Bardzo mi się podoba VFR 800 (98-02) - widziałem , macałem , siedziałem ale nie jeździłem.
Pytania do wyjadaczy:
- mam 186 cm wzrostu ( 84 kg), siedziało mi się wygodniej niż na CBR F4i która jeździłem ( była jednak za mało wygodna) - w VFR na pierwszą przymiarke jest lepiej ale pozycja dalej wymuszona lekko sportowa. Czy po dłuższej jeździe mnie a w zasadzie moich pleców , kolan i nagdarsków nie zmęczy?
- jak wygląda masa operacyjna VFRki - bo wiem że 230 kg na mokro to więcej niż motocykle którymi do tej porys śmigałem ( gs500 , xt660 , cbr f4i , cbf600 ) - przy najcięższej cbf600 już masa przy wolnych manewrach mi przeszkadzała trochę i moto było słoniowate.... czy w VFR ta masa przeszkadza?
- Jak już mam kolosem takim śmigać ( w sensie wagowym) to dlaczego jest to lepszy wybór niż np Fazer 1000
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ja wiem że odgłos pracy kół zębatych , te miauczenie plus odetkany wydech to jest to ... ale wątpliwości jak wyżej.
Wiem że najłatwiej przekonać się samemu i prawdopodobnie tak uczynie ale Wasze opinie po juz kilku sezonach czy tysiącach kilometrów są ba bardziej wiarygodne niż jazda testowa w koło komina.
Dzięki