Strona 1 z 2
tłumiki KM MALON model:MOTOR II
: wt 20 lis 2007, 22:58
autor: KolczyK
widać KM mlaon dystrybutor tłumików samochodowych chce wbić się na rynek motocyklowym ciekaw jestem efektów, ceny atrakcyjne, rezultaty niewiadome jak dla mnie dotychczas....przypadkiem wpadłem na tą aukcję..na stronie KM nie ma wzmianki o tłumikach motocyklowych, czy ktoś się z tym spotkał ?
z reguły malon robi tłumiki przelotowe, głośne pierdu pierdu......czy czasem nie warto zainwestować......wiadomo używka remusa np bedzie tylko troszke drozsza......ale.....
co o tym myslicie,
http://allegro.pl/item271957663_tlumik_ ... atis_.html
czekam na wypowiedzi pzdr

: śr 21 lis 2007, 10:04
autor: musieli
Wszystko fajnie, tyle, że będziesz musiał dorabiać łącznik między tłumikiem a kolektorem.
: śr 21 lis 2007, 17:07
autor: KolczyK
dokładnie musieli.....to mam na uwadze.....Ja tylko podałem wątek, nie koniecznie chce to kupować bo chętnie zakupię właśnie remusa jakiegoś czy leo, widzialem na allegro z Akrapovicieciem nawet vfre ciekaw jestem jak to chodzi
[ Dodano: 2007-11-21, 17:08 ]
ale te końcówki w tym tłumiku powodują u mnie podnoszenie ciśnienia w oplocie

tak mi się to podoba...
: śr 21 lis 2007, 21:06
autor: Dejw
Za 300zł to ja na aledrogo kupiłem dwa remusy w oryginalnym pudełku wiec lepiej na cos markowego zapolować czasem . Tylko że w tym pudełku było jeszcze coś takiego
www.dejw2006.republika.pl/files/duc1.jpg i nie wiem co to jest... wie kto?
: śr 21 lis 2007, 21:53
autor: musieli
: śr 21 lis 2007, 21:56
autor: KolczyK
Dejw te Ducaty to Remusy ? ale chyba fabrycznie montowane jak tak ...
: śr 21 lis 2007, 21:56
autor: musieli
Dejw pisze:Za 300zł to ja na aledrogo kupiłem dwa remusy w oryginalnym pudełku
Generalnie to miałeś niezłego farta kupując te tłumiczki za taką kasę. A to, że akurat nie są do VFRy to tylko takie małe niedopatrzenie

: czw 22 lis 2007, 02:22
autor: Dejw
musieli pisze:To jest moduł zapłonowy.
Dzięki , a nie wiesz ile to badziewie jest warte? i gdzie to moge opchnąć? Niestety nie ma na necie forum Ducati , a mi to potrzebne nie będzie - jest możliwe ze przy montażu tych tłumików trzeba zmienić moduł zapłonowy także ?
KolczyK pisze:Dejw te Ducaty to Remusy ? ale chyba fabrycznie montowane jak tak ...
A czy fabrycznie to nie wiem czy zaprzeczać - ale to jest pudełko i pisze accesories
www.dejw2006.republika.pl/files/duc3.jpg
A jak są fabrycznie montowane... to?
: czw 22 lis 2007, 10:09
autor: Gacol
no ja mialem podobny problem z wyborem
myslalem nad malonem ale nikt nic konkretnie nie wiedzaal jak dzwonilem. kupilem remusa vipera
http://www.allegro.pl/item266868798__sp ... iper_.html i jest zaje**** tylko minus to sr. wlotu...76mm kur** dostac taka rure to kosmos
: czw 22 lis 2007, 11:34
autor: musieli
Gacol pisze:minus to sr. wlotu...76mm kur** dostac taka rure to kosmos
To naprawdę nie jest problem... Zgłoś się do Roberta
http://www.motowydech.prv.pl/ napewno poradzi sobie z dorobieniem łącznika i zejściem z tej średnicy na mniejszą. Tutaj na przykład
http://www.italinox.com.pl/redukcje.html masz dostępne nierdzewne redukcje z 76mm na kilka mniejszych rozmiarów. A w tej firmie zaopatruje się wielu ludzi zajmujących się rzeźbą w nierdzewce, w tym i Robert.
: czw 22 lis 2007, 13:20
autor: Gacol
no i zadzwonilem do tej firmy motowydech i maja takowe w zaopatrzeniu:) dzieki musieli za pomoc!
: czw 22 lis 2007, 15:40
autor: C_L_K
A może miał ktoś z Was kontakt z
TYM GOŚCIEM?
Wydaje mi się, że cena przystępna i komentarze co do jakości wykonania i brzmienia też o.k.
Wiadomo, że można czasem kupić używkę w dobrej cenie, ale nie łatwo znaleźć cóś takiego dedykowanego do VFR. Słyszałem o pojawiających się dziurach w obrotach, większym spalaniu itp. przy wykorzystaniu tłumika nie projektowanego specjalnie do danej maszyny? Czy wtrysk w RC46 sam się dostroi do nowych warunków? Co o tym myślicie? Czy możliwa jest ładna (nie chodzi mi o dźwięk) praca silnika z taką "uniwersalną" końcówką? Czym się kierować przy wyborze? Czy ważna jest pojemność tzn. czy np. do VFR800 można dać coś od jakiejś np. sportowej 600 czy lepiej od litra?
...o masz, ale się rozpisałem

: czw 22 lis 2007, 15:59
autor: Dejw
C_L_K pisze: Czy wtrysk w RC46 sam się dostroi do nowych warunków? Co o tym myślicie? Czy możliwa jest ładna (nie chodzi mi o dźwięk) praca silnika z taką "uniwersalną" końcówką? Czym się kierować przy wyborze? Czy ważna jest pojemność tzn. czy np. do VFR800 można dać coś od jakiejś np. sportowej 600 czy lepiej od litra?
...o masz, ale się rozpisałem

Troche na Twoje pytania jest tutaj powiedziane :
http://vfr.superhost.pl/vfr-oc-pl/forum ... php?t=2145
: czw 22 lis 2007, 16:22
autor: C_L_K
Czyli wynika z tego, że lepiej od większej pojemności i powinien się (z małą pomocą) sam dostroić. A co myślicie o tej dziurze w obrotach i spalaniu?
: czw 22 lis 2007, 16:43
autor: KolczyK
Gacol szacun !! szukam takiego wydechu widac słabo aszukam !!
te dwie końcówki to mega wypas, i remus
