Urwana szpilka , sposoby reanimacji ?

Awatar użytkownika
Achmed
klepacz
klepacz
Posty: 1900
Rejestracja: śr 04 paź 2006, 22:58
Imię: Marek
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Achmed » śr 19 lis 2008, 23:26

PETER pisze:jesli jest to szpilka od rury wydechowej to musi byc w głowigy
faktycznie umówiliśmy się zę to vfr-a za bardzo się rozpędziłem, tylko ze rozmawiamy o naprawie trwałej bez rozbierania silnika, co można udłubać nieiwelkim kosztem pracy i co będzie tak trwałe jak oryginał, poczekam jeszcze na wypowiedzi innych (może zwabię tu Sowę :mrgreen: ) i opowiem jak ja to zrobiłem :twisted:
VFR 750 RC36II BYŁA
VTR 1000F BYŁA
DR 650R BYŁA
VFR 800 FI BYŁA
ZR750C CR W BUDOWIE
TT600R BYŁA
VFR 800 BYŁA
KTM EXC 250 2T BYŁ
TRIUMPH SPRINT ST 1050 BYŁ
Triumph Tiger 1050
VFR 750 RC 36II

Awatar użytkownika
Mundek
pisarz
pisarz
Posty: 351
Rejestracja: pn 25 wrz 2006, 13:46
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdynia (Olecko)
Kontakt:

Post autor: Mundek » czw 20 lis 2008, 05:36

quote="Achmed"]Mundek nie ma łatwo szpilka jest w cylindrze nie w głowicy, ;-)
[/quote]

Czegos tu nie kumam, mowimy tu o silniku dwusuwowym, czy o silniku VFR, czyli czterotakcie... :?: :mrgreen:
Pzdr Mundek!
VTEC 2009
GSX-R 750 K8
Uwielbiam VFR, ale Gikser to źródło czystej adrenaliny:))

Awatar użytkownika
Achmed
klepacz
klepacz
Posty: 1900
Rejestracja: śr 04 paź 2006, 22:58
Imię: Marek
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Achmed » czw 20 lis 2008, 11:13

Jeszcze raz sorki chciałem trochę urudnić i sam się zagoniłem przyjmujemy VFR czyli szpilka w głowicy :lol:
VFR 750 RC36II BYŁA
VTR 1000F BYŁA
DR 650R BYŁA
VFR 800 FI BYŁA
ZR750C CR W BUDOWIE
TT600R BYŁA
VFR 800 BYŁA
KTM EXC 250 2T BYŁ
TRIUMPH SPRINT ST 1050 BYŁ
Triumph Tiger 1050
VFR 750 RC 36II

Awatar użytkownika
PETER
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4617
Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
Imię: PIOTR
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: PRUSZKÓW

Post autor: PETER » czw 20 lis 2008, 15:13

kombinujesz i tyle
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"

Awatar użytkownika
bialy-murzyn
klepacz
klepacz
Posty: 609
Rejestracja: sob 24 maja 2008, 09:02
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków

Post autor: bialy-murzyn » pt 21 lis 2008, 14:48

PETER pisze:jesli jest to szpilka od rury wydechowej to musi byc w głowigy można zeczywiście zdjąć głowice i wtedy to da się rade wywiercic reszte stali mozna wyfrezowac i ponownie zalac alu {w-wa ul syreny}następnie nawiercić nagwintowac na nowo albo w rozwiercony otwór wstawić tuleje redukcyjną
a ile by ten cały proces w przybliżeniu kosztował ?

Awatar użytkownika
PETER
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4617
Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
Imię: PIOTR
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: PRUSZKÓW

Post autor: PETER » pt 21 lis 2008, 23:58

to zbyt trudne pytanie nie mając elementu najlepiej w takim przypadku {urwana szpilka } dostarczuc mi dany element a ja mam takich fachowców co dadza sobie z tym rade jak? mają jakieś specyfiki które zamrażają szpilki jak to robią dokładnie nie wiem ale dają rade w 90%
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"

Awatar użytkownika
kiki
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2502
Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Węgrów
Kontakt:

Post autor: kiki » sob 22 lis 2008, 20:47

Achmed pisze:więc słucham dotarliśmy do sytuacji gdzie nie ma możliwości wykręcenia takowej a w czasie wiercenia wiertło poszło obok szpilki i mamy piękny otwór eeeeeee 6 mm- , :?:

To temat o mechanice i OT nie będe tolerował. :!:
No niestety, dlatego też pisałem o dobrym zapunktowaniu tej śruby- wiercąc małym a potem wiekszym wiertłem była szansa na uratowanie tego. Co zostaje teraz??? Tylko dobry slusarz i proponuje potraktować tą rade powaznie bo niestety skoro nie udało sie za pierwszym razem to kolejny raz będzie coraz droższy- niestety. :???:
Silnik albo głowica do warsztatu i tyle.

Awatar użytkownika
maciek 800
klepacz
klepacz
Posty: 579
Rejestracja: ndz 17 gru 2006, 12:05
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa/Raszyn

Post autor: maciek 800 » pn 24 lis 2008, 20:50

Ja miałem dwa takie przypadki u siebie i u Lolka obydwie 800FI ( Tu Honda dała ciała z tymi szpilkami w VFR bo w innych moto np w Bladym czy też w Stukati się nic nie urywa )

Ja zrobiłem tak: Moto na kanał, wydech won, punktak , wiertarka, dziura , gwintownik , nagwintowany otwór, ( i tu jest problem bo wiercąc ręczną wiertarką nad głową nigdy nie wywiercimy idealnego otworu ) nowa szpilka najlepiej ucięta z wzmacnianej śruby 8.8 wkręcona na loctite. Jak już zastygnie: nowe uszczelki na pastę do wydechów, wydech z powrotem (nauczeni doświadczeniem z krótką nakrętką samo kontrującą ) dokręcamy z wyczuciem!!!!
Chorwację wytrzymało i trzyma się nadal. Lolek jeszcze mi po ryju nie nakładł, znakiem tego u nie też się trzyma.

A na przyszłość pomysł jest taki co by palnikiem nagrzać i dopiero odkręcać ( nakrętka się rozszerzy ).

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości