Zmiana wydechu w VFR800FI z kat.

Awatar użytkownika
DARAYAVAHUS
pisarz
pisarz
Posty: 212
Rejestracja: ndz 07 gru 2008, 20:49
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gorzkowice

Post autor: DARAYAVAHUS » śr 10 cze 2009, 10:30

poscig pisze:dedykowany mig do VFR posiada przed puszką dodatkowa komorę na dolocie
A co jest w tej komorze? :D

Awatar użytkownika
binio
klepacz
klepacz
Posty: 777
Rejestracja: pn 18 maja 2009, 19:52
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Linz, Austria

Post autor: binio » pn 24 sie 2009, 19:23

No i podczas pobytu na Krymie urwal mi sie tlumik :/
Dokladniej wyrwal sie uchwyt dospadany wlasnie do tej komory na dolocie i przymocowany do prawego seta, w komorze zrobila sie dziura, dobrze ze koncowka jest karbonowa - wystarczyl sznurek zeby sie trzymalo.
Wiec odpowiadajac na pytanie: co jest w tej komorze?
odpowiedz brzmi: GÓWNO :twisted: ;)
Wlasnie nic tam nie ma, pustka, nie kumam po co ona jest, zastanawialem sie nawet czy od nowa rury dolotowej nie zrobic o srednicy takiej jak ta komora... bedzie glosniej gadal?

Aha, przy okazji podziele sie spostrzezeniami z wizyty w Moto-wydechu w Konstancinie. Podjechalem i od razu mowie, ze przyjechalem z reklamacja itd.
Koles przyspawal nowy uchwyt, ale nawet ku....a nie wpadl na to, zeby miejsce po dziurze w komorze, ktore zaspawal, przeszlifowac i na polerke rzucic (po zwroceniu uwagi zrobil to w minute bo tak kurewsko niechlujnie wygladalo ze musialem powiedziec). Uchwyt dospawany niechlujnie, jak sie okazalo w garazu (mialem malo czasu i nawet nie spojrzalem na niego po zamontowaniu na miejscu) krzywo (koncowka nie idzie rownolegle do osi motocykla ale bardzo ucieka na zewnatrz).
Tyle.
Moral z tego taki, ze ostatni raz oddaje moja Niunie w czyjes rece. Nastepnym razem podjade do znajomka ze sprzetem i sam zrobie. Bede siedzial pol dnia, ale przynajmniej bedzie ladnie i porzadnie, no i kasa zostanie w kieszeni.

Cyrkon
Posty: 1
Rejestracja: ndz 16 lis 2008, 17:32
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Cyrkon » czw 03 wrz 2009, 21:05

Witam kolegów, jet to mój 1 post na forum :oops: Chciałbym zapytać czy ktoś z was wymieniał wydech z org. na przelotowy w rc46A czyli ver. bez sond lambda ? Ja wymieniłem i zaczęły się problemy. Mianowicie:
- obroty jałowe idą z 1200 do 1500
- moto strzela z wydechu na zimnym do 60stopni. Jak się rozgrzeje seriami ale ciszej przy hamowaniu silnikiem. Dodam że dokonałem regulacji i wymiany płytek zaworowych oraz uszczelek na kolektorach i w układzie wydechowym. Wtryski były regulowane na wakumetrze.

Na org. wydechu obr. wracają na 1200. natomiast lekkie strzały są dalej słyszalne.
Czy powodem tego jest brak sąd lambda że praca silnika jest tak różna na innych wydechach?

Będę wdzięczny za jakiekolwiek odpowiedzi.

Awatar użytkownika
Art
klepacz
klepacz
Posty: 768
Rejestracja: sob 19 lip 2008, 10:06
Imię: Artur
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Art » czw 03 wrz 2009, 22:13

poscig pisze:...JAK NA OBWODNICY ROZPęDZILEM SIE DO LICZNIKOWEGO 270KM/H
Pościg - 270??
To możliwe jest tylko z górki, bądź tez gdy masz z przodu zębatkę mniejszą o 1 ząb.
Tak miałem przed wymianą łańcucha - i wg prędkościomierza miałem 273-275
( i to na seryjnym wydechu i filtrze powietrza :) )
Ale GPS pokazuje przy tej prędkości- 248-250
teraz ( mam wersję z `98 i 98 KM) rozpedzam się na prostej do 250 a z lekkiej górki mam 265 ( nie mogłem się rozpedzić więcej- ruch samochodowy)
Niestety, osiagów XX-a nie będziemy mieli....
pozdrówka
Beyond the Grabówek sky

Awatar użytkownika
Art
klepacz
klepacz
Posty: 768
Rejestracja: sob 19 lip 2008, 10:06
Imię: Artur
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Art » sob 05 wrz 2009, 21:57

Cyrkon pisze:Witam kolegów, jet to mój 1 post na forum
witam kolejnego Vikinga
Swój pierwszy post powinien wylądowac w powitalni- takie tu zwyczaje ..:)
Cyrkon pisze:Chciałbym zapytać czy ktoś z was wymieniał wydech z org. na przelotowy w rc46A czyli ver. bez sond lambda ? Ja wymieniłem i zaczęły się problemy
Wymieniłes sam wydech, czy też cały układ wydechowy?
Jesli sam tłumik - to nie powinienes mieć problemów.
(Ponoc warto zresetowac kompa na 30 min odłączając aku a nastepnie odpalasz motocykl i bez dodawania gazu czekasz aż włączy się wentylator.)
jesli zaś cały układ wydechowy- i nie podłączyłes sond - to dlatego masz problemy.
W dziale układ wydechowy znajdziesz rozwiązanie - Mundek opisał co trzeba zrobić by oszukac kompa gdy nie ma sond.
A odgłosy- w tłumiku przelotowym zupełnie inaczej słychac silnik. Takie bulgotanie mam równiez gdy odejmę gaz - choć nie nazwałbym to strzałami.
Beyond the Grabówek sky

Awatar użytkownika
Rychu
pisarz
pisarz
Posty: 464
Rejestracja: czw 19 lis 2009, 07:28
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gryfino ( okolice Szczecina)

Post autor: Rychu » śr 10 lut 2010, 15:11

wlasnie tez mysle nad wywaleniem oryginalego tlumika i wstawienie tego od goscia z Barlinka , problem mam taki ze moja pofaszystowska VFR ma lambde i katalizator , mysle coby zmienic sama koncowke , bez ruszania kata i lambda.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości