TRIUMPH ST dla szukających alternatywy vfr
- dixon
- klepacz
- Posty: 550
- Rejestracja: pn 15 lis 2010, 16:05
- Imię: rafał
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: grójec
Re: TRIUMPH ST dla szukających alternatywy vfr
st@ry, gabaryty i waga. z vfr daje sobie radę, choć czasami ciężko jest, dlatego też na triumpha muszę jeszcze poczekać, również i finansowo.
Jest: Honda VFR RC46 '01
Yamaha WR250F '08
Yamaha FZR 600 '93
Yamaha XS400 Special '81
Honda Lead 125 '83
Vespa ET4 125 '98
Wfm 125 '61
Ex: VFR RC46 '01, Suzuki DR-Z 400 SM '04, Honda Transalp 650 '04, Awo Simson Tourist '51, MZ ES250 '61, Jawa Perak 250 '52
Yamaha WR250F '08
Yamaha FZR 600 '93
Yamaha XS400 Special '81
Honda Lead 125 '83
Vespa ET4 125 '98
Wfm 125 '61
Ex: VFR RC46 '01, Suzuki DR-Z 400 SM '04, Honda Transalp 650 '04, Awo Simson Tourist '51, MZ ES250 '61, Jawa Perak 250 '52
- zalew
- pisarz
- Posty: 253
- Rejestracja: pn 22 sie 2011, 22:21
- Imię: Andrzej
- województwo: zachodniopomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Złocieniec
Re: TRIUMPH ST dla szukających alternatywy vfr
Dzięki za opis Peter,ogólnie też za temat:)Jakoś wcześniej nie dostrzegałem tego modelu a widzę ze był to spory błąd.Zawsze opinia użytkownika jest najcenniejsza i miarodajna.Oby słuzył jak najwierniej i cały czas dawał tyle frajdy!A ja swoją drogą koniecznie muszę jakimś trafem oblukać sprzet na żywca 

- śliniak290
- klepacz
- Posty: 1855
- Rejestracja: pn 07 cze 2010, 09:41
- Imię: Wojciech
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa - Jelonki
Re: TRIUMPH ST dla szukających alternatywy vfr
nic dodać i nic ująć , ładnie opisane , rzeczowo 

Najpierw naucz śmiać się z siebie , a potem śmiej się z innych !!!
- Klepak23
- pisarz
- Posty: 312
- Rejestracja: czw 09 kwie 2009, 22:24
- Imię: Jacek
- województwo: warmińsko-mazurskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: TRIUMPH ST dla szukających alternatywy vfr
do tego stopnia że chyba przyspieszę poszukiwania 

Głupota na stałe zawładnęła częścią mojego umysłu...
- woju27k
- teksciarz
- Posty: 108
- Rejestracja: ndz 28 mar 2010, 19:34
- Imię: Mariusz
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Opatów
- Kontakt:
Re: TRIUMPH ST dla szukających alternatywy vfr
No ładnie Peter strzeliles taki opis motocykla że za niedługi czas trzeba bedzie zmienic nazwe forum z vfr na st 

Bo jeździ się Hondą albo motocyklem
- regis
- bywalec
- Posty: 42
- Rejestracja: sob 01 maja 2010, 16:45
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Re: TRIUMPH ST dla szukających alternatywy vfr
Moja pasażerka jest z tego zadowolona, mówi że wreszcie coś widzi do przoduPiotrek82 pisze:2. Dlaczego pasażerka musi siedzieć na tej mega wysokiej kanapie, po co coś takiego?
po założeniu takiego wydechu odzyskuje urok, a w porównaniu z ST zyskuje schowek pod siedzeniem, większe kufry i kilka innych lepiej dopracowanych niż w ST rzeczy. W ST również był ABS chociaż nie w seriiSt@ry pisze:GT ma nawet ABS, ale rury idą dołem i trochę przez to stracił na uroku.

Jadąc na motocyklu, widzi się wszystko zupełnie inaczej.(...)
Wtedy nie tylko oglądamy, ale również uczestniczymy.
Wtedy nie tylko oglądamy, ale również uczestniczymy.
-
- pisarz
- Posty: 466
- Rejestracja: ndz 22 lis 2009, 09:45
- Imię: Adam
- województwo: kujawsko-pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kartuzy
Re: TRIUMPH ST dla szukających alternatywy vfr
Ten wydech dołem puszczony to jakaś masakra, strasznie paskudnie to wyglada. Nawet kosztem lepszej ergonomii (schowki itp) w życiu bym tak nie zrobił.
Dzięki Peter za opis, własie o to mi chodziło.
A jesli chodzi o sprawy mechaniczne to standardowa obsługa czymś się różni od japończyków? Czy jakieś dziwne rozwiązania Triumph zastosował, coby uprzykrzyć naprawy domorosłym mechanikom? Bo już o serwisie Triumpha się naczytał i nasłyszałem
Dzięki Peter za opis, własie o to mi chodziło.
A jesli chodzi o sprawy mechaniczne to standardowa obsługa czymś się różni od japończyków? Czy jakieś dziwne rozwiązania Triumph zastosował, coby uprzykrzyć naprawy domorosłym mechanikom? Bo już o serwisie Triumpha się naczytał i nasłyszałem

Adam
- Dżambo
- klepacz
- Posty: 730
- Rejestracja: sob 12 gru 2009, 13:39
- Imię: Marcin
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa-Mokotów
- Kontakt:
Re: TRIUMPH ST dla szukających alternatywy vfr
W takim przypadku ja swój musiałbym już 3 raz sprzedawać....PETER pisze:nakręciłem 26000km czyli powinienem już go sprzedać bo jak PRAWIE każde moto w Polsce ma przebieg 30000km a takie się sprzedają![]()
![]()
![]()

73 55 88
A Rh +
"...kręcić, wkręcić, uwodzić i nęcić....."
Nie jest prawdą, że człowiek przestaje się bawić bo się starzeje...
Człowiek się starzeje bo się przestaje bawić
A Rh +
"...kręcić, wkręcić, uwodzić i nęcić....."
Nie jest prawdą, że człowiek przestaje się bawić bo się starzeje...
Człowiek się starzeje bo się przestaje bawić

- 8Bodzio8
- pisarz
- Posty: 319
- Rejestracja: sob 21 lis 2009, 13:09
- Imię: Tomek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Re: TRIUMPH ST dla szukających alternatywy vfr
Peter a napisz dwa zdania jaka jest różnica przy oddawaniu mocy vs VFR ? Triumph jest mocniejszy i ma więcej Nm czy różnica jest porażająca ?? Podaj Vmax.PETER pisze:trochę głupio pisać o triumphie na forum vfr fakt faktem że st miał być antidotum na vfr ,co angolom wyszło sami widzimy coraz bardziej popularny motocykl . właściwie od premiery bardzo mi się podobał tak samo jaki i witek jak zobaczyłem na własne oczy vitka na wystawie w 2002 zakochałem sie w tym moto.niestety jak większości z nas nie stać mnie na nowe moto z salonu ,ale po latach był i vitek przejeździłem nim dwa sezony i moto ok , mimo to myślałem o st . trafiłem na ogłoszenie o triumfie po wypadku ale prawie nowym na zdjęciach wyglądało to mało ciekawie no i dostępność części i ceny????????????????????? to jedna wielka niewiadoma.
Zlot we Wdzydzach dał sposobność zobaczenia sprzętu na żywo,nie było to bardzo miłe przeżycie ale dowiedziałem sie że faktyczne był kupiony na wiosnę i po 4500km właściciel mia sporego ślizga ,ale na polecenie ubezpieczyciela wykonano pomiar ramy i wyszło wszystko ok parametry w normie i to było coś jeżeli rama prosta i silnik dobry to sukienkę{owiewki} się dokupi a moto prawie nowe ,po negocjacjach cenowych juz za miesiąc byłem właścicielem tego moto.
Co mogę powiedzieć ???? latam nim już dwa sezony nakręciłem 26000km czyli powinienem już go sprzedać bo jak PRAWIE każde moto w Polsce ma przebieg 30000km a takie się sprzedają![]()
![]()
jak na razie zawiódł mnie tylko raz {już wiem z jakiego powodu moja wina}w zeszłym roku na zlocie w górach stołowych po zimniej nocy słabe aku i trzeba było pchać żeby odpalić,poza tym incydentem jazda bezproblemowa ,silnik to jak piszą wszyscy bajka
zawsze gotowy do współpracy na max czy jadę wolno ,czy szybko, czy sam, czy we dwoje z pełnym obciążeniem praca skrzyni biegów przy normalnej jeździe wzorowa , przy ostrym pałowaniu trzeba bardziej zdecydowanie postępować z dźwignią zmiany biegów , co do zawieszenia mogłoby być bardziej sztywne co prawda nie jestem jak piórko a i mój plecaczek też do najlżejszych nie należy może tu tkwi problem miękkości zawieszenia ,tylny amorek ma łtwa regulacje napięcia sprężyny mimo że potrzebny jest klucz 8 ma dodatkową regulacje tłumienia na srubokret , przód tylko regulacja napięcie wstępnego sprężyn ,pozycja za sterami jak najbardziej dla mnie optymalna, pochylenie ugięcie w biodrach i ugięcie kolan plecak też nie narzeka na odległość podnóżków od siedzenia,co ciekawe wsiadało na mój sprzęt kilka osób wysokich średnich i grubych i każdemu bardzo pasowała pozycja,jedyny problem to odległość siedzenia od ziemi może być problematyczna dla niskich lub krótkonogich, ochrona przed wiatrem - przy szybie oryginalnej słaba po założeniu szyby MRA z deflektorem poprawa ochrony przed wiatrem ale zrobił mi się dyfuzor kierujący wszystkie robaki na szybę kasku po zamontowaniu szyby akcesoryjnej podwyższanej jest super ,spalanie oscyluje w granicach zużycia takiego jak vfr raczej nie jestem zbyt skrupulatny w obliczeniach i nie mam parcia na super oszczędna jazdę ale jadąc w grupie tankowaliśmy razem czasami nawet mi mniej wchodziło do baku ,jedynym mankamentem ja dla mnie jest autoryzowany serwis a moze tylko ludzie tam pracujący , co do części to dzięki temu że marka jest niezbyt popularna ale jest na rynku , to można je kupić w całkiem przyzwoitych cenach oczywiście allegro ,eBay ,czasami trafiają się i okazje 10 funciaków za boczek na eBayu,i400pln za nowa lampę przednia ,eksploatacyjne są dostępne u nas np w larssonie itp opony takie same jak do vfr . TO CO MI SIĘ PODOBA pozycja jak bym był wklejony w moto, kierunki w lusterkach ,w innych moto próbowałem sam sobie takie zrobić tylna lampa na ledach , dźwięk moto szczególnie schodzącego z obrotów prychanie i gulgotnie w wydechu, oryginalny komputer pokładowy ,wizualnie przednia lampa na soczewkach, fabrycznie montowane przewody hamulcowe w stalowym oplocie TO CO MI SIE NIE PODOBA :lampa przednia soczewki powodują bardzo ostra granice światła i cienia co w motocyklu drastycznie skraca oświetloną drogę przy hamowaniu , całkowity brak jakiegokolwiek schowka pod siedzeniem znalazłem na to sposób i przeniosłem aku pod bak tam tyle miejsca że dwa by sie zmieściły i mam teraz dość duży schowek pod kanapą niestety muszę jeszcze wymyślić zamek bo jak nie zrobili schowka to kanapę zrobili przykręcaną , to tyle moich spstrzeżeń po tych 26000km. CO JEST NAJWAŻNIEJSZE ZAWSZE JAK WSIADAM NA NIEGO
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
i życzę tego wszystkim posiadaczom moto niech każde wsiadanie na moto powoduje banana na gębie
Prędkość w kilometrach/h widniejąca na znakach drogowych jest jedynie wielkością sugerowaną i w żadnym wypadku nie należy jej sztywno stosować. 

- PETER
- stary wyjadacz
- Posty: 4617
- Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
- Imię: PIOTR
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PRUSZKÓW
Re: TRIUMPH ST dla szukających alternatywy vfr
v max zarejestrowane przez kom w moto pokazał 267{o tyle fajna sprawa że po zatrzymaniu można sprawdzić jaki był max sped} być może byłoby więcej ale już dalej trochę miałem stracha bo po nocy,
O samej jeździe mogę powiedzieć tak jak wcześniej bajka oczywiście nie jest to gsxr czy r1 ale robiliśmy próbę elastyczności z vitkiem 60 km /h na liczniku, 6 bieg i odkręcamy na max ---nie ma o czym mówić to nie zawodnik dla triumfa wystarczy spojrzeć w dane i w wykresy mocy 125-128 KM i momentu 104-108 Nm zestrojenie biegów raczej podobne do vfr oczywiście od pojemności skokowej silnika jest lepsza jeszcze większa pojemność ,warto skorzystać z jazdy testowej jak będą organizowane w salonach co do ABS był montowany seryjnie w st ale nie we wszystkich ciekawostką jest to że w pierwszych modelach abs był tylko w czerwonych.Co do obsługi serwisowej jak dla mnie nie ma jakiś ciekawostek i problemów budowa silnika jak i skrzyni czy sprzęgła taka jak winnych motocyklach terminy bardzo łatwe do zapamiętania 10000km mały serwis 20000km duży przegląd jak jakieś pytania walcie śmiało

O samej jeździe mogę powiedzieć tak jak wcześniej bajka oczywiście nie jest to gsxr czy r1 ale robiliśmy próbę elastyczności z vitkiem 60 km /h na liczniku, 6 bieg i odkręcamy na max ---nie ma o czym mówić to nie zawodnik dla triumfa wystarczy spojrzeć w dane i w wykresy mocy 125-128 KM i momentu 104-108 Nm zestrojenie biegów raczej podobne do vfr oczywiście od pojemności skokowej silnika jest lepsza jeszcze większa pojemność ,warto skorzystać z jazdy testowej jak będą organizowane w salonach co do ABS był montowany seryjnie w st ale nie we wszystkich ciekawostką jest to że w pierwszych modelach abs był tylko w czerwonych.Co do obsługi serwisowej jak dla mnie nie ma jakiś ciekawostek i problemów budowa silnika jak i skrzyni czy sprzęgła taka jak winnych motocyklach terminy bardzo łatwe do zapamiętania 10000km mały serwis 20000km duży przegląd jak jakieś pytania walcie śmiało


"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"
Re: TRIUMPH ST dla szukających alternatywy vfr
Szkoda tylko że taki mały wybór na alle...
Może jak się trafi dobra sztuka to się pomyśli
Może jak się trafi dobra sztuka to się pomyśli

- kiki
- ostry klepacz
- Posty: 2508
- Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Węgrów
- Kontakt:
Re: TRIUMPH ST dla szukających alternatywy vfr
kurde interesujący pomysł ten triumph
. Już 5 rok będę męczył swoją FI i może trzeba popatrzeć na ST. A orientuje się ktoś jak jest z popytem na te moto?
Łatwo je sprzedać jakby co ?

Łatwo je sprzedać jakby co ?
- C_L_K
- ostry klepacz
- Posty: 2010
- Rejestracja: wt 16 paź 2007, 16:07
- Imię: Rafał
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kosewko
Re: TRIUMPH ST dla szukających alternatywy vfr
No po takiej reklamie Petera to będą szły jak świeże bułkikiki pisze:Łatwo je sprzedać jakby co ?

- Dżambo
- klepacz
- Posty: 730
- Rejestracja: sob 12 gru 2009, 13:39
- Imię: Marcin
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa-Mokotów
- Kontakt:
Re: TRIUMPH ST dla szukających alternatywy vfr
Pewnie chce sprzedać i dlategoC_L_K pisze:No po takiej reklamie Petera to będą szły jak świeże bułkikiki pisze:Łatwo je sprzedać jakby co ?

Maślana, szykuj umowę

73 55 88
A Rh +
"...kręcić, wkręcić, uwodzić i nęcić....."
Nie jest prawdą, że człowiek przestaje się bawić bo się starzeje...
Człowiek się starzeje bo się przestaje bawić
A Rh +
"...kręcić, wkręcić, uwodzić i nęcić....."
Nie jest prawdą, że człowiek przestaje się bawić bo się starzeje...
Człowiek się starzeje bo się przestaje bawić

- klosiewi
- klepacz
- Posty: 1369
- Rejestracja: pt 24 kwie 2009, 15:59
- Imię: Grzegorz
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Grójec
Re: TRIUMPH ST dla szukających alternatywy vfr
Bo to motur dla emeryta i to jest powodem sprzedażyDżambo pisze:Pewnie chce sprzedać

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości