zmiana moto na BLADEGO kilka pytań:))

Wszelkie problemy nie związane z mechaniką.
Awatar użytkownika
Gacol
klepacz
klepacz
Posty: 1921
Rejestracja: wt 18 wrz 2007, 13:28
Imię: Jacek
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Imielin

Post autor: Gacol » ndz 14 cze 2009, 23:57

i właśnie też teraz chyba założe niowy temat co do 954,Chodzi mi o awaryjność i ewentualne minusy.Moim zdaniem to w tym całym temacie nic konkretnie sie nie dowiedziałem.Kazdy wyraził swoją opinie (wiadomo kazdy ma swoją) ale żadnych konkretów.
VFR750 RC36 I
VTR1000 SP 1
VFR800 FI:)

Awatar użytkownika
bialy-murzyn
klepacz
klepacz
Posty: 609
Rejestracja: sob 24 maja 2008, 09:02
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków

Post autor: bialy-murzyn » pn 15 cze 2009, 00:03

bo to jest forum o 954 i 1/2 a nie 954, patrz kurna co pisze przed OC : >

Awatar użytkownika
Gacol
klepacz
klepacz
Posty: 1921
Rejestracja: wt 18 wrz 2007, 13:28
Imię: Jacek
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Imielin

Post autor: Gacol » pn 15 cze 2009, 00:17

Po 1 bialy-murzyn, Weż na forum fireblade'a i znajdz"coś sensownego" po 2 jest tu kupa ludzi która ma inne sprzety i nawet tez 954. po 3.Po co szukasz dziury w całym?




Szkoda słów
VFR750 RC36 I
VTR1000 SP 1
VFR800 FI:)

Awatar użytkownika
poscig
klepacz
klepacz
Posty: 1361
Rejestracja: czw 17 sty 2008, 19:43
Imię: Marek
województwo: pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: 3-CITY
Kontakt:

Post autor: poscig » pn 15 cze 2009, 00:25

Gacol jesli chcesz uzyskać sporo informacji na temat sprzętu ,który cię interesuje,załóż nowy temat w RADY i PORADY sprecyzuj wszystkie pytania i info.,które chcesz poznać .Na 100% wypowiedzą sie w temacie ludzie ,którzy śmigaja lub śmigali na tym moto.
Unikniesz tym samym wyrwanych z kontekstu postów jak np.MÓJ.
a swoją droga co autor miał na myśli
bialy-murzyn pisze:bo to jest forum o 954 i 1/2 a nie 954,
Ostatnio zmieniony pn 15 cze 2009, 00:27 przez poscig, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Gacol
klepacz
klepacz
Posty: 1921
Rejestracja: wt 18 wrz 2007, 13:28
Imię: Jacek
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Imielin

Post autor: Gacol » pn 15 cze 2009, 00:27

Chyba tak zrobie.Nie chciałem robic wiekszego syfu ale trzeba no cóż
VFR750 RC36 I
VTR1000 SP 1
VFR800 FI:)

Awatar użytkownika
poscig
klepacz
klepacz
Posty: 1361
Rejestracja: czw 17 sty 2008, 19:43
Imię: Marek
województwo: pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: 3-CITY
Kontakt:

Post autor: poscig » pn 15 cze 2009, 00:30

Gacol pisze:Chyba tak zrobie.Nie chciałem robic wiekszego syfu ale trzeba no cóż
Żaden syf wręcz przeciwnie.Wszysko bedzie czarne na białym.
Jeśli gdzieś po środku postu dotyczącego innej sprawy i rozmowy próbujesz dowiedziec się czegoś z innej beki wtedy robi sie niepotrzebne zamieszanie.
Dlatego stary pytaj ile wlezie,ale tam gdzie Ci pomogą.Pozdro

Awatar użytkownika
Jacko
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2208
Rejestracja: sob 19 sie 2006, 12:20
Imię: Jacek
województwo: lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Komarówka Podlaska
Kontakt:

Post autor: Jacko » pn 15 cze 2009, 07:39

929 jak dla mnie jest wygodny więc się nie martw. Nie należy do motocykli męczących ludzi. :lol:

Awatar użytkownika
orzyl
klepacz
klepacz
Posty: 1665
Rejestracja: ndz 01 paź 2006, 16:50
Imię: Piotrek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: orzyl » czw 18 cze 2009, 11:10

z calym szacunkiem dla wszystkich. popieram Jacka i rommiego. VFR moze i fajnym motocyklem jest, ale bladziak ją zrobi jak ta lala. wczoraj sobie bylem na cargo i blady na gumie jezdzi fajniej niż vfr z niskich obrotów. cała zdolność do tego lezy nie w moto a w kierowcy. vfr nei da rady litrowi? ponownie zalezy od ridera. czesto moze sie wydawac ze nie da rady, bo ktos jezdzi gorzej, itd itp. mialem okazje spotkac horneta 600 ktoremu ledwie dawałem rade. a wiec wcale liter nie jest potrzebny. a jesli bialymurzynku nie wierzysz to zerknij sobie na wykresy momentu obrotowego i ich wartosci, do tego weź pod uwagę różnice w wadze obu maszyn.


a z tego co ja się orientuję, to blady to fajna maszynka tylko nalezy się do niej przysiąść bo może nie odpowiadać pozycja za kierownicą i napewno sprawdzałbym to co w standardzie plus to co moze zaboleć przy gumowaniu, np. wypadanie biegów bądź ich wchodzenie.
Na zawsze w pamięci Roads - 16.10.2007...

Awatar użytkownika
Jacko
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2208
Rejestracja: sob 19 sie 2006, 12:20
Imię: Jacek
województwo: lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Komarówka Podlaska
Kontakt:

Post autor: Jacko » pt 19 cze 2009, 10:08

orzyl pisze:z calym szacunkiem dla wszystkich. popieram Jacka i rommiego. VFR moze i fajnym motocyklem jest, ale bladziak ją zrobi jak ta lala.
Dzięki orzyl, jak miło poczytać jak ktoś pisze w temacie i ma o tym pojęcie. :mrgreen:
Dodam jeszcze że 929 ma zdecydowanie lepszy dół niż 954. Więc pie.rzenie że VFR idzie lepiej niż 929 po prostu mnie rozwala na łopatki.... ze śmiechu.

Awatar użytkownika
rommi
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2358
Rejestracja: śr 30 lis 2005, 16:34
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Józefosław k/Piaseczna
Kontakt:

Post autor: rommi » pt 19 cze 2009, 11:42

Jacko pisze:Dodam jeszcze że 929 ma zdecydowanie lepszy dół niż 954.
Nie wierzę, daj się karnąć (po torze w Lublinie - kilka kółek może być? ) ;) :razz:

Awatar użytkownika
Janusz B.
klepacz
klepacz
Posty: 1131
Rejestracja: wt 13 lut 2007, 22:33
Imię: Dżony
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Janusz B. » pt 19 cze 2009, 12:12

[b]orzyl[/b] pisze:VFR moze i fajnym motocyklem jest, ale bladziak ją zrobi jak ta lala.
co do porównania bladego z VFR-ką - swoje wrażenia po przejażdżce 900 RR pisałem w innym temacie, powtórzę się więc, ale co tam ;-)

Tak na marginesie - przejechałem się 900 RR Rommiego. Przy bladym VFR to krowa. I to krowa, której nie spłodził zdrowy byczek, tylko muł. Chociaż nie - muły są bezpłodne, więc musiał to być osioł.
Legendarny "dobry dół" nie istnieje. Blady lepiej ciągnie w każdym zakresie obrotów.
Do tego w pewnym momencie - gdy już jechałem VFRką - miałem 6-stkę, manetę odkręconą do oporu, złapałem 8,5 tys rpm., poczułem żwawsze pociągnięcie właściwe dla tych obrotów i.....

....i podmuch powietrza od objeżdżającego mnie Romka. Aż mi się przykro wtedy zrobiło.
Spytaj milicjanta, on Ci prawdę powie.
Spytaj milicjanta, on Ci wskaże drogę...
http://www.bezwiny.pl

Awatar użytkownika
orzyl
klepacz
klepacz
Posty: 1665
Rejestracja: ndz 01 paź 2006, 16:50
Imię: Piotrek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: orzyl » pt 19 cze 2009, 12:19

Jacko pisze:
orzyl pisze:z calym szacunkiem dla wszystkich. popieram Jacka i rommiego. VFR moze i fajnym motocyklem jest, ale bladziak ją zrobi jak ta lala.
Dzięki orzyl, jak miło poczytać jak ktoś pisze w temacie i ma o tym pojęcie. :mrgreen:
Dodam jeszcze że 929 ma zdecydowanie lepszy dół niż 954. Więc pie.rzenie że VFR idzie lepiej niż 929 po prostu mnie rozwala na łopatki.... ze śmiechu.
Tak się składa że pojęcie mam, ale do tego tematu nie jest ono konieczne. Poprostu trzeba mieć otwarte oczy a nie przymknięte na wspaniałość jednego modelu.... taki sad fakt :)
A że ja mam vfr a nie coś innego ? narazie mi z nią dobrze :D ale nie wykluczam zmiany.

btw. jak ktoś nie wierzy, że rzędówa może to czy tamto to może kiedyś się przekona. Ja już na tyle widziałem, że tak nie mówie.
Na zawsze w pamięci Roads - 16.10.2007...

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości