Też się zdziwiłem Pomiar wykonywany był kilka razy i wartości podobne... Może ma ktoś tak samo i może by porównać ???
Przelotowy oryginal - manual
- december74
- pisarz
- Posty: 258
- Rejestracja: sob 14 wrz 2013, 18:17
- Imię: Tomek
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Okolice Koźmina Wielkopolskiego
Re: Przelotowy oryginal - manual
Był Romet Ogar 205 (zima nie była mi straszna - za gówniarza)
Był chińczyk (złe wspomnienia)
Była ETZ Mz 250 (mieszane uczucia)
Była VFR 750 RC36II (zakochałem się)
Była VFR 800 V-tec (straciłem rozum) - i sprzedałem
Jest Yamaha FJR 1300 (ale nadal mam 18 lat)
Był chińczyk (złe wspomnienia)
Była ETZ Mz 250 (mieszane uczucia)
Była VFR 750 RC36II (zakochałem się)
Była VFR 800 V-tec (straciłem rozum) - i sprzedałem
Jest Yamaha FJR 1300 (ale nadal mam 18 lat)
- MarcinD
- pisarz
- Posty: 421
- Rejestracja: pt 28 sie 2015, 18:39
- Imię: Marcin
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PTU
Re: Przelotowy oryginal - manual
Ja tak mam, musze podjechać i zmierzyć ale tak na sluch to mam wrażenie ze na wolnych juz przekracza normy.
hornet 600 PC36 > vfr800 vtec > vfr1200f
- december74
- pisarz
- Posty: 258
- Rejestracja: sob 14 wrz 2013, 18:17
- Imię: Tomek
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Okolice Koźmina Wielkopolskiego
Re: Przelotowy oryginal - manual
No, na słuch też byłem przekonany że jest poza... Korci mnie aby podjechać jeszcze gdzieś na pomiar...
Był Romet Ogar 205 (zima nie była mi straszna - za gówniarza)
Był chińczyk (złe wspomnienia)
Była ETZ Mz 250 (mieszane uczucia)
Była VFR 750 RC36II (zakochałem się)
Była VFR 800 V-tec (straciłem rozum) - i sprzedałem
Jest Yamaha FJR 1300 (ale nadal mam 18 lat)
Był chińczyk (złe wspomnienia)
Była ETZ Mz 250 (mieszane uczucia)
Była VFR 750 RC36II (zakochałem się)
Była VFR 800 V-tec (straciłem rozum) - i sprzedałem
Jest Yamaha FJR 1300 (ale nadal mam 18 lat)
- MarcinD
- pisarz
- Posty: 421
- Rejestracja: pt 28 sie 2015, 18:39
- Imię: Marcin
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PTU
Re: Przelotowy oryginal - manual
Może po weekendzie się uda i zmierzę gdzieś w okolicy
hornet 600 PC36 > vfr800 vtec > vfr1200f
- Niron
- klepacz
- Posty: 659
- Rejestracja: ndz 08 lut 2015, 23:20
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Siemień
Re: Przelotowy oryginal - manual
ostatnio spotkałem, gościa na SV 1000 na przelotach nie pamiętam firmy, ale grzmiało ciekawie, jakież było jego zdziwienie jak mi opowiadał, gdy wystartował w konkursie na głośność wydechu i wypluło tylko 95dB, gdzie przy serii producent podaje 86dB
„If everything seems under control you’re just not going fast enough”
CB 500 -> CBR 600 F3 -> VFR 800 FI
CB 500 -> CBR 600 F3 -> VFR 800 FI
- december74
- pisarz
- Posty: 258
- Rejestracja: sob 14 wrz 2013, 18:17
- Imię: Tomek
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Okolice Koźmina Wielkopolskiego
Re: Przelotowy oryginal - manual
Aż się boje pytać ile ma seria u mnie... Po łeb urywającym w 750-tce IXIL-u , seria w Vtecu szła jak skuter....
Był Romet Ogar 205 (zima nie była mi straszna - za gówniarza)
Był chińczyk (złe wspomnienia)
Była ETZ Mz 250 (mieszane uczucia)
Była VFR 750 RC36II (zakochałem się)
Była VFR 800 V-tec (straciłem rozum) - i sprzedałem
Jest Yamaha FJR 1300 (ale nadal mam 18 lat)
Był chińczyk (złe wspomnienia)
Była ETZ Mz 250 (mieszane uczucia)
Była VFR 750 RC36II (zakochałem się)
Była VFR 800 V-tec (straciłem rozum) - i sprzedałem
Jest Yamaha FJR 1300 (ale nadal mam 18 lat)
- MarcinD
- pisarz
- Posty: 421
- Rejestracja: pt 28 sie 2015, 18:39
- Imię: Marcin
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PTU
Re: Przelotowy oryginal - manual
december74 ale masz odczucie że teraz są głośne czy nie?
hornet 600 PC36 > vfr800 vtec > vfr1200f
- december74
- pisarz
- Posty: 258
- Rejestracja: sob 14 wrz 2013, 18:17
- Imię: Tomek
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Okolice Koźmina Wielkopolskiego
Re: Przelotowy oryginal - manual
Oczywiście!! Oraz bas większy... na wolnych i tak do 3500-5000 tys. obrotów
Był Romet Ogar 205 (zima nie była mi straszna - za gówniarza)
Był chińczyk (złe wspomnienia)
Była ETZ Mz 250 (mieszane uczucia)
Była VFR 750 RC36II (zakochałem się)
Była VFR 800 V-tec (straciłem rozum) - i sprzedałem
Jest Yamaha FJR 1300 (ale nadal mam 18 lat)
Był chińczyk (złe wspomnienia)
Była ETZ Mz 250 (mieszane uczucia)
Była VFR 750 RC36II (zakochałem się)
Była VFR 800 V-tec (straciłem rozum) - i sprzedałem
Jest Yamaha FJR 1300 (ale nadal mam 18 lat)
-
- Posty: 8
- Rejestracja: sob 21 paź 2017, 14:03
- Imię: Artur
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: Przelotowy oryginal - manual
Cześć kilka dni temu poczyniłem pewną przeróbkę wydechu w mojej vfr.
Niestety awaria telefonu nie pozwoliła mi zrobić pełnej dokumentacji foto, to postaram się ją jak najlepiej opisać.
Pierwszym krokiem było oczywiści zdemontowanie oryginalnego wydech bo operacji dokonałem na zakupionej wcześnie na allegro używce.
Porem odciąłem końce tłumika te z dwoma rurkami, przed spawem patrząc od tylu tłumika, dzięki temu nie trzeba wyjmować całej puszki z watą, zostaje oryginalnie przymocowana.
Pierwsze cięcie wykonałem szlifierką kątową dookoła tłumika, potem w środku trzymają dwie rurki które odciąłem brzeszczotem.
Po zdemontowaniu nazwijmy to "dekli" ujrzałem dwie rurki, które wcześniej oddzieliłem od dekla brzeszczotem, głębiej grodź i w niej dwie koleje rurki które są zamontowane w głąb wydechu.
Poruszając na prawo i lewo no i z niewielką pomocą młotka i przecinaka usunąłem rurki te bliżej ujścia wydechu potem oddałem całość do pospawania, montaż i włala.
Pięknie mruczy głośniej bardziej basowo a przy tym nie trzeba zakładać zatyczek do uszu.
Mam nadzieję że troszkę pomogłem jak ktoś ma ochotę posłuchać w Lublinie to serdecznie zapraszam do garażu
Jedyna fotka jaką mi się udało zrobić kolegi aparatem to jak to wyglądało po usunięciu zbędnych rurek i tuż przed spawaniem.
https://drive.google.com/open?id=1mhlX3 ... 9Dw-EtQ1mu
KOSZT
używany wydech z przesyłką 150,-
pasta uszczelniająca 8,-
spawacz 40,-
CZAS
łącznie z demontażem i montażem 2,5 godziny + spawacz
NARZĘDZIA
szlifierka kątowa
piłka do metalu
młotek
przecinak
3 piwa
+ klucze do montaż, demontaż: ampul, klucze nasadowe, płasko-oczkowe.
Niestety awaria telefonu nie pozwoliła mi zrobić pełnej dokumentacji foto, to postaram się ją jak najlepiej opisać.
Pierwszym krokiem było oczywiści zdemontowanie oryginalnego wydech bo operacji dokonałem na zakupionej wcześnie na allegro używce.
Porem odciąłem końce tłumika te z dwoma rurkami, przed spawem patrząc od tylu tłumika, dzięki temu nie trzeba wyjmować całej puszki z watą, zostaje oryginalnie przymocowana.
Pierwsze cięcie wykonałem szlifierką kątową dookoła tłumika, potem w środku trzymają dwie rurki które odciąłem brzeszczotem.
Po zdemontowaniu nazwijmy to "dekli" ujrzałem dwie rurki, które wcześniej oddzieliłem od dekla brzeszczotem, głębiej grodź i w niej dwie koleje rurki które są zamontowane w głąb wydechu.
Poruszając na prawo i lewo no i z niewielką pomocą młotka i przecinaka usunąłem rurki te bliżej ujścia wydechu potem oddałem całość do pospawania, montaż i włala.
Pięknie mruczy głośniej bardziej basowo a przy tym nie trzeba zakładać zatyczek do uszu.
Mam nadzieję że troszkę pomogłem jak ktoś ma ochotę posłuchać w Lublinie to serdecznie zapraszam do garażu
Jedyna fotka jaką mi się udało zrobić kolegi aparatem to jak to wyglądało po usunięciu zbędnych rurek i tuż przed spawaniem.
https://drive.google.com/open?id=1mhlX3 ... 9Dw-EtQ1mu
KOSZT
używany wydech z przesyłką 150,-
pasta uszczelniająca 8,-
spawacz 40,-
CZAS
łącznie z demontażem i montażem 2,5 godziny + spawacz
NARZĘDZIA
szlifierka kątowa
piłka do metalu
młotek
przecinak
3 piwa
+ klucze do montaż, demontaż: ampul, klucze nasadowe, płasko-oczkowe.
Kawasaki en 500 Vulcan - był
Honda CB 750 Seven Fifty - jest na sprzedaż
Honda VFR 800 - jest i nie oddam jeszcze długo
Honda CB 750 Seven Fifty - jest na sprzedaż
Honda VFR 800 - jest i nie oddam jeszcze długo
- december74
- pisarz
- Posty: 258
- Rejestracja: sob 14 wrz 2013, 18:17
- Imię: Tomek
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Okolice Koźmina Wielkopolskiego
Re: Przelotowy oryginal - manual
Witam.
Ja tą ściankę grodziową jeszcze też wykastrowałem. A dodatkowo powiększyłem otwory wylotowe, te pod krańcową maskownicą, i jest troszkę niższy bas.
Ja tą ściankę grodziową jeszcze też wykastrowałem. A dodatkowo powiększyłem otwory wylotowe, te pod krańcową maskownicą, i jest troszkę niższy bas.
Był Romet Ogar 205 (zima nie była mi straszna - za gówniarza)
Był chińczyk (złe wspomnienia)
Była ETZ Mz 250 (mieszane uczucia)
Była VFR 750 RC36II (zakochałem się)
Była VFR 800 V-tec (straciłem rozum) - i sprzedałem
Jest Yamaha FJR 1300 (ale nadal mam 18 lat)
Był chińczyk (złe wspomnienia)
Była ETZ Mz 250 (mieszane uczucia)
Była VFR 750 RC36II (zakochałem się)
Była VFR 800 V-tec (straciłem rozum) - i sprzedałem
Jest Yamaha FJR 1300 (ale nadal mam 18 lat)
- adrianoo
- pisarz
- Posty: 420
- Rejestracja: pt 25 mar 2016, 18:41
- Imię: Adrian
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa/Józefosław
Re: Przelotowy oryginal - manual
Wrzuć fote jak te otwory wylotowe powiększyłeśdecember74 pisze: ↑pn 04 gru 2017, 20:46Witam.
Ja tą ściankę grodziową jeszcze też wykastrowałem. A dodatkowo powiększyłem otwory wylotowe, te pod krańcową maskownicą, i jest troszkę niższy bas.
"braku chemii fizyką nie nadrobisz"
- december74
- pisarz
- Posty: 258
- Rejestracja: sob 14 wrz 2013, 18:17
- Imię: Tomek
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Okolice Koźmina Wielkopolskiego
Re: Przelotowy oryginal - manual
Mogę wrzucić lecz tak jak są na moto. Nie mam przy przeróbce. Dekiel był rozwiercany na wiertarce kolumnowej, na max średnicę jaką dało się zrobić w tym deklu, aby go nie uszkodzić a maskownica ładnie zakryła. Ale to jutro, teraz już nie będę latał...
Był Romet Ogar 205 (zima nie była mi straszna - za gówniarza)
Był chińczyk (złe wspomnienia)
Była ETZ Mz 250 (mieszane uczucia)
Była VFR 750 RC36II (zakochałem się)
Była VFR 800 V-tec (straciłem rozum) - i sprzedałem
Jest Yamaha FJR 1300 (ale nadal mam 18 lat)
Był chińczyk (złe wspomnienia)
Była ETZ Mz 250 (mieszane uczucia)
Była VFR 750 RC36II (zakochałem się)
Była VFR 800 V-tec (straciłem rozum) - i sprzedałem
Jest Yamaha FJR 1300 (ale nadal mam 18 lat)
- adrianoo
- pisarz
- Posty: 420
- Rejestracja: pt 25 mar 2016, 18:41
- Imię: Adrian
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa/Józefosław
Re: Przelotowy oryginal - manual
Dawaj, dawaj bo mnie też dwururka wnerwia
"braku chemii fizyką nie nadrobisz"
- december74
- pisarz
- Posty: 258
- Rejestracja: sob 14 wrz 2013, 18:17
- Imię: Tomek
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Okolice Koźmina Wielkopolskiego
Re: Przelotowy oryginal - manual
Ale dwururka została...
Był Romet Ogar 205 (zima nie była mi straszna - za gówniarza)
Był chińczyk (złe wspomnienia)
Była ETZ Mz 250 (mieszane uczucia)
Była VFR 750 RC36II (zakochałem się)
Była VFR 800 V-tec (straciłem rozum) - i sprzedałem
Jest Yamaha FJR 1300 (ale nadal mam 18 lat)
Był chińczyk (złe wspomnienia)
Była ETZ Mz 250 (mieszane uczucia)
Była VFR 750 RC36II (zakochałem się)
Była VFR 800 V-tec (straciłem rozum) - i sprzedałem
Jest Yamaha FJR 1300 (ale nadal mam 18 lat)
- adrianoo
- pisarz
- Posty: 420
- Rejestracja: pt 25 mar 2016, 18:41
- Imię: Adrian
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa/Józefosław
Re: Przelotowy oryginal - manual
Tak czy inaczej pokaż jak to zmajstrowales
"braku chemii fizyką nie nadrobisz"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości