Wszelkie problemy nie związane z mechaniką.
-
Fakir
- klepacz

- Posty: 1105
- Rejestracja: śr 02 lut 2011, 18:51
- Imię: Krzysztof
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Poznań
Post
autor: Fakir » pt 24 paź 2014, 20:30
goryl pisze:Fakir, mi też po odpaleniu chodził ładnie i ładowanie było bo przwinięciu. Kręciłem go do włączenia wentylatora i też było ok. Ale jak wyjechałem na trasę, to 20 km kontrolka ABS i już wiedziałem co jest grane. To było bardzo dziwne? Ale jak założyłem używkę oryginalną to już jest OK...
Bo robili to partacze z szamarzewskiego

Yamaha XJ600N
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré
-
emil
- stary wyjadacz

- Posty: 4215
- Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
- Imię: Łukasz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SO/SZA
Post
autor: emil » ndz 26 paź 2014, 19:47
ja od tego gywera brałem osobiście w maju jakoś altek, ale właśnie używkę.
Opowiadał mi jak to robi i pokazywał, ale stwierdziłem, że skoro i tak daje rok gwarancji to wole używany o jasnym beżowym kolorze

niż robiony od zera.
-
Sebter
- pisarz

- Posty: 239
- Rejestracja: wt 10 wrz 2013, 16:00
- województwo: warmińsko-mazurskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Olecko
Post
autor: Sebter » sob 01 lis 2014, 11:02
A ktoś może wypowie się co jeździ już długo na przrewijanym altku od tego Pana ? ;D
-
goryl
- zadomowiony

- Posty: 86
- Rejestracja: wt 09 paź 2012, 21:47
- Imię: Rafał
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Poznań
Post
autor: goryl » ndz 02 lis 2014, 12:44
Sebter pisze:A ktoś może wypowie się co jeździ już długo na przrewijanym altku od tego Pana ? ;D
Też bym się chętnie dowiedział

-
-patrick-
- zadomowiony

- Posty: 59
- Rejestracja: ndz 05 maja 2013, 20:36
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
Post
autor: -patrick- » ndz 02 lis 2014, 17:10
ja póki co przelatałem jakieś 200 km i to w nie najwyższych temperaturach więc chyba średnio można to brać jako test aczkolwiek jak na razie zero problemów. więcej będę mógł powiedzieć w przyszłym sezonie, o ile nadal będę miał VFR

-
kiki
- ostry klepacz

- Posty: 2508
- Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Węgrów
-
Kontakt:
Post
autor: kiki » ndz 02 lis 2014, 18:06
goryl pisze:Sebter pisze:A ktoś może wypowie się co jeździ już długo na przrewijanym altku od tego Pana ? ;D
Też bym się chętnie dowiedział

Tego trzeba szukać w sieci - jak wiadomo w 98% w VFR padają regulatory a nie alternatory

. Ale poczytajcie opinie na temat jego roboty na fireblade.pl - tam go chwalą. Co więcej, to własnie w 929, 954 i 1000rr sc57a - najbardziej padały ori altki.
-
-patrick-
- zadomowiony

- Posty: 59
- Rejestracja: ndz 05 maja 2013, 20:36
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
Post
autor: -patrick- » ndz 02 lis 2014, 18:09
kiki pisze:goryl pisze:Sebter pisze:A ktoś może wypowie się co jeździ już długo na przrewijanym altku od tego Pana ? ;D
Też bym się chętnie dowiedział

Tego trzeba szukać w sieci - jak wiadomo w 98% w VFR padają regulatory a nie alternatory

. Ale poczytajcie opinie na temat jego roboty na fireblade.pl - tam go chwalą. Co więcej, to własnie w 929, 954 i 1000rr sc57a - najbardziej padały ori altki.
a widzisz, jak gadałem z Fakirem, które bezpośrednio kontaktował się z tym gościem to właśnie mówił, że w VFR szczególnie 2006r. lubiły padać też alternatory i, że trochę już ich przewinął. zobaczymy jak to będzie

-
kiki
- ostry klepacz

- Posty: 2508
- Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Węgrów
-
Kontakt:
Post
autor: kiki » pn 03 lis 2014, 17:58
W sumie miałem na myśli tylko 800fi

-
Sebter
- pisarz

- Posty: 239
- Rejestracja: wt 10 wrz 2013, 16:00
- województwo: warmińsko-mazurskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Olecko
Post
autor: Sebter » wt 04 lis 2014, 08:29
Koledzy, Macie jakiś patent na zdjecie dekla od altka, próbowałem już dwa razy ... śruby odkręcam a on ani drgnie, zapieram sie za te wąsy co ma 3 na deklu żeby niby można było podważyć, biore jakieś drewienko i stukam od prawej strony młotkiem i ciągle nic, wczoraj mało nie wziełem już fiskarsa ...

-
goryl
- zadomowiony

- Posty: 86
- Rejestracja: wt 09 paź 2012, 21:47
- Imię: Rafał
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Poznań
Post
autor: goryl » wt 04 lis 2014, 08:41
Sebter pisze:Koledzy, Macie jakiś patent na zdjecie dekla od altka, próbowałem już dwa razy ... śruby odkręcam a on ani drgnie, zapieram sie za te wąsy co ma 3 na deklu żeby niby można było podważyć, biore jakieś drewienko i stukam od prawej strony młotkiem i ciągle nic, wczoraj mało nie wziełem już fiskarsa ...

Ale nie chce ruszyć po prostu, czy magnes Ci przeszkadza? Dość mocna siła jest magnesu i trzeba to zrobić dość równo i delikatnie, żeby nie pokancerować koła magnetycznego i uzwojenia... A sam dekiel nie powinien być jakoś super zapieczony? Chyba, że ktoś go wkleił na silikon to będziesz miał więcej zabawy...
-
Fakir
- klepacz

- Posty: 1105
- Rejestracja: śr 02 lut 2011, 18:51
- Imię: Krzysztof
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Poznań
Post
autor: Fakir » wt 04 lis 2014, 10:17
Musisz podważyć jednoczesnie za dwa przeciwległe "wąsy" i musi puścić,
Na pewno wszystkie śruby odkręcone?
Przy zakładaniu pokrywy uważaj na palce, bo jak magnes chwyci to może boleśnie uszczypnąć w palce
Yamaha XJ600N
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré
-
Sebter
- pisarz

- Posty: 239
- Rejestracja: wt 10 wrz 2013, 16:00
- województwo: warmińsko-mazurskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Olecko
Post
autor: Sebter » wt 04 lis 2014, 11:52
Wcale nie drgnie, tak jak by przyklejona była właśnie cała pokrywa ;| A te cholerne wąsy jeszcze są w takich miejscach, że nie bardzo jest o co zaprzec, bo przecież idą tam głupie przewody od boryga i wogle dostęp tam jest maks kijowy ... Nie wiem jak to oderwać już hrhrhr
-
goryl
- zadomowiony

- Posty: 86
- Rejestracja: wt 09 paź 2012, 21:47
- Imię: Rafał
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Poznań
Post
autor: goryl » wt 04 lis 2014, 12:14
Ktoś musiał już tam grzebać i uszczelnić być może silikonem? A dojście tam,nawet gdybyś miał to wyciąć to będzie nie lada wyczyn...
Ale jestem zdziwiony, że nawet nie drgnie? Na pewno wszystkie śruby odkręciłeś?
-
Jacko
- ostry klepacz

- Posty: 2208
- Rejestracja: sob 19 sie 2006, 12:20
- Imię: Jacek
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Komarówka Podlaska
-
Kontakt:
Post
autor: Jacko » wt 04 lis 2014, 12:16
We wcześniejszej Cebrze przewijałem alternator u tego gościa i przelałem 4000 i bylo ok. Teraz już jej nie mam więc nie wiem co dalej.
-
Sebter
- pisarz

- Posty: 239
- Rejestracja: wt 10 wrz 2013, 16:00
- województwo: warmińsko-mazurskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Olecko
Post
autor: Sebter » wt 04 lis 2014, 13:38
goryl pisze:Ktoś musiał już tam grzebać i uszczelnić być może silikonem? A dojście tam,nawet gdybyś miał to wyciąć to będzie nie lada wyczyn...
Ale jestem zdziwiony, że nawet nie drgnie? Na pewno wszystkie śruby odkręciłeś?
Pojade dzisiaj jeszcze raz bede sie z tym męczył, do 3 razy sztuka ;| ALe ani drgnie, nawet jak młotkiem gumowym próbuje to naruszyć to nawet nie drgnie ;/
Jacko pisze:We wcześniejszej Cebrze przewijałem alternator u tego gościa i przelałem 4000 i bylo ok. Teraz już jej nie mam więc nie wiem co dalej.
Czyli jesli 4k km wytrzymało no to chyba bedzie juz dobrze z tym altkiem od tego Gościa.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości