Wersja japońska, zablokowana do 190km/h - pomocy
- czikooo
 - Posty: 17
 - Rejestracja: ndz 15 mar 2009, 21:24
 - Imię: Kamil
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Malbork
 
Wersja japońska, zablokowana do 190km/h - pomocy
Witam ! Chciałbym się przedstawić ponieważ tego nie robiłem a jestem nowym posiadaczem VFR 800 FI 99r , jestem z Malborka i zakupiłem moto z polecenia brata który już miał takowy sprzęt! Dziś miałem pierwszą jazdę i odkryłem że mój moto jedzie tylko (aż) 190km/h i doczytałem tylko tyle że jest to normalne przy wersjach na Japonię. Pytanie brzmi jak to zmienić ? Czy wystarczy zmienić moduł zapłonowy na europejski ? Proszę o fachową pomoc !
			
									
									
						- Argail
 - pisarz

 - Posty: 437
 - Rejestracja: pn 09 cze 2008, 19:51
 - Imię: Dariusz
 - województwo: wielkopolskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Poznań
 - Kontakt:
 
jak chcesz to ja zdaje się powinienem mieć jeszcze rozebrany komputer - po wymianie zegarów zrobiłem kiedyś spięcie i szlag trafił obrotomierz - problem leżał w komputerze, jeśli go nie wywaliłem to mogę Ci podesłać na testy - moduł jest obrany z plastików, ale działało wszystko oprócz obrotomierza, nie mogłem dojść, który scalak poszedł i kupiłem inny komputer
Moja wersja była z USA z 2000 bez włącznika świateł i bez HISS, z podmianki u Hefajstosa (maszyna z 1998 ) u mnie jego komputer chodził, u niego mój nie - nie chciał odpalić
			
									
									Moja wersja była z USA z 2000 bez włącznika świateł i bez HISS, z podmianki u Hefajstosa (maszyna z 1998 ) u mnie jego komputer chodził, u niego mój nie - nie chciał odpalić
rejoice o young man in thy youth
						- czikooo
 - Posty: 17
 - Rejestracja: ndz 15 mar 2009, 21:24
 - Imię: Kamil
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Malbork
 
jeśli nie sprawi Ci to większego problemu to byłbym wdzięczny, mógłbym sprawdzić czy to pomoże. A jest taka możliwość żeby dojść po numerze albo jakimś symbolu czy komputer ma automatyczny włącznik świateł?
Oraz mam pytanie Czy POWER-COMMANDER może rozwiązać mój problem ??
Czy przy wymianie modułu bez automatycznego włącznika świateł można dokupić prawy przełącznik z włącznikiem i będzie to do siebie pasowało ?
			
									
									
						Oraz mam pytanie Czy POWER-COMMANDER może rozwiązać mój problem ??
Czy przy wymianie modułu bez automatycznego włącznika świateł można dokupić prawy przełącznik z włącznikiem i będzie to do siebie pasowało ?
- czikooo
 - Posty: 17
 - Rejestracja: ndz 15 mar 2009, 21:24
 - Imię: Kamil
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Malbork
 
Po problemie, piszę o tym aby ktoś kogo spotka taka sama nie miła niespodzianka po zakupie moto wiedział już co zrobić. A więc moduł mój miał oznaczenie K co oznaczało wersje Japońską i był zblokowany do 11.5tys.obr oraz V MAX 190km/h. Zakupiłem moduł z oznaczeniem ED i teraz mam pełną moc  
  światła w moim moto włączają się automatycznie więc był dylemat czy będą chodziły po zakupie modułu bez automatycznego włączania ale problemu żadnego nie było i widocznie to włącznik jest już zmostkowany sam w sobie. 
Podziękowania za pomoc mailową dla: kris2k oraz Argail 'a
			
									
									
						Podziękowania za pomoc mailową dla: kris2k oraz Argail 'a
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości

