Wszelkie problemy nie związane z mechaniką.
			
		
		
			- 
				
								Lisu							
- zadomowiony
  
- Posty: 63
- Rejestracja: śr 28 wrz 2011, 09:07
- Imię: Maciej
- województwo: kujawsko-pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Włocławek
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Lisu » pt 20 lip 2012, 09:55
			
			
			
			
			Witam,
Panowie - czy u mnie jest coś nie tak ? Wskazówka od paliwka opada na zero przechodząc przez oznaczenie rezerwy, jadę na stację żeby zatankować. Staję przy dystrybutorze, bujam motongiem żeby zobaczyć czy coś jest i niby coś tam sobie chlupocze delikatnie, ale przez korek nic już płynu nie widać. Tankuję pod korek i wchodzi 8,5-9,5l. Czy ja jestem głupi czy coś nie tak ze zbiornikiem ? Zaczynam podejrzewać że był gięty po stokroć i szpachlowany na kształt, a w środku jest po prostu z 10-12l pojemności. Dosłownie zatankuję pod korek, przejadę 130-150km w tempie spokojnym bardzo i już jestem ze wskazówką w poziomie. Czy ktoś ma jakiś pomysł ? Bo ja głupieję 
 
Pozdrawiam
Lisu
 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 gajdar
- Posty: 10
- Rejestracja: śr 05 paź 2011, 12:16
- Płeć: Mężczyzna
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: gajdar » pt 20 lip 2012, 10:04
			
			
			
			
			wyjmij pływak i sprawdż czy nie jest podgięta dźwignia
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Lisu							
- zadomowiony
  
- Posty: 63
- Rejestracja: śr 28 wrz 2011, 09:07
- Imię: Maciej
- województwo: kujawsko-pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Włocławek
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Lisu » pt 20 lip 2012, 10:26
			
			
			
			
			A głupim pytaniem zajadę - jeśli by tak właśnie było to objawy by właśnie były takie, że przez te 130-150km by wskazówka schodziła na zejro ?
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Buła							
- klepacz
  
- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Buła » pt 20 lip 2012, 16:23
			
			
			
			
			Zrób prosty test,zatankuj pod korek i zlej paliwo ze zbiornika do kanistra na paliwo i zobaczysz ile Ci wejdzie.
			
									
									Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej 
 
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Lisu							
- zadomowiony
  
- Posty: 63
- Rejestracja: śr 28 wrz 2011, 09:07
- Imię: Maciej
- województwo: kujawsko-pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Włocławek
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Lisu » pt 20 lip 2012, 16:45
			
			
			
			
			Wolałbym nie uciekać się do metod zorientowanych na zasysanie paliwka za pomocą szlaucha 

 Ale dzięki za pomysła.
 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 gajdar
- Posty: 10
- Rejestracja: śr 05 paź 2011, 12:16
- Płeć: Mężczyzna
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: gajdar » sob 21 lip 2012, 10:12
			
			
			
			
			a kto mówi o zassyaniu paliwa przewodem.Odpinasz przewód wchodzący do pompy paliwa ,odkręcasz kranik i patrzysz ile leci.Tylko sobie nie weź karnisterka 5 litrowego  

 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Lisu							
- zadomowiony
  
- Posty: 63
- Rejestracja: śr 28 wrz 2011, 09:07
- Imię: Maciej
- województwo: kujawsko-pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Włocławek
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Lisu » sob 21 lip 2012, 10:42
			
			
			
			
			Cholera, racja 

 Jednak się człowiek w robocie na kierowców ciężarówek napatrzy i od razu myśli, że innej metody nie ma 

 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								PETER							
- stary wyjadacz
  
- Posty: 4617
- Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
- Imię: PIOTR
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PRUSZKÓW
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: PETER » sob 21 lip 2012, 14:17
			
			
			
			
			butla z paliwem na zapas litr albo pół , i wyjeździć do zatrzymania,dolać z butli pojechać  na stacje benzynowa i wlać do pełna będziesz wiedział ile wchodzi do baku  

"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Buła							
- klepacz
  
- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Buła » ndz 22 lip 2012, 10:25
			
			
			
			
			gajdar pisze:a kto mówi o zassyaniu paliwa przewodem.Odpinasz przewód wchodzący do pompy paliwa ,odkręcasz kranik i patrzysz ile leci.Tylko sobie nie weź karnisterka 5 litrowego 
 
 
Oto mi chodziło,najprostszy sposób.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej 
 
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości