Shoei Neotec vs. Schuberth C3 Pro vs. BMW System 6
- kris2k
- klepacz
- Posty: 1395
- Rejestracja: pt 03 paź 2008, 12:06
- Imię: Krzysztof
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Kontakt:
Shoei Neotec vs. Schuberth C3 Pro vs. BMW System 6
Jak w temacie? Ktory lepszy?
Na pewno jest wsrod Was ktos kto takie porownanie juz robil.
Na pewno wzgledem Neoteca i C3 Pro, System 6 nie jest u nas w kraju specjalnie popularnym garnkiem.
Osobiscie przymiezalem cala trojke, z tym ze C3 a nie C3 Pro (akurat w sklepie nie bylo).
Mam swoje uwagi ale chcialbym i Was podpytac co myslicie?
Na pewno jest wsrod Was ktos kto takie porownanie juz robil.
Na pewno wzgledem Neoteca i C3 Pro, System 6 nie jest u nas w kraju specjalnie popularnym garnkiem.
Osobiscie przymiezalem cala trojke, z tym ze C3 a nie C3 Pro (akurat w sklepie nie bylo).
Mam swoje uwagi ale chcialbym i Was podpytac co myslicie?
- kris2k
- klepacz
- Posty: 1395
- Rejestracja: pt 03 paź 2008, 12:06
- Imię: Krzysztof
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Kontakt:
Re: Shoei Neotec vs. Schuberth C3 Pro vs. BMW System 6
Liczylem na werdykt z uzasadnieniemHubu pisze:C3 Pro
Dlaczego wg. Ciebie C3 Pro ?
- cayenne
- Posty: 16
- Rejestracja: ndz 11 sie 2013, 17:28
- Imię: Grzesiek
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Sulejówek
Re: Shoei Neotec vs. Schuberth C3 Pro vs. BMW System 6
nie wiem czy znajdziesz kogoś kto użytkował te 3 wymienione garnki.. ja używałem dwóch z nich (chociaż jednego tylko przez 2 godziny), ale może pomogę..
mojego C3 wybrałem po przeczytaniu kilku artykułów
np: http://www.motogen.pl/Schuberth-C3-3,12207.html
oraz http://www.scigacz.pl/Lewy,szczekowy,Sh ... 19000.html
po lekturze pojechałem do salonu motocyklowego (polecam MCS w Wawie) i dogadałem się, że chciałbym pojeździć w jednym i drugim (neotec) po minimum 2 godzinki (w tygodniu raczej nie ma z tym problemów - bez zaliczek, zostawiasz dowód jako zabezpieczenie)
mój wybór był podyktowany: lepszym dopasowaniem Shubertha do mojej głowy, minimalnie lepszym wyciszeniem (na co dzień jeżdżę nakedem), świetną blendą (ale tak samo bym ocenił tą w neotecu) i znacznie niższą ceną (kupowałem razem z kolegą 2 sztuki - wtedy można negocjować ceny, zwłaszcza gdy powiemy ile uzyskaliśmy w poprzednim salonie)
jedyny problem z tym kaskiem jest przy jeździe w nisko pochylonej pozycji - głównie na torze - trzeba mocno głowę odchylać do góry żeby coś widzieć, albo tez pogodzić się z tym że patrzymy pomiędzy pinlockiem a górną częścią kasku (ale ten kask nigdy nie był przeznaczony do takiej jazdy)
i jeszcze jedno - przesiadłem z się z kasku Probikera KX4 - i tu nawet nie ma czego porównywać
mojego C3 wybrałem po przeczytaniu kilku artykułów
np: http://www.motogen.pl/Schuberth-C3-3,12207.html
oraz http://www.scigacz.pl/Lewy,szczekowy,Sh ... 19000.html
po lekturze pojechałem do salonu motocyklowego (polecam MCS w Wawie) i dogadałem się, że chciałbym pojeździć w jednym i drugim (neotec) po minimum 2 godzinki (w tygodniu raczej nie ma z tym problemów - bez zaliczek, zostawiasz dowód jako zabezpieczenie)
mój wybór był podyktowany: lepszym dopasowaniem Shubertha do mojej głowy, minimalnie lepszym wyciszeniem (na co dzień jeżdżę nakedem), świetną blendą (ale tak samo bym ocenił tą w neotecu) i znacznie niższą ceną (kupowałem razem z kolegą 2 sztuki - wtedy można negocjować ceny, zwłaszcza gdy powiemy ile uzyskaliśmy w poprzednim salonie)
jedyny problem z tym kaskiem jest przy jeździe w nisko pochylonej pozycji - głównie na torze - trzeba mocno głowę odchylać do góry żeby coś widzieć, albo tez pogodzić się z tym że patrzymy pomiędzy pinlockiem a górną częścią kasku (ale ten kask nigdy nie był przeznaczony do takiej jazdy)
i jeszcze jedno - przesiadłem z się z kasku Probikera KX4 - i tu nawet nie ma czego porównywać
- kris2k
- klepacz
- Posty: 1395
- Rejestracja: pt 03 paź 2008, 12:06
- Imię: Krzysztof
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Kontakt:
Re: Shoei Neotec vs. Schuberth C3 Pro vs. BMW System 6
Moja glowa wyjatkowo nie pasuje pod C3... niestety nie mialem na glowie C3 Pro, ktory wlasnie jest nieco zmieniony pod tym wzgledem.
Bez przymiarki C3 Pro na pewno zadnej decycji nie podejme.
Faworyt jest jeszcze jeden... narazie ukryty... bo X-Lite nie pokazal jeszcze nowosci na 2014, ale wiem ze bedzie nowy szczekowiec z tej stajni.
Dlatego najbardziej interesowaloby mnie porownanie C3 Pro z Neotec'em.
Bez przymiarki C3 Pro na pewno zadnej decycji nie podejme.
Faworyt jest jeszcze jeden... narazie ukryty... bo X-Lite nie pokazal jeszcze nowosci na 2014, ale wiem ze bedzie nowy szczekowiec z tej stajni.
Dlatego najbardziej interesowaloby mnie porownanie C3 Pro z Neotec'em.
- cayenne
- Posty: 16
- Rejestracja: ndz 11 sie 2013, 17:28
- Imię: Grzesiek
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Sulejówek
Re: Shoei Neotec vs. Schuberth C3 Pro vs. BMW System 6
C3 vs C3pro
dla mnie były dwie różnice odczuwalne od razu:
- robiłem większego "chomika", czyli jeszcze mocniej opinał mi policzki (wyglądałem jakbym robił jakiś dziubek czy coś dosłownie..)
- druga to nieco odsunięty do przodu pasek (w C3 jest niemal na gardle - tu jest nieco więcej luzu)
wrażeń z jazdy niestety nie mam, ale nie sadze aby parametrami odstawał od C3 (jeśli już to raczej go przewyższa)
w C3 pro masz też dodaną taką aerodynamiczną płetwę pod kaskiem (coś jak w modelu S2), co podobno wpływa na aerodynamikę..
dla mnie były dwie różnice odczuwalne od razu:
- robiłem większego "chomika", czyli jeszcze mocniej opinał mi policzki (wyglądałem jakbym robił jakiś dziubek czy coś dosłownie..)
- druga to nieco odsunięty do przodu pasek (w C3 jest niemal na gardle - tu jest nieco więcej luzu)
wrażeń z jazdy niestety nie mam, ale nie sadze aby parametrami odstawał od C3 (jeśli już to raczej go przewyższa)
w C3 pro masz też dodaną taką aerodynamiczną płetwę pod kaskiem (coś jak w modelu S2), co podobno wpływa na aerodynamikę..
- Hubu
- klepacz
- Posty: 847
- Rejestracja: pt 06 mar 2009, 10:29
- Imię: Hubert
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Legionowo
Re: Shoei Neotec vs. Schuberth C3 Pro vs. BMW System 6
Wyciszenie, dla mnie osobiście ważne w C3 Pro lepsze jak BMW System 6.kris2k pisze:Liczylem na werdykt z uzasadnieniemHubu pisze:C3 Pro
Dlaczego wg. Ciebie C3 Pro ?
Pewnie na każdej głowie się inaczej układa ale lepiej C3 mi podchodził.
Nie mam porównania do Shoei.
- kris2k
- klepacz
- Posty: 1395
- Rejestracja: pt 03 paź 2008, 12:06
- Imię: Krzysztof
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Kontakt:
Re: Shoei Neotec vs. Schuberth C3 Pro vs. BMW System 6
No i mialem okazje pomacac na zywo jedna z pierwszych testowych sztuk w Polsce nowego X-1003 od X-Lite.
Jest swietny musze przyznac.
Na wiosne bedzie trzeba zrobic sobie jazde testowa.
Dodatkowo do mojego zestawienia najlepszych szczekowcow mozna dodac tez nowego HJC R-PHA MAX EVO.
Evo wzgledem starej wersji ma kilka usprawnien kosmetycznych typu nowa uszczelka wizjera, nowy gorny wlot powietrza i mozliwosc dopiecia jakiegos dedykowanego zestawu "blutufa".
Jest swietny musze przyznac.
Na wiosne bedzie trzeba zrobic sobie jazde testowa.
Dodatkowo do mojego zestawienia najlepszych szczekowcow mozna dodac tez nowego HJC R-PHA MAX EVO.
Evo wzgledem starej wersji ma kilka usprawnien kosmetycznych typu nowa uszczelka wizjera, nowy gorny wlot powietrza i mozliwosc dopiecia jakiegos dedykowanego zestawu "blutufa".
- kubatron2
- klepacz
- Posty: 1164
- Rejestracja: czw 23 gru 2010, 17:40
- Imię: jakub
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: rajsko/oświęcim
Re: Shoei Neotec vs. Schuberth C3 Pro vs. BMW System 6
System 6 chyba robi schuberth dla bmw tak jak to bylo z seria evo
- VFRKrzysztof
- klepacz
- Posty: 592
- Rejestracja: czw 09 lip 2009, 01:03
- Imię: Krzysztof
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Shoei Neotec vs. Schuberth C3 Pro vs. BMW System 6
Pojawiły się może jakieś nowe doświadczenia w tym temacie? Się przymierzam do tego C3. Tylko mi się nie podoba, że napis jest naklejony, a nie namalowany. Chyba nawet najtańsze taniochy mają malowane logo. Ale jeśli garnek dobry to napis nie jest najważniejszy.
The best is yet to come!
- kris2k
- klepacz
- Posty: 1395
- Rejestracja: pt 03 paź 2008, 12:06
- Imię: Krzysztof
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Kontakt:
Re: Shoei Neotec vs. Schuberth C3 Pro vs. BMW System 6
Ja dalej tematu nie sfinalizowalem.
Na ten moment odpuscilem sobie zakup X-Lite z racji tego ze po ponad pol roku dostepnosci kaski dalej nie ma zadnych opinii uzykownikow o testach na necie nie wspominajac.
Poki co, sklaniam sie w kierunku RPHA MAX EVO od HJC... stosunek jakosc/cena chyba najlepszy w calej 5tce kaskow o jakich mowa w tym temacie.
Na ten moment odpuscilem sobie zakup X-Lite z racji tego ze po ponad pol roku dostepnosci kaski dalej nie ma zadnych opinii uzykownikow o testach na necie nie wspominajac.
Poki co, sklaniam sie w kierunku RPHA MAX EVO od HJC... stosunek jakosc/cena chyba najlepszy w calej 5tce kaskow o jakich mowa w tym temacie.
- de Palma
- teksciarz
- Posty: 157
- Rejestracja: ndz 28 lut 2010, 22:38
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Shoei Neotec vs. Schuberth C3 Pro vs. BMW System 6
Kupiłem dwa Schuberthy C3 Pro przed sezonem i też porównywałem z Shoei Neotec.
Przekonały mnie następujące szczegóły, a cena była podobna:
1. C3 Pro jest optycznie mniejszy i wydaje się też być lżejszy. Schuberth przekonuje też, że jest najcichszym szczękowcem na rynku
2. C3 Pro ma opcjonalny Intercom, który się wbudowuje do kasku - nie trzeba nic doczepiać, kleic itd.
3. Sprzedawca C3 Pro(Modeka Wrocław) był dużo lepszy od Sprzedawcy Shoei'a (Intermotors Długołęka).
4. C3 Pro ma wersję Women - biała skorupa, wrzosowe ozdoby i wkład kasku w tym samym kolorze. Moja żona oszalała.....
5. najważniejsze - C3 Pro lepiej się układał na naszych głowach.
Po przejechaniu ok. 10k km moja opinia jest następująca:
1. Super widoczność, świetny wizjer ze stopniowaniem otwarcia, idealna blenda
2. Intercom świtnie działa. Ma funkcję zmiany głośności wraz ze zmianą poziomu szumów (podobnie jak radio w autach). Mikrofon jest tak usytuowany, że nikt się nigdy jeszcze nie kapnął rozmawiając ze mną przez telefon, że jadę na moto
Dodatkowo radio fajnie odbiera tylko jest malo guzików i trzeba często sięgać do instrukcji, żeby coś przeprogramować.
3.
4. Bateria wytrzymuje cały dzień bez problemu. Jedyne co mnie martwi to, żeby ładować go trzeba wyciągać wtyczkę spod materiału na wypełnieniu kasku. Nie wydaje się być to bardzo trwałe, wolałbym mieć po prostu gniazdo gdzieć w kasku - ale to drobiazg.
Ogólnie te kaski kosztują majątek, ale nie ma się do czego doczepić.
Przekonały mnie następujące szczegóły, a cena była podobna:
1. C3 Pro jest optycznie mniejszy i wydaje się też być lżejszy. Schuberth przekonuje też, że jest najcichszym szczękowcem na rynku
2. C3 Pro ma opcjonalny Intercom, który się wbudowuje do kasku - nie trzeba nic doczepiać, kleic itd.
3. Sprzedawca C3 Pro(Modeka Wrocław) był dużo lepszy od Sprzedawcy Shoei'a (Intermotors Długołęka).
4. C3 Pro ma wersję Women - biała skorupa, wrzosowe ozdoby i wkład kasku w tym samym kolorze. Moja żona oszalała.....
5. najważniejsze - C3 Pro lepiej się układał na naszych głowach.
Po przejechaniu ok. 10k km moja opinia jest następująca:
1. Super widoczność, świetny wizjer ze stopniowaniem otwarcia, idealna blenda
2. Intercom świtnie działa. Ma funkcję zmiany głośności wraz ze zmianą poziomu szumów (podobnie jak radio w autach). Mikrofon jest tak usytuowany, że nikt się nigdy jeszcze nie kapnął rozmawiając ze mną przez telefon, że jadę na moto
Dodatkowo radio fajnie odbiera tylko jest malo guzików i trzeba często sięgać do instrukcji, żeby coś przeprogramować.
3.
Na moim czarnym naklejki się trzymają, ale na białym Stig-Kobiety odłazi ten napis PRO z tyłu kasku.kubatron2 pisze:Tylko mi się nie podoba, że napis jest naklejony, a nie namalowany
4. Bateria wytrzymuje cały dzień bez problemu. Jedyne co mnie martwi to, żeby ładować go trzeba wyciągać wtyczkę spod materiału na wypełnieniu kasku. Nie wydaje się być to bardzo trwałe, wolałbym mieć po prostu gniazdo gdzieć w kasku - ale to drobiazg.
Ogólnie te kaski kosztują majątek, ale nie ma się do czego doczepić.
- WieniuZiel
- Posty: 18
- Rejestracja: sob 21 cze 2014, 12:38
- Imię: Wieniu
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Zielątkowo k. Poznania
Re: Shoei Neotec vs. Schuberth C3 Pro vs. BMW System 6
To dobre rozwiązanie, bo można je zerwać i wtedy nie szpeci jakiś tam napis C3, to z tyłu. Z przodu, hmm, może faktycznie mógłby być malowany, łatwiej byłoby czyścić, muchy zaczepiają o literki . Poza tym kask i intercom rewelacyjne!VFRKrzysztof pisze:Tylko mi się nie podoba, że napis jest naklejony, a nie namalowany. Chyba nawet najtańsze taniochy mają malowane logo. Ale jeśli garnek dobry to napis nie jest najważniejszy.
- Bury
- klepacz
- Posty: 925
- Rejestracja: czw 28 mar 2013, 21:53
- Imię: Andrzej
- województwo: pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Tczew
Re: Shoei Neotec vs. Schuberth C3 Pro vs. BMW System 6
ile dałes za te 2 C3 z intercom?
VFR800 RC46 98r była
CBR1100XX Super Blackbird
Darkness Black Metallic
CBR1100XX Super Blackbird
Darkness Black Metallic
- kris2k
- klepacz
- Posty: 1395
- Rejestracja: pt 03 paź 2008, 12:06
- Imię: Krzysztof
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Kontakt:
Re: Shoei Neotec vs. Schuberth C3 Pro vs. BMW System 6
U mnie w koncu padlo na: HJC RPHA MAX EVO.
Rozmiarowka nieco mnie zaskoczyla bo myslalem ze powinienem miec S (obwod glowy 56cm) ale S'ki nie dalo sie prawie na glowe zalozyc o zalozeniu okularow do kasku w ogole moglem zapomniec. W sklepie prawie bym oprawki polamal.
Musialem wziasc M, ktory lezal i tak znacznie ciasniej niz juz moj rozklekotany Nolan N84 w rozmiarze S.
Dopiero w M nauczylem sie w miare sprawnie zakladac okulary.
Pierwszy 1000km byl dosc ciezki. Kask caly czas ciasno lezal, szczegolnie w okolicy zawiasow ludzkiej szczeki co powodowalo szczekoscisk.
Kilka dni sie meczylem ale pozniej, po 1000km zauwazylem ze policzki sie dogniataja i z kazdym km jest lepjej.
Po 2000km ucisk przestal przeszkadzac a teraz po 5000km kask lezy idealnie.
Jakosc wykonania jak dla mnie nie odbiega od konkurencji w tym segmencie.
Wentylacja na szczece az za mocna, mimo zamknietego wlotu nawiew na szybke jest na tyle mocny ze wieje tez po oczach i skroni.
Jak ktos ma wrazliwe spojowki (ja mam) to nie da rady wytrzymac calego dnia na autostradzie.
Zakleilem wyloty na szczece tasma izolacyjna To bardzo subiektywny wniosek wiec sie nie kierujcie nim.
Gorny wlot powietrza jest, ale jakos nie czuc jego dzialania.
W System 6 wlot na szczece tez tak sie zachowywal, ale ten gorny byl bardzo mocno wyczowalny nawet jak sie go zamknelo.
Pewnie w System 6 zakleilbym tasma oba wyloty
Co do glosnosci, na pewno jest cichszy od mojego starego zuzytego juz N84 ale na autostrade i tak zakladalem stopery, szczegolnie w wietrzne dni.
Glosnosc wg. mnie taka sama jak System 6.
Aerodynamika bardzo dobra. Nie tak dobra jak w System 6 ale niewiele ustepuje.
Kask nie ma zadnych problemow podczas gdy jedziemy z glowa na wprost, gdy sie rozgladamy pojawia sie niewielki boczny opor.
System 6 zachowywal sie troche lepjej przy obracaniu glowy podczas autostradowych przelotpw.
Jezeli System 6 mialby 6pkt. to HJC dalbym 5pkt pod tym wzgledem.
PinLock sprawdza sie idealnie, wiadomo, nie mogloby byc inaczej. Fajnie jest zaprojektowana szyba.
Bo zaprojektowana jest wlasnie w taki sposob ze po zamocowaniu PinLocka calkowita jej grubosc jest jednakowa na calej powierzchni.
Czyli tak jakby szyba jest nominalnie ciensza poza gorna powierzchnia (lub gora szyby jest grubsza) ktora dotyka gornej uszczelki,
po obwodzie jest po prostu uskok grubosci PinLocka.
Bardzo mi sie to podoba, bo podnoszenie szyby do gory nie powoduje obcierania PinLocka o uszczelke co na dluzsza mete zawsze skutkowalo
luzowaniem sie PinLocka i drapaniem szyby (tak wlasnie w Nolanie bylo). Tutaj problem z glowy.
Metalowy zatrzask szybki to tez bardzo fajne i solidne zamkniecie. Nie zatrzaskujac szybki do konca mamy mikrouchyl.
Mechanizm zapinania/odpinania szyby swietny. Bardzo precyzysjny i szybki.
W System 6 tutaj akurat bylo kiepsko a nawet beznadziejnie.
Po przejechaniu 5000km moge z czystym sumieniem ten kask polecic.
Zdecydowanie wart wydania na niego kwoty rzedu ~1600pln.
Rozmiarowka nieco mnie zaskoczyla bo myslalem ze powinienem miec S (obwod glowy 56cm) ale S'ki nie dalo sie prawie na glowe zalozyc o zalozeniu okularow do kasku w ogole moglem zapomniec. W sklepie prawie bym oprawki polamal.
Musialem wziasc M, ktory lezal i tak znacznie ciasniej niz juz moj rozklekotany Nolan N84 w rozmiarze S.
Dopiero w M nauczylem sie w miare sprawnie zakladac okulary.
Pierwszy 1000km byl dosc ciezki. Kask caly czas ciasno lezal, szczegolnie w okolicy zawiasow ludzkiej szczeki co powodowalo szczekoscisk.
Kilka dni sie meczylem ale pozniej, po 1000km zauwazylem ze policzki sie dogniataja i z kazdym km jest lepjej.
Po 2000km ucisk przestal przeszkadzac a teraz po 5000km kask lezy idealnie.
Jakosc wykonania jak dla mnie nie odbiega od konkurencji w tym segmencie.
Wentylacja na szczece az za mocna, mimo zamknietego wlotu nawiew na szybke jest na tyle mocny ze wieje tez po oczach i skroni.
Jak ktos ma wrazliwe spojowki (ja mam) to nie da rady wytrzymac calego dnia na autostradzie.
Zakleilem wyloty na szczece tasma izolacyjna To bardzo subiektywny wniosek wiec sie nie kierujcie nim.
Gorny wlot powietrza jest, ale jakos nie czuc jego dzialania.
W System 6 wlot na szczece tez tak sie zachowywal, ale ten gorny byl bardzo mocno wyczowalny nawet jak sie go zamknelo.
Pewnie w System 6 zakleilbym tasma oba wyloty
Co do glosnosci, na pewno jest cichszy od mojego starego zuzytego juz N84 ale na autostrade i tak zakladalem stopery, szczegolnie w wietrzne dni.
Glosnosc wg. mnie taka sama jak System 6.
Aerodynamika bardzo dobra. Nie tak dobra jak w System 6 ale niewiele ustepuje.
Kask nie ma zadnych problemow podczas gdy jedziemy z glowa na wprost, gdy sie rozgladamy pojawia sie niewielki boczny opor.
System 6 zachowywal sie troche lepjej przy obracaniu glowy podczas autostradowych przelotpw.
Jezeli System 6 mialby 6pkt. to HJC dalbym 5pkt pod tym wzgledem.
PinLock sprawdza sie idealnie, wiadomo, nie mogloby byc inaczej. Fajnie jest zaprojektowana szyba.
Bo zaprojektowana jest wlasnie w taki sposob ze po zamocowaniu PinLocka calkowita jej grubosc jest jednakowa na calej powierzchni.
Czyli tak jakby szyba jest nominalnie ciensza poza gorna powierzchnia (lub gora szyby jest grubsza) ktora dotyka gornej uszczelki,
po obwodzie jest po prostu uskok grubosci PinLocka.
Bardzo mi sie to podoba, bo podnoszenie szyby do gory nie powoduje obcierania PinLocka o uszczelke co na dluzsza mete zawsze skutkowalo
luzowaniem sie PinLocka i drapaniem szyby (tak wlasnie w Nolanie bylo). Tutaj problem z glowy.
Metalowy zatrzask szybki to tez bardzo fajne i solidne zamkniecie. Nie zatrzaskujac szybki do konca mamy mikrouchyl.
Mechanizm zapinania/odpinania szyby swietny. Bardzo precyzysjny i szybki.
W System 6 tutaj akurat bylo kiepsko a nawet beznadziejnie.
Po przejechaniu 5000km moge z czystym sumieniem ten kask polecic.
Zdecydowanie wart wydania na niego kwoty rzedu ~1600pln.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości