farba Zaroodporna na ukł wydechowy- czarna
- Art
- klepacz
- Posty: 768
- Rejestracja: sob 19 lip 2008, 10:06
- Imię: Artur
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gdańsk
farba Zaroodporna na ukł wydechowy- czarna
Witajcie
chciałbym pomalowac czyms dobrym , nie odchodzącym ukł. wydechowy.
Mozecie coś sensownego polecić?
W necie znalazłem cos takiego:
http://www.moto-akcesoria.pl/product_in ... 982994deb9
http://www.k2.com.pl/index.php?option=c ... &Itemid=54
http://www.czescionline.pl/tuning.php?m ... sc_id=9842
chciałbym pomalowac czyms dobrym , nie odchodzącym ukł. wydechowy.
Mozecie coś sensownego polecić?
W necie znalazłem cos takiego:
http://www.moto-akcesoria.pl/product_in ... 982994deb9
http://www.k2.com.pl/index.php?option=c ... &Itemid=54
http://www.czescionline.pl/tuning.php?m ... sc_id=9842
Beyond the Grabówek sky
- Ruda i Piotr
- stary wyjadacz
- Posty: 3596
- Rejestracja: wt 26 cze 2007, 10:23
- Imię: Kasia
- województwo: pomorskie
- Płeć: Kobieta
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
- Ketchup
- klepacz
- Posty: 571
- Rejestracja: śr 25 paź 2006, 20:05
- województwo: lubuskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Chocicz
he , ja to chyba niewierny Tomasz jestem - ALE NIE WIERZĘ W ŻADNE TAKIE FARBY NA KOMINKI
parę lat temu dałem kolektory do piaskowania, potem farba w spray do ponad 800 stopni - i już podczas rozgrzewania zaczęła się wypalać
WIĘC MOJE PYTANIE JEST TAKIE - CZY PO POMALOWANIU JEŹDZILIŚCIE ???
parę lat temu dałem kolektory do piaskowania, potem farba w spray do ponad 800 stopni - i już podczas rozgrzewania zaczęła się wypalać
WIĘC MOJE PYTANIE JEST TAKIE - CZY PO POMALOWANIU JEŹDZILIŚCIE ???
Jak do baku to tylko nitroglicerynometanol
- Ruda i Piotr
- stary wyjadacz
- Posty: 3596
- Rejestracja: wt 26 cze 2007, 10:23
- Imię: Kasia
- województwo: pomorskie
- Płeć: Kobieta
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
- Yaco
- klepacz
- Posty: 942
- Rejestracja: wt 22 lis 2005, 09:13
- Imię: Jacek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Ja mam czarny mat serii "Dupli-Color" z OBI. Piszą, że wytrzymuje do 690 st. C. Położyłem to na tłumik w CBR oraz na tę blachę chromowaną w VFR, która znajduje się przy prawym podnóżku kierowcy. W obydwu przypadkach trzyma się wyśmienicie. Wiadomo, kolektory to znacznie wyższa temperatura, ale może nóż widelec...
Leję na rzędówki, single i śmierdzące cwajtakty...
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka
- Ketchup
- klepacz
- Posty: 571
- Rejestracja: śr 25 paź 2006, 20:05
- województwo: lubuskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Chocicz
foto proszę i nazwę farby - bez urazy, ale badałem temat i jedynie pozostało to:Ruda i Piotr pisze:Piotr po malowaniu przejezdził ok.16000 km.Ketchup pisze:WIĘC MOJE PYTANIE JEST TAKIE - CZY PO POMALOWANIU JEŹDZILIŚCIE ???
Cały zeszły sezon
http://www.hipeco.com/?s=rodzaje_powlok
pzdr
Jak do baku to tylko nitroglicerynometanol
- Daniel
- klepacz
- Posty: 506
- Rejestracja: czw 27 gru 2007, 19:11
- Imię: Daniel
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
No ona dopiero przy rozgrzaniu układu wydechowego się utwardza. Dymi wtedy lekko... Ja zrobiłem dopiero jakieś 500 km. ale na razie nic się nie dzieje. Nie czyściłem tego jakoś specjalnie. Poprostu szczotka druciana i papier ścierny....Ketchup pisze:he , ja to chyba niewierny Tomasz jestem - ALE NIE WIERZĘ W ŻADNE TAKIE FARBY NA KOMINKI
parę lat temu dałem kolektory do piaskowania, potem farba w spray do ponad 800 stopni - i już podczas rozgrzewania zaczęła się wypalać
WIĘC MOJE PYTANIE JEST TAKIE - CZY PO POMALOWANIU JEŹDZILIŚCIE ???
Try before you die!
- bodzioprince
- zadomowiony
- Posty: 79
- Rejestracja: czw 29 sty 2009, 14:23
- Imię: Bodzio
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Ustrzyki Dolne
- Kontakt:
Malowany Tłumik vfr 750 RC 36
Ja pomalowałem nie tylko kolektor ale także wydech który był wcześniej pokryty chromem.
Tyle że chrom trzeba zmatowić papierem ściernym.
Pierwszym razem tylko go zmatowiłem papierem wodnym ale farba zlazła..
Dopiero zdarcie krążkiem z papierem ściernym na szlifierce kątowej pomogło.
UWAGA ! te farby trzeba rozgrzać po pomalowaniu i poczekać aż ładnie odparuję, tylko wtedy będzie trzymać.
Nie polecam jechać zaraz po pomalowaniu bo nalepi się dziadostwa i będzie kicha.
Ja rozgrzałem mój tłumik trzymając go przy lampie halogenowej o mocy 1500 W około godzinę i to go super wysuszyło.
Czarny mat wygląda lepiej niż skorodowany chrom
Tyle że chrom trzeba zmatowić papierem ściernym.
Pierwszym razem tylko go zmatowiłem papierem wodnym ale farba zlazła..
Dopiero zdarcie krążkiem z papierem ściernym na szlifierce kątowej pomogło.
UWAGA ! te farby trzeba rozgrzać po pomalowaniu i poczekać aż ładnie odparuję, tylko wtedy będzie trzymać.
Nie polecam jechać zaraz po pomalowaniu bo nalepi się dziadostwa i będzie kicha.
Ja rozgrzałem mój tłumik trzymając go przy lampie halogenowej o mocy 1500 W około godzinę i to go super wysuszyło.
Czarny mat wygląda lepiej niż skorodowany chrom
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości