montaż akcesoryjnych wydechów
- timi
- teksciarz
- Posty: 140
- Rejestracja: śr 17 cze 2009, 18:05
- Imię: Tomek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Lublin
montaż akcesoryjnych wydechów
Siemka!!!
Właśnie przyszły do mnie zza oceanu tłumiczki. Jako że jutro chcę się wziąć za montaż mam jedno pytanko odnośnie użycia dołączonego silikonu - gdzie go posmarować bo z instrukcji dokładnie tego nie mogę zaczaić... jest to opisane bodajże w pkt. 6 poniższej instrukcji.
http://www.twobros.com/Cust_Service/Ins ... V_inst.pdf
Z góry dzięki za pomoc
Właśnie przyszły do mnie zza oceanu tłumiczki. Jako że jutro chcę się wziąć za montaż mam jedno pytanko odnośnie użycia dołączonego silikonu - gdzie go posmarować bo z instrukcji dokładnie tego nie mogę zaczaić... jest to opisane bodajże w pkt. 6 poniższej instrukcji.
http://www.twobros.com/Cust_Service/Ins ... V_inst.pdf
Z góry dzięki za pomoc
- klosiewi
- klepacz
- Posty: 1369
- Rejestracja: pt 24 kwie 2009, 15:59
- Imię: Grzegorz
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Grójec
Przed uruchomieniem silnika zaleca dokładne wyczyszczenie całego układu wydechowego. Głównie to na pozbyciu się śladów oleju i zabrudzeń z powierzchni wizualnych ponieważ jeśli tego nie zrobisz tłumik rozgrzewając się utwardzi go powierzchniowe i już niestety nie będziesz w stanie go usunąć.Arnold pisze:Aha, jeszcze dodam żebyś po złożeniu wszystkiego nie jeździł od razu tylko zostawił moto tak na 10 - 15 minut na wolnych obrotach żeby się cały system zagrzał i wypalił olej czy tam smar z tłumików który zabezpiecza je przed korozją w trakcie magazynowania i żeby ten sylikon stwardniał.
- klosiewi
- klepacz
- Posty: 1369
- Rejestracja: pt 24 kwie 2009, 15:59
- Imię: Grzegorz
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Grójec
Arnold, masz rację dlatego zacytowałem Cię aby później timi, nie plół sobie w twarz.
timi, do zdjęcia wydechu OEM czyli orydzinales made by Honda musisz odkręcić uchwyt rejestracji (czyli hlapacza ), ja tak musiałem zrobić przy demontażu tłumika ponieważ nie wysuniesz go.
P.S. Arnold'owi należy sie pomógł
timi, do zdjęcia wydechu OEM czyli orydzinales made by Honda musisz odkręcić uchwyt rejestracji (czyli hlapacza ), ja tak musiałem zrobić przy demontażu tłumika ponieważ nie wysuniesz go.
P.S. Arnold'owi należy sie pomógł
- timi
- teksciarz
- Posty: 140
- Rejestracja: śr 17 cze 2009, 18:05
- Imię: Tomek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Lublin
a to dlaczego miałby więcej spalić??? ale jak coś się zmieni to dam znaćjankovich pisze:timi....jak już troszkę pojeździsz to daj znać jak spalanie....czy więcej pożre paliwka???
to teoretycznie powinienem czyścić ślady oleju i paluchów przed każdą przejażdżką aby się nie "utwardziły"klosiewi pisze:Przed uruchomieniem silnika zaleca dokładne wyczyszczenie całego układu wydechowego. Głównie to na pozbyciu się śladów oleju i zabrudzeń z powierzchni wizualnych ponieważ jeśli tego nie zrobisz tłumik rozgrzewając się utwardzi go powierzchniowe i już niestety nie będziesz w stanie go usunąć.
dzięki za podpowiedź, tak też zrobięklosiewi pisze:do zdjęcia wydechu OEM czyli orydzinales made by Honda musisz odkręcić uchwyt rejestracji (czyli hlapacza ), ja tak musiałem zrobić przy demontażu tłumika ponieważ nie wysuniesz go.
Co ja bym bez Was zrobił/posmarował...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości