFR po kilkuletnim postoju
+ nowe paliwo, trochę lekkiego oleju do cylindrów na noc no i rozklej sprzęgło przed odpaleniem 
Przygotuj się na długie kręcenie jak stare paliwo zostało w układzie wtryskowym.

Przygotuj się na długie kręcenie jak stare paliwo zostało w układzie wtryskowym.
- Buła
- klepacz
- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
- Kontakt:
Re: reanimacja VFR po kilkuletnim postoju
Tylko w kwalifikuje się do utleniania na bialo
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej 
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
-
- Posty: 1
- Rejestracja: śr 31 lip 2024, 23:56
- Imię: Marian
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: reanimacja VFR po kilkuletnim postoju
Odgrzeje kotleta, bo nie chcę nowego tematu zakładać, jeśli to błąd, moderator niech usunie post.
Też mam do uruchomienia starutką vfr'ke,tylko u mnie susza w gaznikach, w wężach, paliwo tylko w zbiorniku, ale ono zostanie wylane, i zalane nowe.
Pytanie czy pompka napełni wszystko zanim aku padnie, czy powinienem przed odpaleniem jakoś uzupełnić paliwo?
Węże pliwowe, chłodnicze przepatrzone, dalszymi pracami zajmę się w niedalekiej przyszłości.
Też mam do uruchomienia starutką vfr'ke,tylko u mnie susza w gaznikach, w wężach, paliwo tylko w zbiorniku, ale ono zostanie wylane, i zalane nowe.
Pytanie czy pompka napełni wszystko zanim aku padnie, czy powinienem przed odpaleniem jakoś uzupełnić paliwo?
Węże pliwowe, chłodnicze przepatrzone, dalszymi pracami zajmę się w niedalekiej przyszłości.
- Niron
- klepacz
- Posty: 664
- Rejestracja: ndz 08 lut 2015, 23:20
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Siemień
Re: reanimacja VFR po kilkuletnim postoju
a w gaźnikowym masz pompkę? miałem cbr na gaźnikach i tam pompki nie kojarzę żebym miał, ale jak jest to na świeżym aku bez problemu to powinna zrobić, jak masz objekcje to zawsze możesz dać prąd z drugiego aku lub prostownika
„If everything seems under control you’re just not going fast enough”
CB 500 -> CBR 600 F3 -> VFR 800 FI
CB 500 -> CBR 600 F3 -> VFR 800 FI
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości