Chodzi o śrubę nr 26 ???Musi mieć.kris2k pisze:KolczyK... bo Ty nie masz tej sruby, to jedna z tych roznic w kolektorach z nowszych rocznikow.
Stan Tłumika rc46 FI po 61000km...
- KolczyK
- stary wyjadacz
- Posty: 4199
- Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
- Imię: Przemysław
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
- Kontakt:
rzeczywiśnie - dzięki za sprostowanie.
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
- Art
- klepacz
- Posty: 768
- Rejestracja: sob 19 lip 2008, 10:06
- Imię: Artur
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gdańsk
Gdy ja łączyłem na powrót ukł. wydechowy to użyłem pasty miedzianej . Trzyma i nie przepuszczaRoadrunner pisze:Ponawiam pytanieTak sobie śledzę temat, i mam jedno pytanko. Fakt że nie wiedzę na fotach, żeby ktoś oddzielał kolektory wydechowe tylnych cylindrów od reszty, ale jeśli, to czym to potem uszczelnić (połączenia rur)? Chodzi mi o tą taką grafitową taśmę, czy coś takiego, nie potrafię dobrze tego nazwać bo nie wiem co to tak dokładnie w ogóle jest i gdzie to nabyć.
pozdrawiam
Beyond the Grabówek sky
- Art
- klepacz
- Posty: 768
- Rejestracja: sob 19 lip 2008, 10:06
- Imię: Artur
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gdańsk
Przesyłam swoje sdjęcia z malowania tłumikaKolczyK pisze:już nie jeden czyścił tłumiki VFR do czysta....i jedno wychodziło....farba odchodziła płatami...tam nei ma korozji....tylko jest to erozja....metal pasywny walczy z warunkami atmosferycznymi jak może. Nie ma tragedii. Poza tym te farby nanosi się bardzo cienkimi warstwami.
jedno po roku uzywania- inne zaraz po malowaniu
jak widzicie nic się nie dzieje z farba - tylko po wypaleniu jest grafitowa nie czarna ( na dodatek mat)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Beyond the Grabówek sky
- kris2k
- klepacz
- Posty: 1395
- Rejestracja: pt 03 paź 2008, 12:06
- Imię: Krzysztof
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Kontakt:
Ladnie to wyglada, moje po dzisiejszym dniu tez tak wygladaja
Jutro skladam to wszystko do kupy i wstawie tez kilka fotek z walki "na froncie"
Edit:
Zdjecia jak to wyglada u mnie:
http://picasaweb.google.pl/zyzio2k7/Mal ... qj0jNuomgE#
Jutro skladam to wszystko do kupy i wstawie tez kilka fotek z walki "na froncie"
Edit:
Zdjecia jak to wyglada u mnie:
http://picasaweb.google.pl/zyzio2k7/Mal ... qj0jNuomgE#
- Buła
- klepacz
- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
- Kontakt:
Panowie,na tej farbie pisze aby wygarzać prze 1 godzinę w 220 stopniach,czyli po złorzeniu odpalacie moto i to sie samo wygrzeje
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
- Art
- klepacz
- Posty: 768
- Rejestracja: sob 19 lip 2008, 10:06
- Imię: Artur
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gdańsk
To jest najlepsze rozwiazanie.Buła pisze:Panowie,na tej farbie pisze aby wygarzać prze 1 godzinę w 220 stopniach,czyli po złorzeniu odpalacie moto i to sie samo wygrzeje
Wypalać nalezy powoli - gdyż szybkie może spowodować złuszczenie farby.
Czyli odpalamy motocykl i czekamy aż się wygrzeje. Czasem az do uruchomienia wentylatora. Ja po tym momencie jeszcze dawałem w palnik- i dopiero wyedy wypalało miejsca przy katalizatorze.
Gdy już wstepnie wypalę- wtedy dopiero ruszałem w swiat
Beyond the Grabówek sky
- Buła
- klepacz
- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
- Kontakt:
Lakier zakupiony,tylko jest problem o ile dwa przednie kolektory wyczyściłem bez problemu papierem ściernym to cały tylni razem z ta puchą jest bardzo zawalony syfem i nie pozostaje nic innego jak go wypiaskować i mam pytanie czy nic sie nie stanie znim jak go tak potraktuje.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
- elco
- klepacz
- Posty: 911
- Rejestracja: sob 07 mar 2009, 21:49
- Imię: Tomek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
- Kontakt:
Jak pisalem wczesniej - swoje kolektory czyscilem szczotka druciana zakladana na wiertarke. Po dokladnym zabezpieczeniu lakierem nic nie ma prawa sie stac. Niestety tylnie kolektory sa polozone w tak newralgicznym miejscu, ze w polowie sezonu beda wygladac tak samo. Trzeba zainwestowac w huggera.
"Wystarczy by dobry człowiek nie robił nic a zło zatriumfuje" E.Burke.
- możej
- pisarz
- Posty: 250
- Rejestracja: ndz 04 sty 2009, 15:32
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Ja cały wydech wyczyściłem wiertarką + szczota druciana w 3 wydaniach. Zajęło mi to ze 3 godziny, ale rdza tak mocno wżarła się w niektórych miejscach, że momentami powietrze robiło się brązowe Polecam przy okazji maskę na twarz i okulary.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- KolczyK
- stary wyjadacz
- Posty: 4199
- Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
- Imię: Przemysław
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
- Kontakt:
oto moja robota
1. czyszczenie papierem wodnym 320, bo np 800 nie dawał sobie rady
2. czyszczenia odrdzewiaczem
3. czyszczenie benzyną ekstrakcyjną
4. malowanie wstępne
5. 2 warstwa - nie za grubo
schnie szybko, wygląda cudownie, ale werdykt będzie dopiero po przepaleniu....
radzę osobom, które mają spore przebiegi zdjąć kolektory i zobaczyć końcówki co wchodzą w cylindry, u Oczka w CBF są takie wżery .... że farba tego nie pokryje....może pasta uszczelniająca .... mooooożeeee....
1. czyszczenie papierem wodnym 320, bo np 800 nie dawał sobie rady
2. czyszczenia odrdzewiaczem
3. czyszczenie benzyną ekstrakcyjną
4. malowanie wstępne
5. 2 warstwa - nie za grubo
schnie szybko, wygląda cudownie, ale werdykt będzie dopiero po przepaleniu....
radzę osobom, które mają spore przebiegi zdjąć kolektory i zobaczyć końcówki co wchodzą w cylindry, u Oczka w CBF są takie wżery .... że farba tego nie pokryje....może pasta uszczelniająca .... mooooożeeee....
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
- KolczyK
- stary wyjadacz
- Posty: 4199
- Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
- Imię: Przemysław
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
- Kontakt:
polecam kawałek chlapacza przymocować do plastiku zadupka.....przed koło....pomiędzy koło a amor.elco pisze:Trzeba zainwestowac w huggera.
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości