Tekstylne sakwy na boki Oxford
- amadeusz83
- bywalec
- Posty: 26
- Rejestracja: pt 07 mar 2008, 17:32
- Imię: Adrian
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Rakszawa
- Italiano
- Posty: 17
- Rejestracja: pt 12 cze 2009, 22:40
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Katowice
Taka sama sprawa.
Znalazłem takie dwie torby i czy możecie coś doradzić?
http://allegro.pl/item1081276907_torby_ ... black.html
http://allegro.pl/item1076433879_sakwy_ ... _40_l.html
Druga sprawa, może ktoś zrobić fotki stelaża zrobionego pod takie torby?
Z góry dzięki
Znalazłem takie dwie torby i czy możecie coś doradzić?
http://allegro.pl/item1081276907_torby_ ... black.html
http://allegro.pl/item1076433879_sakwy_ ... _40_l.html
Druga sprawa, może ktoś zrobić fotki stelaża zrobionego pod takie torby?
Z góry dzięki
- Hefajstos
- klepacz
- Posty: 622
- Rejestracja: pt 06 lut 2009, 08:31
- Imię: Maciej
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pniewy
Mam u siebie właśnie torby metro. stelaże i mocowanie opisywałem juz kiedyś tutaj viewtopic.php?t=5142&postdays=0&postorder=asc&start=15Italiano pisze:Taka sama sprawa.
Znalazłem takie dwie torby i czy możecie coś doradzić?
http://allegro.pl/item1081276907_torby_ ... black.html
http://allegro.pl/item1076433879_sakwy_ ... _40_l.html
Druga sprawa, może ktoś zrobić fotki stelaża zrobionego pod takie torby?
Z góry dzięki
- Vermilion
- klepacz
- Posty: 814
- Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
- Imię: Adam
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałcz/Piła
Ja mam torby Louisa, niemal identyczne jak te Metro. Kupiłem za 100zł od sąsiada z różnymi paskami, uchwytami, itd. pokrowce przeciwdeszczowe chowają się w specjalną małą kieszonkę, dobrze chronią przed deszczem. Jeżdżę bez stelaży, bo po cholerę? VFR ma zintegrowane kierunkowskazy więc można bez problemu sakwy założyć na plastikach przerzucając POD siedzeniem i je zatrzaskując, paskami unieruchomić i jazda, po trasach chociażby do Poznania nic nie mam porysowane, a nawet pasażerka z tyłu miała wygodnie i sakwy nie przeszkadzały. W dodatku nie wystają za bardzo i w korkach przeciskam się normalnie tak jakbym ich nie miał.
Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !!
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
- Hefajstos
- klepacz
- Posty: 622
- Rejestracja: pt 06 lut 2009, 08:31
- Imię: Maciej
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pniewy
Vermilion nie wyobrażam sobie załadowanych tych torb bez stelaży.... Jak ktoś chce to niech nie zakłada stelaży, ale nie uwierzę w to że bez stelaży torby zachowują sztywność i nie wycierają lakieru na owiewkach. Po to się wykonuje stelaże, aby torba do nich przylegała i nie "majtała", owszem powie ktoś , że bez stelaży nie "majta", może i racja ale jak mocno te torby są pościągane paskami?
- su4beusz
- pisarz
- Posty: 215
- Rejestracja: pn 18 sie 2008, 20:22
- Imię: Mateusz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Krk
- Kontakt:
gdzieś mam nawet filmik jak je zakładam bez stelaży (to w ramach dowodu, że się da ). ogólnie rzecz biorąc, przy odpowiednim i umiejętnym ściśnięciu ekspanderami tworzy się bardzo stabilna konstrukcja. dołożyłem do tego jeszcze plecak i namiot i wszystko stabilnie trzymało się podczas jazdy. bez 'majtania' i przeszkadzania w prowadzeniu. co do niszczenia lakieru - zadupek trzeba zabezpieczyć odpowiednio taśmami ochronnymi i wszystko gra. trzeba tez pamiętać, że jeśli zostanie klej z tasmy na lakierze, to zmywać go trzeba odpowiednimi środkami i bardzo uważnie.Hefajstos pisze:Vermilion nie wyobrażam sobie załadowanych tych torb bez stelaży.... Jak ktoś chce to niech nie zakłada stelaży, ale nie uwierzę w to że bez stelaży torby zachowują sztywność i nie wycierają lakieru na owiewkach. Po to się wykonuje stelaże, aby torba do nich przylegała i nie "majtała", owszem powie ktoś , że bez stelaży nie "majta", może i racja ale jak mocno te torby są pościągane paskami?
jak będę mieć okazję, to wrzucę filmik, jak się ta całość prezentowała.
[ Dodano: 2010-06-22, 15:03 ]
p.s. mam te z oxforda. wykonanie, ładowność, poręczność - ok
if my calculations are correct, when this baby hits 80mph we're gonna see some seriuos SHIT
http://www.bikepics.com/members/su4beusz/
http://www.bikepics.com/members/su4beusz/
- Vermilion
- klepacz
- Posty: 814
- Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
- Imię: Adam
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałcz/Piła
Tak jak mówiłem, nie używam taśm ochronnych, przejechałem z sakwami ok. 1000km, z tego jedna trasa 300km gdzie były załadowane po brzegi. Po mieście jak jeżdżę wystarczy przerzucić sakwy pod siedzeniem, nie majtają się w ogóle, po jednym pasku na każdą stronę i do "oczka" przy podnóżku pasażera przywiązać, żeby nie odskakiwały na zakrętach i wsio. Na zakupy jak znalazł
Wiele osób robi według mnie błąd przerzucając sakwy przez siedzenie puszczając pasy łączące na nim, w VFR da się bardzo fajnie puścić pasy pod siedzeniem w dodatku cofając je mocno do tyłu co daje sporo miejsca dla pasażera, wystarczy jeden z pasów łączących puścić za "rogami", uchwytami pasażera co dodatkowo zabezpiecza sakwy przed przesuwaniem się do przodu. Docisk pasów ze strony siedzenia w zasadzie je unieruchamia, a paski po bokach i pod zadupkiem (zaraz za rejestracją) unieruchamiają je całkowicie.
W trasie dodatkowo spiąłem je mocniej, dołożyłem jeden pasek pod zadupkiem i nie spinałem wcale "na pyte", do tego usiadła jeszcze pasażerka z plecakiem na plecach, torba na bak i wsio w traske ;] Lakier nie ma żadnej ryski, torba mimo, że dotykała lekko tłumika (bo była mocno obładowana) nie ma najmniejszego śladu po przegrzaniu, stopieniu, itd. Może to, że u mnie nie rysuje lakieru wynika z tego, że moto było malowane na czarno i na wierzchu jest spora warstwa lakieru bezbarwnego pod którym jeszcze są naklejki moto Zresztą w to miejsce na lakierze mam wlepioną jeszcze naklejkę Moto Squad Wałcz, ale po niej nie widać też żeby cokolwiek ucierpiała. Także w moim przypadku jakieś oszpecające moto stelaże to przerost formy nad treścią
Aha jeszcze jedno, w moich sakwach Louiska (nie wiem jaką one mają pojemność, coś między 30-40l obydwie, nie są za duże, ale na wycieczkę 3-4 dniową i na zakupy są jak znalazł) jest informacja, że maxymalny udźwig to 5kg, a prędkość zalecana to max 100km/h. Otóż nic mylnego Ja załadowałem po 8l Pepsi na sakwe, a i w trasie z pasażerką leciałem ok. 180km/h więc te wszystkie zalecenia to bajka
Wiele osób robi według mnie błąd przerzucając sakwy przez siedzenie puszczając pasy łączące na nim, w VFR da się bardzo fajnie puścić pasy pod siedzeniem w dodatku cofając je mocno do tyłu co daje sporo miejsca dla pasażera, wystarczy jeden z pasów łączących puścić za "rogami", uchwytami pasażera co dodatkowo zabezpiecza sakwy przed przesuwaniem się do przodu. Docisk pasów ze strony siedzenia w zasadzie je unieruchamia, a paski po bokach i pod zadupkiem (zaraz za rejestracją) unieruchamiają je całkowicie.
W trasie dodatkowo spiąłem je mocniej, dołożyłem jeden pasek pod zadupkiem i nie spinałem wcale "na pyte", do tego usiadła jeszcze pasażerka z plecakiem na plecach, torba na bak i wsio w traske ;] Lakier nie ma żadnej ryski, torba mimo, że dotykała lekko tłumika (bo była mocno obładowana) nie ma najmniejszego śladu po przegrzaniu, stopieniu, itd. Może to, że u mnie nie rysuje lakieru wynika z tego, że moto było malowane na czarno i na wierzchu jest spora warstwa lakieru bezbarwnego pod którym jeszcze są naklejki moto Zresztą w to miejsce na lakierze mam wlepioną jeszcze naklejkę Moto Squad Wałcz, ale po niej nie widać też żeby cokolwiek ucierpiała. Także w moim przypadku jakieś oszpecające moto stelaże to przerost formy nad treścią
Aha jeszcze jedno, w moich sakwach Louiska (nie wiem jaką one mają pojemność, coś między 30-40l obydwie, nie są za duże, ale na wycieczkę 3-4 dniową i na zakupy są jak znalazł) jest informacja, że maxymalny udźwig to 5kg, a prędkość zalecana to max 100km/h. Otóż nic mylnego Ja załadowałem po 8l Pepsi na sakwe, a i w trasie z pasażerką leciałem ok. 180km/h więc te wszystkie zalecenia to bajka
Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !!
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
- Vermilion
- klepacz
- Posty: 814
- Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
- Imię: Adam
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałcz/Piła
Jutro wrzucę
Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !!
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
- msciwuj
- teksciarz
- Posty: 130
- Rejestracja: pn 24 maja 2010, 14:29
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wrocław, czasem Kraków
Nie mam pojęcia czy to jest "poprawne" mocowanie. ;-) Obydwa szerokie pasy przeciągnąłem pod siedzeniem, ten z przodu tuż przed zaczepami do siedzenia. Wtedy jak widać nie miałem jeszcze uchwytów pasażera. Z nimi jest gorzej, bo żeby sakwy nie były za bardzo z przodu, trzeba przeciągnąć pas za uchwytami - wtedy skolei ciężko zamknąć siedzenie... ;) Może spróbuję zapiąć ten pas całkiem za uchwytami następnym razem.Krupski pisze:małe OT czy moglibyście dodać fotki Vfr ek z sakwami bo niektórych pewnie zastanawia mocowanie poprawne sakw :lol:
Aha, faktycznie dobrze sobie przykleić jakąś folię na zadupek, pod sakwy - ja tego nie zrobiłem i lekko mi zmatowiło lakier na samym tyle zadupka, przed kierunkami. Co mnie akurat nie martwi bardzo, bo ów lakier i tak pozostawia "conieco" do życzenia. ;-)
http://lh5.ggpht.com/_aDK1bDZ2CU8/TDH3z ... 030606.JPG
http://lh5.ggpht.com/_aDK1bDZ2CU8/TDH3w ... 030601.JPG
[ Dodano: 2010-08-17, 22:39 ]
P.S. Tak, nie mam plasticzka nad lampą. ;) Zgubiłem... ;-) Efekt połamanych uchwytów. :-/
- gruber
- zadomowiony
- Posty: 74
- Rejestracja: ndz 14 gru 2008, 20:03
- Imię: Jarosław
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Olkusz
stelarz pod torby oxford
Pospawałem cuś takiego. Stabilne, podparcie pod sakwy do połowy (na max.rozlożonej) .Montarz zajmuje pięć minut i mam pewność, że nic nie trzepocze i jest na swoim miejscu. Testowane na wyjeździe do Chorwacji przy 180km/h.
Sakwy bez stelarzy to nieporozumienie...
Sakwy bez stelarzy to nieporozumienie...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- kruhy
- klepacz
- Posty: 642
- Rejestracja: czw 05 cze 2008, 22:09
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Rzeszów(okolice)
- Kontakt:
jeśli już sakwy to ja mam i polecam Buffalo
http://www.defender.net.pl/product-pol- ... niers.html
z tym że jak dla mnie z sakwami jest jeden poważny problem, dużo dłużej się je zakłada i zdejmuje niż kufry, i zdejmuje się je i zakłada zwykle za każdym razem w obawie przed wiadomo czym, no ale na pewno cena to cecha przemawiająca za sakwami
http://www.defender.net.pl/product-pol- ... niers.html
z tym że jak dla mnie z sakwami jest jeden poważny problem, dużo dłużej się je zakłada i zdejmuje niż kufry, i zdejmuje się je i zakłada zwykle za każdym razem w obawie przed wiadomo czym, no ale na pewno cena to cecha przemawiająca za sakwami
Honda jest lepsza od wielbłąda bo wielbłąd to turysta i nie lata 300 ;]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości