wyydech o V-teca do RC 36
- Buła
- klepacz
- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
- Kontakt:
wyydech o V-teca do RC 36
witam,mam pytanie poniewarz chciałbym stuningowac swoja VFR i zrobic jej smukły tyłeczek i zapodac jej wydech od V-teca czy moga byc jakies problemy z ustawiniem gazników i i ogólenie w pracy silnika.bo widomo wydech jest robiony po dany model i zabawy z wydechem róznie moga sie skonczyc a nie chciałbym zniszczyc silnika.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
- robsonic
- klepacz
- Posty: 823
- Rejestracja: ndz 30 mar 2008, 06:51
- Imię: Robert
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałbrzych city????
- Kontakt:
Też myślałem nad tym wydechem
http://hotfighters.republika.pl/index.htm
http://www.vsource.org/VFR-RVF_files/BExhaustmods.htm
Na tych stronkach dużo się dowiesz,ja odpuściłem tylko dlatego że kupe kasy to pochłonie, a mnie się marzy ten wydech w czerwonej vfr na podnośniku
Mam ixila jak widać,ostatnio zdemontowałem go żeby mu silincera wyciągnąć
Zamiast niego był tam splot rurek i siatek,ogólnie bardzo skomplikowany i nawet pod światłem nie było widać przelotu. Tutaj jakiś niemiec poczynił tunning w drugą mańkę i zrobił senatoriumbike
pozdro i powodzenia!
http://hotfighters.republika.pl/index.htm
http://www.vsource.org/VFR-RVF_files/BExhaustmods.htm
Na tych stronkach dużo się dowiesz,ja odpuściłem tylko dlatego że kupe kasy to pochłonie, a mnie się marzy ten wydech w czerwonej vfr na podnośniku
Mam ixila jak widać,ostatnio zdemontowałem go żeby mu silincera wyciągnąć
Zamiast niego był tam splot rurek i siatek,ogólnie bardzo skomplikowany i nawet pod światłem nie było widać przelotu. Tutaj jakiś niemiec poczynił tunning w drugą mańkę i zrobił senatoriumbike
pozdro i powodzenia!
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
fakju i fenkju... brzmi podobnie lecz za przejęzyczenie można dostać w ryja lub w mordkę
- Buła
- klepacz
- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
- Kontakt:
witam,kolektorów nie bede ruszał,jak juz cos to tylko wydech z rura i to jakos spasowac ale w wieksze przeróbki nie bede sie bawił,oczywiscie razem z wydechami pojdzie inny zadupek,tylko chodzi mi o to czy to moze miec jakis wpływ na zywotonsc silnika.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
- robsonic
- klepacz
- Posty: 823
- Rejestracja: ndz 30 mar 2008, 06:51
- Imię: Robert
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałbrzych city????
- Kontakt:
Na żywotność napewno nie będzie miał wpływu wydech,to na bank różnie to może być z osiągami tego silnika po dłubaniu z wydechem. Kiedyś o tym czytałem jak jeszcze ETZ śmigałem Kształt i długość musi być taka żeby spaliny mogły swobodnie opuszczać komory spalania.Pewnie po przeróbce sam ocenisz czy jest spoko z osiągami..... o silnik bądz spokojny
fakju i fenkju... brzmi podobnie lecz za przejęzyczenie można dostać w ryja lub w mordkę
- Krajan
- klepacz
- Posty: 1273
- Rejestracja: ndz 04 cze 2006, 22:59
- Imię: Paweł
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
- Kontakt:
w silnikach dwu suwowych wydech ma ogromne znaczenie w sprawności silnika i może być tak że bez wydechu moto "nie jedzie", "muli" itp, a w 4-taktach modyfikacje wydechu są znacznie łatwiejsze i jest mniej odczuwalny ewentualny spadek mocy po "amatorskiej przeróbce".robsonic pisze:Kiedyś o tym czytałem jak jeszcze ETZ śmigałem Kształt i długość musi być taka żeby spaliny mogły swobodnie opuszczać komory spalania.Pewnie po przeróbce sam ocenisz czy jest spoko z osiągami..... o silnik bądz spokojny
Wiadome że najlepiej to kupić dedykowany wydech do swojego motocykla,ale należy pamiętać o dodatkowych czynnościach zalecanych przez producenta wydechu tj. np: odpowiednie zestrojenie układu zasilania (wtrysk/gaźnik). Ogólnie nie widze "taniości"
- Buła
- klepacz
- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
- Kontakt:
witam,chodzi o to ze ja nie chce miec jakiegos sportowego wydechu,chociarz podoba mi sie jak moto łajnie mruczy,chciałbym odmłodzic troche vfr a zadupek od V-teca i wydechy batdzo mi sie podobaja.
generalnie chodzi mi o zestrojenie gazników pod taki wydech,wszak nie jest on przelotowy ale orginał i od wiekszej pojemnosci i czy moga sie pojawic jakies trudnosci.
generalnie chodzi mi o zestrojenie gazników pod taki wydech,wszak nie jest on przelotowy ale orginał i od wiekszej pojemnosci i czy moga sie pojawic jakies trudnosci.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości