Strona 1 z 1
modyfikacja wydechu v-tec
: czw 10 mar 2011, 11:21
autor: kuri
chciałem przerobić orginał na coś bardziej dobitnie brzmiącego
Wiele osób na tym fotrum modyfikowoło swoje maszyny
MOJE PYTANIE czy wpływa to jakoś negatywnie na prace silnika,spalanie itp?
Myślalem oddać wydechy do EDHAUSTA(może ktoś zna?)
: czw 10 mar 2011, 12:04
autor: michał RC 46
Zna, Gość robi naprawdę dobrą robotę, słyszałem dużo dobrego o tym Edziu

: czw 10 mar 2011, 14:48
autor: adi610
Jeżeli nie czytałeś polecam temat:
Przelotowy oryginał - manual.
: czw 10 mar 2011, 15:36
autor: kuri
Jeśli chodzi o modyfikacje to czytałem..
Nie pytam jak to zrobić,a o możliwe efekty uboczne po takim zabiegu
: czw 10 mar 2011, 17:49
autor: michał RC 46
Jakie efekty uboczne? Kolego tyle razy był temat wałkowany, że w motocyklach z wtryskiem paliwa, komputerem i sondami lambda i innymi cudami nie będzie żadnych negatywnych skutków albo inaczej nie ma prawa nic niepokojącego się dziać, więc mówmy tu raczej o samych pozytywach

: pt 11 mar 2011, 10:27
autor: MC_Hammer
kuri pisze:Myślalem oddać wydechy do EDHAUSTA(może ktoś zna?)
to się zdzwoń ze mną i posłuchasz jego roboty w moim "byłym" Vitku
Odpowiadając na Twoje pytanie czy na coś wpływa "negatywnie" - odpowiadam, niezauwarzyłem.
: pt 11 mar 2011, 13:44
autor: KolczyK
jeśli byłby to pusty wydech i spaliny by się cofały w nadmiernej ilości myślę, że szybciej odczułby silnik różnice na zaworach wydechowych.
: pt 11 mar 2011, 14:14
autor: MC_Hammer
KolczyK pisze:jeśli byłby to pusty wydech i spaliny by się cofały w nadmiernej ilości
A niby dlaczego miałyby się cofać, jeśli nic by ich nie dusiło ???
Rozmawiamy oczywiście o seryjnym wydechu bez bebechów a nie kombinowanym na dolocie .
PS. dla sprostowania Vitek na pustym wydechu brzmi paskudnie.
: pt 11 mar 2011, 21:27
autor: Damo 88
Odnośnie Komplikacji jaki mogły by powstać wyniku przeróbki To jestem za powyższymi wypowiedziami Nic się nie powinno stać .
Mimo to jak przerabiałem to tylko środek (wkład) + przeloy + wata po czym ponownie go włożyłem i zaspawałem nierdzewką .
[ Dodano: |12 Mar 2011|, o 02:45 ]
Jeżeli mowa O wydechu oryginalnym (Przerabianym) Co do przelotów to czyzałem wypowiedzi o możliwości berdzo powolnym wypalaniu gniazd Zawo.
Podobno, firmy produkujące akcesoryjna wydechy obliczają i testują swój osprzęt aby nie powodował uszkodzeń silnika. Szczerze Przelot to przelot czy zapłacisz 500zl czy 2000zl jedynie czym się różni to dźwiękiem , wyglądem .
Nie bez przyczyny zastosowano w orginal. tłumiku pierwszą siatkę a następnie ściankę z wyprowadzoną rurką i dopiero gazy wpadają do tłumika . Zapewne może to mieć znaczenie z gazami i oddziaływaniem na zawory .
: pn 14 mar 2011, 14:52
autor: kuri
DZIĘKI ZA ODZEW...póki co odpuszczam temat przeróbki.
na obecną chwile nie stać mnie na to,a samemu to raczej nie dam rady zrobić pożądanego efektu.
: wt 15 mar 2011, 11:30
autor: Molak
Witam
O Edziu i jego Edhaustach mogę mówić tylko pozytywnie.Mam przerobiony przez niego tłumik:gada bardzo sexy,wygląda również.Przy okazji wybebeszenia Edziu wymienił też płaszcz tłumika na nówkę.Efekt:wygląda jak oryginał a gada lepiej niż nie jeden akcesoryjny za mnóstwo złociszy.Co do cen...Edi raczej z nikogo jeszcze nie zdarł.
Ja polecam
: śr 16 mar 2011, 20:40
autor: Damo 88
kuri,
Kwestie finansową pozostawię twojej ocenie , natomiast do samego rozebrania i montażu pytaj Jest parę osób na forum po takich zabiegach łącznie ze mną . Co chcesz wiedzieć pytaj , podstawa to spawarka MIG , jeżeli dopasujesz idealnie wszystkie elementy TO TIG i drut z nierdzewki .
Co do dźwięku im większa średnica tym więcej basu i odwrotnie Więcej torowego dźwięku .
Średnica oczek w róże perforowanej musi byś odpowiednia ..
: czw 17 mar 2011, 07:05
autor: adi610
zamieszczam fote wydechu, może kogoś zainspiruje do przeróbek

: czw 17 mar 2011, 22:29
autor: Arturo
michał RC 46 pisze:Jakie efekty uboczne?
Większe spalanie...
Mój brat tak przerabiał:
viewtopic.php?t=11144