problem z cbr 600 f4 2003 anglik
- Dr.Nieludzki
- Posty: 11
- Rejestracja: wt 26 sty 2010, 16:52
- Imię: Tomek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa/Jeżowiec
- Kontakt:
problem z cbr 600 f4 2003 anglik
Mam problem z moto. Od pewnego czasu podczas co tygodniowego przepalania miałem problem z odpaleniem na rozgrzanym silniku, po załączeniu zapłonu zachowywał się tak jak by miał rozładowany akumulator, wszystko przygasało i komputer się restartował rozrusznik może raz zakręci. Sądziłem ze to szczotki na rozruszniku. Aż do wczoraj. Po odpaleniu silnika przez kable bardzo nierówno pracował gdy się rozgrzał obroty silnika miały wachania 1000 obrotów i swiatła przygasały gdy nacisnąłem na klamke
od hamulca silnik zgasł a potem nawet nie chciał wtrysk zaskoczyć. Po jakims czasie uruchomiły się wtryski lecz nie uruchamiałem z obawy uszkodzenia. Co może być przyczyną czy wystarczy naładować akumulator prostownikiem czy to coś będzie z alternatorem(ładowaniem akumulatora).
od hamulca silnik zgasł a potem nawet nie chciał wtrysk zaskoczyć. Po jakims czasie uruchomiły się wtryski lecz nie uruchamiałem z obawy uszkodzenia. Co może być przyczyną czy wystarczy naładować akumulator prostownikiem czy to coś będzie z alternatorem(ładowaniem akumulatora).
- MadziX
- stary wyjadacz
- Posty: 3123
- Rejestracja: pn 01 maja 2006, 22:08
- Imię: Magdalena
- Płeć: Kobieta
- Lokalizacja: GDAŃSK
- Kontakt:
jak kupowałam swoją cbrkę ( identyczna jak Twoja ) i gościu odpalał przy mnie to powiedział, żebym się nie zdziwiła jak będzie problem z odpaleniem, bo moto jest rozgrzane i może nie chcieć odpalić...że niby ten typ tak ma..
przyjęłam to do wiadomości, ale moto odpaliło i potem w trasach nie raz podpalałam na rozgrzanym silniku i nigdy nie zdarzyło się nic podobnego...
ale może ta informacja przyda Ci się do czegoś.
Na zimnym odpala bez problemu ?
Spróbowałabym najpierw od naładowania aku, choć wygląda to na problem z ładowaniem/alt - oby nie !
przyjęłam to do wiadomości, ale moto odpaliło i potem w trasach nie raz podpalałam na rozgrzanym silniku i nigdy nie zdarzyło się nic podobnego...
ale może ta informacja przyda Ci się do czegoś.
Na zimnym odpala bez problemu ?
Spróbowałabym najpierw od naładowania aku, choć wygląda to na problem z ładowaniem/alt - oby nie !

- Dr.Nieludzki
- Posty: 11
- Rejestracja: wt 26 sty 2010, 16:52
- Imię: Tomek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa/Jeżowiec
- Kontakt:
- emil
- stary wyjadacz
- Posty: 4215
- Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
- Imię: Łukasz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SO/SZA
szukaj na połączeniach głównych obwodów, przy regulatorze kostka/gniazdo, pomierz na zimnym i rozgrzanym silniku jakie masz napięcia międzyfazowe na wejsciu do reglera (3 kable tego samego koloru), po rozgrzaniu traci się styk, więc może to być masa na ramie, może też być walnięty któryś przewód z alternatora.
proponuje wziąć miernik i zmierzyć opór pomiędzy '-' akumulatora a czystym punktem ramy (niezamalowana, niezardzewiała śruba), na zimnym i na ciepłym silniku.
masz to na wtrysku?
proponuje wziąć miernik i zmierzyć opór pomiędzy '-' akumulatora a czystym punktem ramy (niezamalowana, niezardzewiała śruba), na zimnym i na ciepłym silniku.
masz to na wtrysku?
- Dr.Nieludzki
- Posty: 11
- Rejestracja: wt 26 sty 2010, 16:52
- Imię: Tomek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa/Jeżowiec
- Kontakt:
- Panasonix82
- pisarz
- Posty: 499
- Rejestracja: pt 04 wrz 2009, 18:52
- Imię: Marcin
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa-Wola
A ja miałem dokładnie taką samą opcję w mojej ś.p. Kawasaki ZZr 600. Potrafiła mi zgasnąć nawet jak jechałem na biegu. Jak chciałem zapalić to słyszałem trzask i tyle. Oczywiście miałem te same objawy, czyli reset i jakby aku był pusty. Na zimnym jeszcze ok odpalała, ale jak się rozgrzała to miałem wielkie problemy.
Jedyne co zrobiłem to odkręciłem akumulator (klemy i końcówki wyglądały na czyste), wziąłem papier ścierny chyba 800 albo 1000 i wyczyściłem klemy oraz końcówki od aku.
Nigdy już mi nie zgasła i nigdy nie miałem problemów z odpaleniem nawet jak była gorąca.
Proponuje Ci jeszcze (jak moto się zagrzeje tak do 90 stopni), przedmuchać na maksymalnych obrotach kilka razy-osad z silnika i świec się wypala. A jak długo stała to na najwyższych obrotach powinien syf leciec z rury.
Pzdr
Jedyne co zrobiłem to odkręciłem akumulator (klemy i końcówki wyglądały na czyste), wziąłem papier ścierny chyba 800 albo 1000 i wyczyściłem klemy oraz końcówki od aku.
Nigdy już mi nie zgasła i nigdy nie miałem problemów z odpaleniem nawet jak była gorąca.
Proponuje Ci jeszcze (jak moto się zagrzeje tak do 90 stopni), przedmuchać na maksymalnych obrotach kilka razy-osad z silnika i świec się wypala. A jak długo stała to na najwyższych obrotach powinien syf leciec z rury.
Pzdr
ex. VFR 800 VTEC (teraz u Żetona ) - https://picasaweb.google.com/1043711926 ... VFR800VTEC#
ex. VFR 800 FI (RC46 - teraz u Gruby73) - https://picasaweb.google.com/1043711926 ... DAVFR800FI#
Moja Ś.P. SC36 - http://www.bikepics.com/members/panasonix82/98vtr1000/
ex. VFR 800 FI (RC46 - teraz u Gruby73) - https://picasaweb.google.com/1043711926 ... DAVFR800FI#
Moja Ś.P. SC36 - http://www.bikepics.com/members/panasonix82/98vtr1000/
- Dr.Nieludzki
- Posty: 11
- Rejestracja: wt 26 sty 2010, 16:52
- Imię: Tomek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa/Jeżowiec
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości