zmiana moto na BLADEGO kilka pytań:))
- bialy-murzyn
- klepacz
- Posty: 609
- Rejestracja: sob 24 maja 2008, 09:02
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kraków
- poscig
- klepacz
- Posty: 1361
- Rejestracja: czw 17 sty 2008, 19:43
- Imię: Marek
- województwo: pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: 3-CITY
- Kontakt:
Gacol jesli chcesz uzyskać sporo informacji na temat sprzętu ,który cię interesuje,załóż nowy temat w RADY i PORADY sprecyzuj wszystkie pytania i info.,które chcesz poznać .Na 100% wypowiedzą sie w temacie ludzie ,którzy śmigaja lub śmigali na tym moto.
Unikniesz tym samym wyrwanych z kontekstu postów jak np.MÓJ.
a swoją droga co autor miał na myśli
Unikniesz tym samym wyrwanych z kontekstu postów jak np.MÓJ.
a swoją droga co autor miał na myśli
bialy-murzyn pisze:bo to jest forum o 954 i 1/2 a nie 954,
Ostatnio zmieniony pn 15 cze 2009, 00:27 przez poscig, łącznie zmieniany 1 raz.
- poscig
- klepacz
- Posty: 1361
- Rejestracja: czw 17 sty 2008, 19:43
- Imię: Marek
- województwo: pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: 3-CITY
- Kontakt:
Żaden syf wręcz przeciwnie.Wszysko bedzie czarne na białym.Gacol pisze:Chyba tak zrobie.Nie chciałem robic wiekszego syfu ale trzeba no cóż
Jeśli gdzieś po środku postu dotyczącego innej sprawy i rozmowy próbujesz dowiedziec się czegoś z innej beki wtedy robi sie niepotrzebne zamieszanie.
Dlatego stary pytaj ile wlezie,ale tam gdzie Ci pomogą.Pozdro
- orzyl
- klepacz
- Posty: 1665
- Rejestracja: ndz 01 paź 2006, 16:50
- Imię: Piotrek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
z calym szacunkiem dla wszystkich. popieram Jacka i rommiego. VFR moze i fajnym motocyklem jest, ale bladziak ją zrobi jak ta lala. wczoraj sobie bylem na cargo i blady na gumie jezdzi fajniej niż vfr z niskich obrotów. cała zdolność do tego lezy nie w moto a w kierowcy. vfr nei da rady litrowi? ponownie zalezy od ridera. czesto moze sie wydawac ze nie da rady, bo ktos jezdzi gorzej, itd itp. mialem okazje spotkac horneta 600 ktoremu ledwie dawałem rade. a wiec wcale liter nie jest potrzebny. a jesli bialymurzynku nie wierzysz to zerknij sobie na wykresy momentu obrotowego i ich wartosci, do tego weź pod uwagę różnice w wadze obu maszyn.
a z tego co ja się orientuję, to blady to fajna maszynka tylko nalezy się do niej przysiąść bo może nie odpowiadać pozycja za kierownicą i napewno sprawdzałbym to co w standardzie plus to co moze zaboleć przy gumowaniu, np. wypadanie biegów bądź ich wchodzenie.
a z tego co ja się orientuję, to blady to fajna maszynka tylko nalezy się do niej przysiąść bo może nie odpowiadać pozycja za kierownicą i napewno sprawdzałbym to co w standardzie plus to co moze zaboleć przy gumowaniu, np. wypadanie biegów bądź ich wchodzenie.
Na zawsze w pamięci Roads - 16.10.2007...
- Jacko
- ostry klepacz
- Posty: 2208
- Rejestracja: sob 19 sie 2006, 12:20
- Imię: Jacek
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Komarówka Podlaska
- Kontakt:
Dzięki orzyl, jak miło poczytać jak ktoś pisze w temacie i ma o tym pojęcie.orzyl pisze:z calym szacunkiem dla wszystkich. popieram Jacka i rommiego. VFR moze i fajnym motocyklem jest, ale bladziak ją zrobi jak ta lala.

Dodam jeszcze że 929 ma zdecydowanie lepszy dół niż 954. Więc pie.rzenie że VFR idzie lepiej niż 929 po prostu mnie rozwala na łopatki.... ze śmiechu.
- Janusz B.
- klepacz
- Posty: 1131
- Rejestracja: wt 13 lut 2007, 22:33
- Imię: Dżony
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
co do porównania bladego z VFR-ką - swoje wrażenia po przejażdżce 900 RR pisałem w innym temacie, powtórzę się więc, ale co tam[b]orzyl[/b] pisze:VFR moze i fajnym motocyklem jest, ale bladziak ją zrobi jak ta lala.

Tak na marginesie - przejechałem się 900 RR Rommiego. Przy bladym VFR to krowa. I to krowa, której nie spłodził zdrowy byczek, tylko muł. Chociaż nie - muły są bezpłodne, więc musiał to być osioł.
Legendarny "dobry dół" nie istnieje. Blady lepiej ciągnie w każdym zakresie obrotów.
Do tego w pewnym momencie - gdy już jechałem VFRką - miałem 6-stkę, manetę odkręconą do oporu, złapałem 8,5 tys rpm., poczułem żwawsze pociągnięcie właściwe dla tych obrotów i.....
....i podmuch powietrza od objeżdżającego mnie Romka. Aż mi się przykro wtedy zrobiło.
Spytaj milicjanta, on Ci prawdę powie.
Spytaj milicjanta, on Ci wskaże drogę...
http://www.bezwiny.pl
Spytaj milicjanta, on Ci wskaże drogę...
http://www.bezwiny.pl
- orzyl
- klepacz
- Posty: 1665
- Rejestracja: ndz 01 paź 2006, 16:50
- Imię: Piotrek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Tak się składa że pojęcie mam, ale do tego tematu nie jest ono konieczne. Poprostu trzeba mieć otwarte oczy a nie przymknięte na wspaniałość jednego modelu.... taki sad faktJacko pisze:Dzięki orzyl, jak miło poczytać jak ktoś pisze w temacie i ma o tym pojęcie.orzyl pisze:z calym szacunkiem dla wszystkich. popieram Jacka i rommiego. VFR moze i fajnym motocyklem jest, ale bladziak ją zrobi jak ta lala.![]()
Dodam jeszcze że 929 ma zdecydowanie lepszy dół niż 954. Więc pie.rzenie że VFR idzie lepiej niż 929 po prostu mnie rozwala na łopatki.... ze śmiechu.

A że ja mam vfr a nie coś innego ? narazie mi z nią dobrze

btw. jak ktoś nie wierzy, że rzędówa może to czy tamto to może kiedyś się przekona. Ja już na tyle widziałem, że tak nie mówie.
Na zawsze w pamięci Roads - 16.10.2007...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości