Stan Tłumika rc46 FI po 61000km...

Awatar użytkownika
Diego
klepacz
klepacz
Posty: 1544
Rejestracja: wt 03 kwie 2007, 20:52
Imię: Mirek
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Płock city

Post autor: Diego » ndz 28 lut 2010, 11:41

kris2k pisze:KolczyK... bo Ty nie masz tej sruby, to jedna z tych roznic w kolektorach z nowszych rocznikow.
Chodzi o śrubę nr 26 ???Musi mieć.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
kris2k
klepacz
klepacz
Posty: 1395
Rejestracja: pt 03 paź 2008, 12:06
Imię: Krzysztof
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Kontakt:

Post autor: kris2k » ndz 28 lut 2010, 12:53

Diego tak, chodzi o srube 26 i starsze modele jej nie maja bo nie maja katalizatora (poza wersjami z katalizatorem).
Wystarczy ze zerkniesz na zdjecia z pierwszego posta w tym temacie 8)

Awatar użytkownika
KolczyK
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4199
Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
Imię: Przemysław
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
Kontakt:

Post autor: KolczyK » ndz 28 lut 2010, 14:29

rzeczywiśnie - dzięki za sprostowanie.
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka

UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>

Awatar użytkownika
Art
klepacz
klepacz
Posty: 768
Rejestracja: sob 19 lip 2008, 10:06
Imię: Artur
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Art » ndz 28 lut 2010, 20:37

Roadrunner pisze:
Tak sobie śledzę temat, i mam jedno pytanko. Fakt że nie wiedzę na fotach, żeby ktoś oddzielał kolektory wydechowe tylnych cylindrów od reszty, ale jeśli, to czym to potem uszczelnić (połączenia rur)? Chodzi mi o tą taką grafitową taśmę, czy coś takiego, nie potrafię dobrze tego nazwać bo nie wiem co to tak dokładnie w ogóle jest i gdzie to nabyć.
Ponawiam pytanie
Gdy ja łączyłem na powrót ukł. wydechowy to użyłem pasty miedzianej . Trzyma i nie przepuszcza :)
pozdrawiam
Beyond the Grabówek sky

Awatar użytkownika
Art
klepacz
klepacz
Posty: 768
Rejestracja: sob 19 lip 2008, 10:06
Imię: Artur
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Art » ndz 28 lut 2010, 20:42

KolczyK pisze:już nie jeden czyścił tłumiki VFR do czysta....i jedno wychodziło....farba odchodziła płatami...tam nei ma korozji....tylko jest to erozja....metal pasywny walczy z warunkami atmosferycznymi jak może. Nie ma tragedii. Poza tym te farby nanosi się bardzo cienkimi warstwami.
Przesyłam swoje sdjęcia z malowania tłumika
jedno po roku uzywania- inne zaraz po malowaniu
jak widzicie nic się nie dzieje z farba - tylko po wypaleniu jest grafitowa nie czarna ( na dodatek mat)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Beyond the Grabówek sky

Awatar użytkownika
kris2k
klepacz
klepacz
Posty: 1395
Rejestracja: pt 03 paź 2008, 12:06
Imię: Krzysztof
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Kontakt:

Post autor: kris2k » ndz 28 lut 2010, 20:45

Ladnie to wyglada, moje po dzisiejszym dniu tez tak wygladaja :mrgreen:
Jutro skladam to wszystko do kupy i wstawie tez kilka fotek z walki "na froncie" ;)

Edit:
Zdjecia jak to wyglada u mnie:
http://picasaweb.google.pl/zyzio2k7/Mal ... qj0jNuomgE#

Awatar użytkownika
Buła
klepacz
klepacz
Posty: 1747
Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
Imię: Marcin
województwo: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Suchedniów
Kontakt:

Post autor: Buła » wt 09 mar 2010, 17:20

Panowie,na tej farbie pisze aby wygarzać prze 1 godzinę w 220 stopniach,czyli po złorzeniu odpalacie moto i to sie samo wygrzeje :?:
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej :)


1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

Awatar użytkownika
kris2k
klepacz
klepacz
Posty: 1395
Rejestracja: pt 03 paź 2008, 12:06
Imię: Krzysztof
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Kontakt:

Post autor: kris2k » wt 09 mar 2010, 17:29

Tak. Ja u siebie jeszcze musze ja dobrze wygrzac podczas jazdy bo na postoju to nie to samo tak sobie mysle.

Awatar użytkownika
Art
klepacz
klepacz
Posty: 768
Rejestracja: sob 19 lip 2008, 10:06
Imię: Artur
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Art » wt 09 mar 2010, 21:19

Buła pisze:Panowie,na tej farbie pisze aby wygarzać prze 1 godzinę w 220 stopniach,czyli po złorzeniu odpalacie moto i to sie samo wygrzeje :?:
To jest najlepsze rozwiazanie.
Wypalać nalezy powoli - gdyż szybkie może spowodować złuszczenie farby.
Czyli odpalamy motocykl i czekamy aż się wygrzeje. Czasem az do uruchomienia wentylatora. Ja po tym momencie jeszcze dawałem w palnik- i dopiero wyedy wypalało miejsca przy katalizatorze.
Gdy już wstepnie wypalę- wtedy dopiero ruszałem w swiat :)
Beyond the Grabówek sky

Awatar użytkownika
Buła
klepacz
klepacz
Posty: 1747
Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
Imię: Marcin
województwo: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Suchedniów
Kontakt:

Post autor: Buła » ndz 14 mar 2010, 09:52

Lakier zakupiony,tylko jest problem o ile dwa przednie kolektory wyczyściłem bez problemu papierem ściernym to cały tylni razem z ta puchą jest bardzo zawalony syfem i nie pozostaje nic innego jak go wypiaskować i mam pytanie czy nic sie nie stanie znim jak go tak potraktuje.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej :)


1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

Awatar użytkownika
elco
klepacz
klepacz
Posty: 911
Rejestracja: sob 07 mar 2009, 21:49
Imię: Tomek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Kontakt:

Post autor: elco » ndz 14 mar 2010, 10:45

Jak pisalem wczesniej - swoje kolektory czyscilem szczotka druciana zakladana na wiertarke. Po dokladnym zabezpieczeniu lakierem nic nie ma prawa sie stac. Niestety tylnie kolektory sa polozone w tak newralgicznym miejscu, ze w polowie sezonu beda wygladac tak samo. Trzeba zainwestowac w huggera.
"Wystarczy by dobry człowiek nie robił nic a zło zatriumfuje" E.Burke.

Awatar użytkownika
możej
pisarz
pisarz
Posty: 250
Rejestracja: ndz 04 sty 2009, 15:32
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

Post autor: możej » ndz 14 mar 2010, 11:30

Ja cały wydech wyczyściłem wiertarką + szczota druciana w 3 wydaniach. Zajęło mi to ze 3 godziny, ale rdza tak mocno wżarła się w niektórych miejscach, że momentami powietrze robiło się brązowe :) Polecam przy okazji maskę na twarz i okulary.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
brii
pisarz
pisarz
Posty: 452
Rejestracja: śr 16 gru 2009, 12:50
Imię: Maciej
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: brii » ndz 14 mar 2010, 12:20

możej - lanssss :)
Teraz jeszcze tylko drobny papier ścierny, potem wodny a na koniec pasta polerska ;)
Katarzynki to takie pierniczki
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.

Awatar użytkownika
KolczyK
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4199
Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
Imię: Przemysław
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
Kontakt:

Post autor: KolczyK » ndz 14 mar 2010, 13:45

oto moja robota

1. czyszczenie papierem wodnym 320, bo np 800 nie dawał sobie rady

2. czyszczenia odrdzewiaczem

3. czyszczenie benzyną ekstrakcyjną

4. malowanie wstępne

5. 2 warstwa - nie za grubo

schnie szybko, wygląda cudownie, ale werdykt będzie dopiero po przepaleniu....

radzę osobom, które mają spore przebiegi zdjąć kolektory i zobaczyć końcówki co wchodzą w cylindry, u Oczka w CBF są takie wżery .... że farba tego nie pokryje....może pasta uszczelniająca .... mooooożeeee....
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka

UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>

Awatar użytkownika
KolczyK
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4199
Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
Imię: Przemysław
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
Kontakt:

Post autor: KolczyK » ndz 14 mar 2010, 13:49

elco pisze:Trzeba zainwestowac w huggera.
polecam kawałek chlapacza przymocować do plastiku zadupka.....przed koło....pomiędzy koło a amor.
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka

UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości