Czy to nie za drogo za wymianę rozrzaądu?

Wszelkie problemy nie związane z mechaniką.
Awatar użytkownika
gruber
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 74
Rejestracja: ndz 14 gru 2008, 20:03
Imię: Jarosław
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olkusz

Czy to nie za drogo za wymianę rozrzaądu?

Post autor: gruber » czw 01 paź 2009, 00:51

Oddałem v-tec do Krakowskiego serwisu na wymianę rozrządu: 2 łańcuchy+napinacze+2 uszczelki(które w/g serwisu trzeba wymienić) daje 1670zł+ robota 390zł. Po 2 tyg. kontaktuje sie z nimi czy mogę przyjechac po motocykl- nadal czekaja na części, ale pojawił się problem bo śruba która była odkręcana(nie znam się na tym,ale to ten elemeny w ktorym są świece) głowica zerwała się(ponoć była zerwana wcześniej) i muszą ściągać głowice żeby oddać to do zakładu, który wprasuje tuleje ,tam gdzie była zerwana śruba + wymiana jeszcze jednej uszczekli - koszt juz wzrasta do 2350zł, a i jeszcze koszt tej zerwanej śróby 20zł. Zaczyna mi się to wszystko już nie podobać,moto cumuje juz u nich ponad miesiąc a kwota ciągle wzrasta... Co Wy na to ?

Awatar użytkownika
Ruda i Piotr
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3596
Rejestracja: wt 26 cze 2007, 10:23
Imię: Kasia
województwo: pomorskie
Płeć: Kobieta
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Ruda i Piotr » czw 01 paź 2009, 01:22

Piotr wymieniał ostatnio w swoim Vitku oba napinacze (2x400zł + robocizna 400zł). Łańcuch podobno jeszcze idealny. z tym, że tempo to Kraków ma ślimaka, u nas to wszystko zajęło ok. tygodnia.

A mam pytanie po jakim przebiegu robiłeś te wymiany ??
U Piotra napinacze poszły po ok. 37tyś. i mamy wrażenie, że bardzo szybko.
Z tego widać, że ceny w serwisach Hondy porównywalne ;)

:wiewiora
Mamy dwie miłości- :rodzina i :motolove
VFR Viking SeXszyn North Roads

Awatar użytkownika
ppamula
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3542
Rejestracja: czw 20 lip 2006, 08:12
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: ppamula » czw 01 paź 2009, 08:43

gruber, jeżeli zerwali śrube od głowicy to ich problem i nie mająprawa cie tym obciążać. Który to rocznik VTECa?
Aoże to chodzi o zerwanie gwintu gniazda świecy w głowicy?
Tak czy inaczej to nie jest twoj probem.
Wygląda że bez naszej pomocy prawnej tego nie ruszysz.
Według mnie nie maja prawa cie obciążać swoimi błędami wykonawczymi.

Awatar użytkownika
Szozdul
pisarz
pisarz
Posty: 265
Rejestracja: pt 08 sie 2008, 19:13
Imię: Maciek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa - Łomianki

Post autor: Szozdul » czw 01 paź 2009, 09:14

Dokładnie, oddałeś motocykl sprawny, płacisz tylko za to co chciałeś wymienić - rozrząd a że coś sknocili to ich problem.

Awatar użytkownika
Gregory
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2089
Rejestracja: pn 07 lip 2008, 11:58
Imię: Grzesiek
województwo: małopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kęty
Kontakt:

Post autor: Gregory » czw 01 paź 2009, 12:39

Mnie wymiana łańcuchów kosztowała do 2000 zł przy przebiegu 48tyś. Nie daj się wydymać. Co oni zepsuli, to niech sami płacą za to.
Motocykl jest jak media markt -nie dla idiotów

Grewel-Moto - części i akcesoria do moto - 505-078-145 - potrzebujesz coś, dzwoń lub pisz.

CB500, VFR800 Vtec i VFR800 Fi, CBR600RR, K1200S,

Awatar użytkownika
Radarro
klepacz
klepacz
Posty: 557
Rejestracja: śr 23 kwie 2008, 13:55
Imię: Radek
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: SGL

Post autor: Radarro » czw 01 paź 2009, 12:56

Szozdul pisze:Dokładnie, oddałeś motocykl sprawny, płacisz tylko za to co chciałeś wymienić - rozrząd a że coś sknocili to ich problem.
Panowie, przeca wiecie jakie są realia... :sad:
Serwis powie że już tak było i wyprze sie naprawy na własny koszt...
Pozostaje rzeczoznawca i sąd, a tu sa 2 drogi: albo goście z serwisu pójdą w zaparte i będą grali w to że to nie oni, albo druga droga - że samo postraszenie sądem, tudzież pisemko przedprocesowe ich zmiękczy, bo wiedzą dobrze że spartolili...

Jak do tego dojdzie, drugiej wersji Ci życzę! I qrewsko duuużo cierpliwości..

Niestety, takie realia u nas....
V4 + R6 Brotherhood :-D
TS 350 -> 800Fi -> VTR SP1 -> RSV Tuono '03 -> VFR 400

MARCO
klepacz
klepacz
Posty: 1029
Rejestracja: pt 23 cze 2006, 18:54
Płeć: Mężczyzna

Post autor: MARCO » czw 01 paź 2009, 13:26

...nie daj się naciągnąć, śruby mocujące głowice nie są zrobione z drewna i same się nie zrywają... Piotr ma rację to ich problem, jeżeli miało to miejsce przed dostarczeniem moto do serwisu, to w takim wypadku natychmiast wzywa się właściciela, a nie kontynuuje zlecone prace...

Awatar użytkownika
maciek 800
klepacz
klepacz
Posty: 579
Rejestracja: ndz 17 gru 2006, 12:05
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa/Raszyn

Post autor: maciek 800 » czw 01 paź 2009, 13:32

Jako pracownik serwisu motocyklowego, doradzę ci żebyś się awanturował nawet bez grożenia sądem.Lub też tylko podjął dialog, zawsze się można dogadać.

Co do cen to niestety taka jest kara za vteca ( za robociznę to nawet nie zdarli z ciebie.). Ale już za zerwany gwint to sorry ale niech udowodnią Ci że był uszkodzony wcześniej .
Jestem w stanie zrozumieć serwis, wiadomo że goście wolą abyś to ty jako laik zapłacił za wszystko, ale są granice.
Co do czasu oczekiwania na części to też trochę przeginają bo wiem że DID ma łańcuszki dostępne od ręki.

Spróbuj się dogadać.

Awatar użytkownika
rommi
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2358
Rejestracja: śr 30 lis 2005, 16:34
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Józefosław k/Piaseczna
Kontakt:

Post autor: rommi » czw 01 paź 2009, 13:38

gruber pisze:moto cumuje juz u nich ponad miesiąc a kwota ciągle wzrasta...
zerwali gwint i pewnie przeciągali sprawę zwalając na dostawę części, żeby to zrobić nic tobie nie mówiąc,
ach ten Vitec :neutral:

Awatar użytkownika
gruber
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 74
Rejestracja: ndz 14 gru 2008, 20:03
Imię: Jarosław
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: gruber » czw 01 paź 2009, 14:14

W warsztacie twierdzą,że był wyciek oleju z pod uszczelki i ktoś wcześniej dociągał tą śrube i dla tego przy odkrecaniu zerwała się...
Przebieg w moim vitku to 35tyś.km, ale czy taki jest faktycznie to nie mam pojęcia(jestem jego 2 właścicielem w Polsce).

MARCO
klepacz
klepacz
Posty: 1029
Rejestracja: pt 23 cze 2006, 18:54
Płeć: Mężczyzna

Post autor: MARCO » czw 01 paź 2009, 14:52

gruber pisze:ktoś wcześniej dociągał tą śrube i dla tego przy odkrecaniu zerwała się...
...SRATY-TATY

Awatar użytkownika
juhass
pisarz
pisarz
Posty: 332
Rejestracja: wt 20 maja 2008, 08:39
Imię: Tomasz
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: juhass » czw 01 paź 2009, 15:30

gruber pisze:W warsztacie twierdzą,że był wyciek oleju z pod uszczelki i ktoś wcześniej dociągał tą śrube i dla tego przy odkrecaniu zerwała się...
Przebieg w moim vitku to 35tyś.km, ale czy taki jest faktycznie to nie mam pojęcia(jestem jego 2 właścicielem w Polsce).
Wszystkie śruby, jakie było mi dane zerwać, zrywały się przy dokręcaniu, nie odwrotnie. No chyba że wcześniej ktoś przeciągnął gwint i śruba trzymała się już na jego resztkach- jak ruszyli to odpadło..

Awatar użytkownika
KolczyK
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4199
Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
Imię: Przemysław
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
Kontakt:

Post autor: KolczyK » czw 01 paź 2009, 20:12

JA pierd......czy tak trudno zadbać o klucz dynamometryczny, parę nasadek.....i trochę Lockteite'a lub nlgi2 smarów ? cycki opadają......a co do śrub.....niestety.....spotkałem się z takim podejściem w serwisach.niestety.
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka

UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>

Awatar użytkownika
szatan
klepacz
klepacz
Posty: 979
Rejestracja: pn 18 wrz 2006, 20:02
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Amsterdam/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: szatan » czw 01 paź 2009, 20:57

Sam robiłem regulacje zaworów w swojej (i jak myslisz dlaczego ? ) i dokrecałem wiele srub , nic mi jako amatorowi sie nie urwało ,dymają cie jak złoto w tym serwisie

BTW ach ten Vitek , nie chcem tego , jak juz bym miał to kupic to wpakował mu silnik od zębatej , przy przebiegu 80 tys km wałeczki i reszta gładkie jak pupcia niemowlaka
Życie bez motocykla powoduje raka i choroby serca
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf

Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es

Awatar użytkownika
maciek 800
klepacz
klepacz
Posty: 579
Rejestracja: ndz 17 gru 2006, 12:05
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa/Raszyn

Post autor: maciek 800 » pn 05 paź 2009, 10:54

Apel!!!!!!

Nie demonizujmy Vika. To że serwisanci okazali się niekompetentni nie znaczy że motocykl jest do d.....

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości