wyydech o V-teca do RC 36

Awatar użytkownika
Buła
klepacz
klepacz
Posty: 1747
Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
Imię: Marcin
województwo: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Suchedniów
Kontakt:

wyydech o V-teca do RC 36

Post autor: Buła » sob 30 sie 2008, 06:43

witam,mam pytanie poniewarz chciałbym stuningowac swoja VFR i zrobic jej smukły tyłeczek i zapodac jej wydech od V-teca czy moga byc jakies problemy z ustawiniem gazników i i ogólenie w pracy silnika.bo widomo wydech jest robiony po dany model i zabawy z wydechem róznie moga sie skonczyc a nie chciałbym zniszczyc silnika.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej :)


1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

Awatar użytkownika
robsonic
klepacz
klepacz
Posty: 823
Rejestracja: ndz 30 mar 2008, 06:51
Imię: Robert
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wałbrzych city????
Kontakt:

Post autor: robsonic » ndz 31 sie 2008, 00:17

Też myślałem nad tym wydechem :smile:

http://hotfighters.republika.pl/index.htm


http://www.vsource.org/VFR-RVF_files/BExhaustmods.htm


Na tych stronkach dużo się dowiesz,ja odpuściłem tylko dlatego że kupe kasy to pochłonie, a mnie się marzy ten wydech w czerwonej vfr na podnośniku :mrgreen:
Mam ixila jak widać,ostatnio zdemontowałem go żeby mu silincera wyciągnąć :shock:
Zamiast niego był tam splot rurek i siatek,ogólnie bardzo skomplikowany i nawet pod światłem nie było widać przelotu. Tutaj jakiś niemiec poczynił tunning w drugą mańkę i zrobił senatoriumbike :razz:
pozdro i powodzenia!
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
fakju i fenkju... brzmi podobnie lecz za przejęzyczenie można dostać w ryja lub w mordkę :)

Awatar użytkownika
Buła
klepacz
klepacz
Posty: 1747
Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
Imię: Marcin
województwo: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Suchedniów
Kontakt:

Post autor: Buła » pn 01 wrz 2008, 21:38

witam,kolektorów nie bede ruszał,jak juz cos to tylko wydech z rura i to jakos spasowac ale w wieksze przeróbki nie bede sie bawił,oczywiscie razem z wydechami pojdzie inny zadupek,tylko chodzi mi o to czy to moze miec jakis wpływ na zywotonsc silnika.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej :)


1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

Awatar użytkownika
robsonic
klepacz
klepacz
Posty: 823
Rejestracja: ndz 30 mar 2008, 06:51
Imię: Robert
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wałbrzych city????
Kontakt:

Post autor: robsonic » pn 01 wrz 2008, 23:19

Na żywotność napewno nie będzie miał wpływu wydech,to na bank ;-) różnie to może być z osiągami tego silnika po dłubaniu z wydechem. Kiedyś o tym czytałem jak jeszcze ETZ śmigałem :razz: Kształt i długość musi być taka żeby spaliny mogły swobodnie opuszczać komory spalania.Pewnie po przeróbce sam ocenisz czy jest spoko z osiągami..... o silnik bądz spokojny
fakju i fenkju... brzmi podobnie lecz za przejęzyczenie można dostać w ryja lub w mordkę :)

Awatar użytkownika
Krajan
klepacz
klepacz
Posty: 1273
Rejestracja: ndz 04 cze 2006, 22:59
Imię: Paweł
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Kontakt:

Post autor: Krajan » śr 03 wrz 2008, 11:07

robsonic pisze:Kiedyś o tym czytałem jak jeszcze ETZ śmigałem Kształt i długość musi być taka żeby spaliny mogły swobodnie opuszczać komory spalania.Pewnie po przeróbce sam ocenisz czy jest spoko z osiągami..... o silnik bądz spokojny
w silnikach dwu suwowych wydech ma ogromne znaczenie w sprawności silnika i może być tak że bez wydechu moto "nie jedzie", "muli" itp, a w 4-taktach modyfikacje wydechu są znacznie łatwiejsze i jest mniej odczuwalny ewentualny spadek mocy po "amatorskiej przeróbce".
Wiadome że najlepiej to kupić dedykowany wydech do swojego motocykla,ale należy pamiętać o dodatkowych czynnościach zalecanych przez producenta wydechu tj. np: odpowiednie zestrojenie układu zasilania (wtrysk/gaźnik). Ogólnie nie widze "taniości" ;-)

Awatar użytkownika
Buła
klepacz
klepacz
Posty: 1747
Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
Imię: Marcin
województwo: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Suchedniów
Kontakt:

Post autor: Buła » śr 03 wrz 2008, 18:07

witam,chodzi o to ze ja nie chce miec jakiegos sportowego wydechu,chociarz podoba mi sie jak moto łajnie mruczy,chciałbym odmłodzic troche vfr a zadupek od V-teca i wydechy batdzo mi sie podobaja.
generalnie chodzi mi o zestrojenie gazników pod taki wydech,wszak nie jest on przelotowy ale orginał i od wiekszej pojemnosci i czy moga sie pojawic jakies trudnosci.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej :)


1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

Awatar użytkownika
kiki
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2502
Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Węgrów
Kontakt:

Post autor: kiki » śr 03 wrz 2008, 19:06

robsonic pisze:Na żywotność napewno nie będzie miał wpływu wydech,to na bank
wrecz przeciwnie- pusty wydech może sprawić ze mieszanka strasznie sie zuboży i powypalają się zawory :???:

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości