Wszelkie problemy nie związane z mechaniką.
-
Kriston
- zadomowiony

- Posty: 72
- Rejestracja: sob 12 kwie 2008, 16:44
- Imię: Krzysztof
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Kriston » czw 10 gru 2009, 15:40
Witam.Dziś chciałem przepalić moto i ku mojemu zdziwieniu nie moge przekręcić kluczyka
Stacyjka jest zablokowana w pozycji push(ewentualnie lock trudno powiedzieć)i nie mogę przekręcić kluczyka w żadną stronę ,kierownicą można skręcać , a i wd40 nic nie pomogło.
Jakieś rady w tej sprawie bo nie widzi mi się kupno nowej

"Najgorszą rzeczą w życiu jest zmarnowany talent i potencjał"
-
dragoo
- klepacz

- Posty: 643
- Rejestracja: wt 14 paź 2008, 12:32
- Imię: Jarek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Krotoszyn
Post
autor: dragoo » pt 11 gru 2009, 01:08
Dobrze przedmuchaj. Sprawdź czy Ci sie przez przypadek kluczyk nie odkształcił, przez trzymanie w kieszeni, mógł się lekko zagiąc i już nie będzie idealnie pracował. WIecej pomysłów nie mam...

-
wasyl
- stary wyjadacz

- Posty: 3148
- Rejestracja: pn 12 lut 2007, 21:19
- Imię: Daniel
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gdańsk
-
Kontakt:
Post
autor: wasyl » pt 11 gru 2009, 08:15
Kriston,
Spróbuj WD 40 wstrzyknąć z reguły pomaga.
Ale jak mówi Dragoo -sprawdź kluczyk.
Jestem skromnym człowiekiem-a o swojej skromności mogę godzinami napierd.....
Nigdy nie jeździj szybciej, niż potrafi latać Twój anioł stróż !!!
-
jw
- pisarz

- Posty: 374
- Rejestracja: ndz 15 cze 2008, 00:22
- Imię: Jarek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: warszawa
Post
autor: jw » pt 11 gru 2009, 10:13
ewentualnie przy probie przekrecenia rusz lekko kierownica

-
Achmed
- klepacz

- Posty: 1900
- Rejestracja: śr 04 paź 2006, 22:58
- Imię: Marek
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Achmed » pt 11 gru 2009, 11:22
A zacznij od sprawdzena czy to ten kluczyk bo znając Ciebie pomyłka jest bardzo realna

VFR 750 RC36II BYŁA
VTR 1000F BYŁA
DR 650R BYŁA
VFR 800 FI BYŁA
ZR750C CR W BUDOWIE
TT600R BYŁA
VFR 800 BYŁA
KTM EXC 250 2T BYŁ
TRIUMPH SPRINT ST 1050 BYŁ
Triumph Tiger 1050
VFR 750 RC 36II
-
waclv
- teksciarz

- Posty: 128
- Rejestracja: pt 19 cze 2009, 17:28
- Imię: Piotr
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Katowice
-
Kontakt:
Post
autor: waclv » pt 11 gru 2009, 13:53
albo czy to ten właściwy motocykl do kluczyka

-
Twardy161
- klepacz

- Posty: 739
- Rejestracja: wt 28 lip 2009, 21:09
- Imię: Łukasz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Twardy161 » pt 11 gru 2009, 22:04
albo wlasciwa dziurka:p
mozesz probowac lekko wciaskac i ruszac prawo lewo, moze zaskoczy, ale niech sie namoczy w wd40, jak nie pomoze rzuc okiem czy blokada nie jest zacieta, mozesz przy niej pokombinowac.
-
elco
- klepacz

- Posty: 911
- Rejestracja: sob 07 mar 2009, 21:49
- Imię: Tomek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
-
Kontakt:
Post
autor: elco » ndz 25 lip 2010, 18:39
Podepne sie pod ten temat.
Motocykl postal troche pod chmurka. Jestem w Holandii. Tutaj powietrze jest wilgotne i troche "slone". Wczoraj chcialem sie przejechac z kolega. Niestety kluczyk nie chcial sie przekrecic w stacyjce. Podejrzewam, ze ktoras z zapadek zasniedziala. Kluczyk jest prosty, wchodzi idealnie, bez problemow otwiera reszte zamkow. Po ponad 2 godzinnej walce z WD-40 i olejem udalo sie ja odblokowac. Niestety, po wyjeciu kluczyka trzeba sie troche napocic, by znow przekrecic kluczyk. Chcialem was zapytac czy ktos z was naprawial stacyjke w VFR ? Czy wie jakie sa tego koszty ? Czy ktos sie tego podejmie ? W serwisie zycza sobie niemala sume. Wymiana stacyjki wiaze sie z przeprogramowaniem kluczyka, a to tez stosunkowo duzy koszt.
"Wystarczy by dobry człowiek nie robił nic a zło zatriumfuje" E.Burke.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości