CBR 600 F VS VFR 800 Vtech
- ManticorePl
- zadomowiony
- Posty: 70
- Rejestracja: czw 27 sty 2011, 13:53
- Imię: Andrzej
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
CBR 600 F VS VFR 800 Vtech
Zadam może głupie pytanie, ale wiem, że wy macie duże doświadczenie a kolega zastanawia się nad zakupem CBR 600 F VS VFR 800 Vtech.
Czym one tak w praktyce się różnią? Chodzi mi o jazdę, komfort itp.
Pozdrawiam
Czym one tak w praktyce się różnią? Chodzi mi o jazdę, komfort itp.
Pozdrawiam
- Poldek13
- pisarz
- Posty: 274
- Rejestracja: pn 06 wrz 2010, 11:29
- Imię: Robert
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Będzin
Miałem kiedyś F4i, też miło wspominam sprzęta. Ja osobiście wiele lepiej pod kątem konfortu czuje się jednak na VFR, do f4 może byłem trochę za wielki (186wzrostu) sprzedałem koledze z Kr który ma 174 i jest idealna dla niego. Wielki plus to na pewno poręczność, jest wiele lżejsza, jazda na kole tym sprzętem to sama przyjemność. Niezła jest CBR ale mysle że VFR o wiele praktyczniejsza, poprostu jest jak najbardziej do wszystkiego - i do extremy i turystyki.
Poldek
- MC_Hammer
- ostry klepacz
- Posty: 2124
- Rejestracja: wt 05 maja 2009, 23:22
- Imię: Maciej
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pruszków
Nie ma głupich pytań, przynajmniej do tej pory tak myślałemManticorePl pisze:Zadam może głupie pytanie,

Czym się różnią, hmmmm - to inna klasa motocykli wię głupio odpowiem - wszystkim po za jednym, to Honda i to Honda

Wszystko zależy do czego ten motocykl ma koledze służyć i czego oczekuje, bo CBRka to plastik do wściekania (wyłączając XX-sa), a VFR to pół turystyk pół ścigacz i nie powściekasz się na niej jak na "ceberce f-ce"
- ManticorePl
- zadomowiony
- Posty: 70
- Rejestracja: czw 27 sty 2011, 13:53
- Imię: Andrzej
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- MC_Hammer
- ostry klepacz
- Posty: 2124
- Rejestracja: wt 05 maja 2009, 23:22
- Imię: Maciej
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pruszków
Kolega niestey musi sam podjąć decyzję po co mu motung i na którym czuje się lepiej.
Tutaj złotego środka nie ma, każdy dobiera sobie sprzęta pod siebie i swoje predyspozycje a także pod to co lubi na 2oo kołach robić.
Dla mnie cbr-ka to zabawka na tor a Vitkiem troszkę najeździłem i byłem mega zadowolony ale to moje odczucia i moja frajda więc powtarzam, za Twojego kolegę nikt nie zdecyduje.
Tutaj złotego środka nie ma, każdy dobiera sobie sprzęta pod siebie i swoje predyspozycje a także pod to co lubi na 2oo kołach robić.
Dla mnie cbr-ka to zabawka na tor a Vitkiem troszkę najeździłem i byłem mega zadowolony ale to moje odczucia i moja frajda więc powtarzam, za Twojego kolegę nikt nie zdecyduje.
- michał RC 46
- pisarz
- Posty: 498
- Rejestracja: pn 16 lut 2009, 20:08
- Imię: Michał
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Lublin
- Panasonix82
- pisarz
- Posty: 499
- Rejestracja: pt 04 wrz 2009, 18:52
- Imię: Marcin
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa-Wola
Myślę, że tutaj dochodzi jeszcze kwestia rocznikowa. Np. za Vitka 2002 w ładnym stanie trzeba zapłacić 15000-17000. W tej cenie kolega będzie miał CBR 600 F z 2006 r.
Do głowy mi jeszcze przyszło :
zmiana tłumika - w VTEC to wydatek przynajmniej 1700-3500 zł, w CBR to jakieś 1000-2000 zł
Przewody w oplocie - VTEC 1500 zł - CBR 300 zł
Do głowy mi jeszcze przyszło :
zmiana tłumika - w VTEC to wydatek przynajmniej 1700-3500 zł, w CBR to jakieś 1000-2000 zł
Przewody w oplocie - VTEC 1500 zł - CBR 300 zł
ex. VFR 800 VTEC (teraz u Żetona ) - https://picasaweb.google.com/1043711926 ... VFR800VTEC#
ex. VFR 800 FI (RC46 - teraz u Gruby73) - https://picasaweb.google.com/1043711926 ... DAVFR800FI#
Moja Ś.P. SC36 - http://www.bikepics.com/members/panasonix82/98vtr1000/
ex. VFR 800 FI (RC46 - teraz u Gruby73) - https://picasaweb.google.com/1043711926 ... DAVFR800FI#
Moja Ś.P. SC36 - http://www.bikepics.com/members/panasonix82/98vtr1000/
- Lukaszny
- pisarz
- Posty: 365
- Rejestracja: pt 07 wrz 2007, 12:58
- Imię: Łukasz
- województwo: warmińsko-mazurskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Mrągowo
A ja myślę, że takie spostrzeżenia to kwestia wtórna. Jak masz sprecyzowany model to zaczynasz rozglądać się na rynku za konkretnym rocznikiem/konkretnym ogłoszeniem.Panasonix82 pisze:Myślę, że tutaj dochodzi jeszcze kwestia rocznikowa. Np. za Vitka 2002 w ładnym stanie trzeba zapłacić 15000-17000. W tej cenie kolega będzie miał CBR 600 F z 2006 r.
Do głowy mi jeszcze przyszło :
zmiana tłumika - w VTEC to wydatek przynajmniej 1700-3500 zł, w CBR to jakieś 1000-2000 zł
Przewody w oplocie - VTEC 1500 zł - CBR 300 zł
Natomiast jeśli wybór modelu miałby zależeć od zasobności portfela to lepiej nic tu nie pisać - bo równie dobrze kolega mógłby Goldwinga kupić gdyby trafiła się atrakcyjna oferta.
- ManticorePl
- zadomowiony
- Posty: 70
- Rejestracja: czw 27 sty 2011, 13:53
- Imię: Andrzej
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- ManticorePl
- zadomowiony
- Posty: 70
- Rejestracja: czw 27 sty 2011, 13:53
- Imię: Andrzej
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości