Strona 1 z 2
					
				wymiana kolektorów vfr 400
				: wt 19 kwie 2011, 21:23
				autor: Angela
				Witam witam 

Sytuacja ma się tak, że w kolektorach mam dwie ogromne dziury (nie pytajcie, nie wiem co poprzedni właściciel z nimi robił...), dostałam inne rury - sprawne, pasujące do tego modelu. I teraz pojawia się problem w wymianą ich. A dokładniej: nie mam absolutnie żadnej serwisówki ani kszty informacji na ten temat do tego modelu i rocznika (vfr 400R nc21, czyli rocznik 86'). Mam w domu faceta, który mi pomaga, ale po oględzinach okazało się, że nie da się tej operacji wykonać bez opuszczania silnika (eee tak się to nazywa? ;>), a na dodatek jak na starego japończyka przystało - wszędzie krzaczki i możliwość grzebania jeżeli ma się japońskie małe rączki. Jeżeli nie da rady to trzeba będzie zrobić to po partyzancku. Także jeżeli ktokolwiek ma jakiekolwiek informacje na ten temat to proszę o rady. Ja jestem raczej ciemna w tych tematach, ale facet ogarnie 'profesjonalny język'. 
PS. Temu, kto znajdzie mi serwisówkę stawiam flaszkę. 

 (te od modeli nc25,30,35 już mam 

)
 
			 
			
					
				
				: śr 20 kwie 2011, 12:59
				autor: KolczyK
				No cóż, sprzęt już leciwy, a może byś przedstawiła jakieś fotki dojścia do kolektorów ? w duzych VFR też nie za miętowo to wygląda w tylnej części, trzeba mieć sporo przedłużek, żeby dotrzeć do śrub. Ciekawe jak w Twoim roczniku się mają śruby w cylindrach. Dla ułatwienia potraktujcie je Naftą, naprawdę penetruje świetnie i działa. 
Nie znam się na 400ce zbytnio, ale czy to nie jest ciągle ten sam silnik ?? 
i serwisówki się nie pokrywają ? jakie są różnice części silnika pomiędzy nowszymi modelami ?  Dla przyjemnosci silniczek się zdejmuje  
 
Co do serwisówki, no cóż, ciężko, ale poszukamy 

 
			 
			
					
				
				: śr 20 kwie 2011, 22:56
				autor: figaro
				Fotki, fotki, dawaj fotki /dużo dużych, ostrych fotek/  
 
Zobaczymy co się da, a czego się nie da zrobić  
  
 
			 
			
					
				
				: czw 21 kwie 2011, 10:33
				autor: PozytywnieZakreconyWariat
				figaro, to jeszcze napisz o jakie fotki chodzi  
   
P.S
Serwisówki rzeczywiście nigdzie nie znalazlem.Obawiam się,że silnikowo pokrywa się z wersja NC 24 i z tej trzeba korzystac 

 
			 
			
					
				
				: czw 21 kwie 2011, 23:10
				autor: Angela
				Zdjęcia na dniach wrzucę (motocykla oczywiście ;] ), najpierw muszę pół Polski zjechać, żeby w rodzinne strony wrócić także cierpliwości. 
 
Ja wiem, że w większości się pokrywają, ale ogólnie chciałam taką już szczegółową, co by problemów nie było, bo jednak np. wahaczami się różnią.
 
			 
			
					
				
				: pt 22 kwie 2011, 00:37
				autor: KolczyK
				wachacz do tego potrzebny Ci nie jest, jak dla mnie to tylko narzędzia i do przodu. Nie ma co kombinować. nawet jeśli trzeba silnik obniżyć to nie jest wlk coś. Jak Twój facet ogarnia to myślę, ze sobie poradzi. Ale czekamy na fotki szczegółowe silnika, dojscia do kolektorów itp.
			 
			
					
				
				: sob 23 kwie 2011, 16:47
				autor: Angela
				Dobra, nie bijcie, zdjęcia cudne nie są, ale się starałam. Faceta nie było, więc robiłam co uważałam, jeżeli jakieś jeszcze zdjęcia motocykla chcecie to mówcie szczegółowo jakie, jutro się załatwi. Póki co mam takie:

W tej chwili moja maszyna tak wygląda...

'Nowe' kolektory.

Stare kolektory.

Z tego co się orientuję to mają tam wejść. ;>

 
			 
			
					
				
				: sob 23 kwie 2011, 17:13
				autor: Tomotom
				
			 
			
					
				
				: sob 23 kwie 2011, 17:24
				autor: Hubu
				
			 
			
					
				
				: sob 23 kwie 2011, 17:25
				autor: figaro
				Angela, musisz zrobić zdjęcia głowicy silnika od strony mocowania kolektorów wydechowych, tak aby widoczne były ujścia kanałów spalinowych. 
Mniej więcej, jak na fotkach poniżej.  
 
Dodatkowo pokaz na zdjęciu, gdzie łączone są poszczególne rury tego nowego wydechu /powinny być widoczne metalowe opaski zaciskowe/.
Zdjęcia rób z pewnej odległości w dużej rozdzielczości najlepiej z lampą błyskową.
Fotki zzipuj i posadź na serwerze, podanym w linku poniżej.
http://www.zshare.net/
Po załadowaniu zdjęć skopiuj link do strony z fotkami i podeślij na forum /każdy będzie mógł sobie ściągnąć i być może pomóc/. Hostingi do publikowania zdjęć /np.: ImageShack.us lub Photobucket.com/ okradają je z rozdzielczości.
Pozdrawiam  
P.S.
Dokopałem się do jakiś schematów  

  Szykuj flaszkę  
 
Na pierwszym załączniku grafika Twojego wydechu.  

 
			 
			
					
				Re: wymiana kolektorów vfr 400
				: pt 06 maja 2011, 17:19
				autor: Angela
				Już sobie z tym poradziliśmy, ale dzięki za pomoc. 

 
			 
			
					
				Re: wymiana kolektorów vfr 400
				: pt 06 maja 2011, 22:03
				autor: figaro
				
			 
			
					
				Re: wymiana kolektorów vfr 400
				: wt 21 cze 2011, 12:11
				autor: Angela
				
			 
			
					
				Re: wymiana kolektorów vfr 400
				: sob 02 lip 2011, 14:46
				autor: Arnold
				Nie wiem w jaki sposób sobie poradziliście ale jakby co to przypadkiem się natknąłem:
http://allegro.pl/kolektory-honda-vfr-4 ... 05899.html 
			 
			
					
				Re: wymiana kolektorów vfr 400
				: wt 24 sty 2012, 10:44
				autor: Angela
				Teraz, kiedy już mam co mi potrzebne było to też znajduję części w Polsce, a rok temu musiałam je z UK targać. ;p A tak by the way - ktoś wie gdzie mogę znaleźć zbiornik paliwa i roll gaz?  
