Zmiana zzardzewialych rur wydechowych
- figaro
- ostry klepacz
- Posty: 2639
- Rejestracja: czw 14 lut 2008, 21:40
- Imię: Tomasz
- województwo: pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto; Rumia
Nie ma sensu kupować całego opakowania, potrzebujesz zaledwie tyle pasty ile wchodzi na łyżeczkę od herbaty.
Ja zrobiłem inaczej.
Znalazłem warsztat zajmujący się serwisowaniem układów wydechowych, kierownikowi wyłuszczyłem problem i dostałem potrzebną ilość pasty za darmo.
Ja zrobiłem inaczej.
Znalazłem warsztat zajmujący się serwisowaniem układów wydechowych, kierownikowi wyłuszczyłem problem i dostałem potrzebną ilość pasty za darmo.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
- ethiel0
- teksciarz
- Posty: 110
- Rejestracja: pn 30 lip 2007, 13:47
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Dublin-KONIN
teraz kryzys nikt tutaj nie da nic zadarmo i pozamykali wszystkie warsztaty kolomnie w ktorych mialem wejscia wiec zmowilem cala tubke moze sie kiedys przyda mi lub komus
[ Dodano: |2 Mar 2011|, o 23:29 ]
W RC46 podobnie sie montuje(ogolnie proste: duuuzo wd40 i cierpliwosci przy odkrecaniu srub hyhy) jak w rc36 z ta roznica ze rury to jedna calosc oprocz dolotow do tylnich cylindrow(laczenie rur dolotowych z glownym rurowaniem zaciskami i uszczelkami)...
[ Dodano: |8 Mar 2011|, o 15:46 ]
Witam wydechy zamontowane w weekend...narazie ze starymi uszczelkami bo niestety nie doszly na czas a jakos do pracy trzeba jezdzic wiec ze starymi uszczelkami zlozylem w ten weekend rozbieram ponownie by z uszczelkami zalozyc ...ogolnie poza odkrecaniem srub i wyjmowaniem rur z zapieczonych z uszczelek to cholernie prosta robota (mialem uzywke wiec byl wydech juz dopasowany/rury dogiete, pewnie trudniej zmusic nowe rury do wspolpracy...
[ Dodano: |2 Mar 2011|, o 23:29 ]
W RC46 podobnie sie montuje(ogolnie proste: duuuzo wd40 i cierpliwosci przy odkrecaniu srub hyhy) jak w rc36 z ta roznica ze rury to jedna calosc oprocz dolotow do tylnich cylindrow(laczenie rur dolotowych z glownym rurowaniem zaciskami i uszczelkami)...
[ Dodano: |8 Mar 2011|, o 15:46 ]
Witam wydechy zamontowane w weekend...narazie ze starymi uszczelkami bo niestety nie doszly na czas a jakos do pracy trzeba jezdzic wiec ze starymi uszczelkami zlozylem w ten weekend rozbieram ponownie by z uszczelkami zalozyc ...ogolnie poza odkrecaniem srub i wyjmowaniem rur z zapieczonych z uszczelek to cholernie prosta robota (mialem uzywke wiec byl wydech juz dopasowany/rury dogiete, pewnie trudniej zmusic nowe rury do wspolpracy...
- Damo 88
- klepacz
- Posty: 1101
- Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wrocek
Re: Zmiana zzardzewialych rur wydechowych
Znalazłem taką stronkę odnośnie rdzewiejących Kolektorów , powłoka ceramiczna ciekawe jak z wytrzymałością
http://www.hipeco.com/?s=kolektory_wydechowe
http://www.hipeco.com/?s=kolektory_wydechowe
Jeżeli Rozwiązałeś problem nie Zapomnij Odpisać .
-
- bywalec
- Posty: 36
- Rejestracja: wt 02 lis 2010, 20:26
- Imię: Piotrek
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Błonie
Re: Zmiana zzardzewialych rur wydechowych
Ja natomiast znalazłem w Warszawie taką firmę:
http://krasnobrodzka-racing.com/index.php?id=42
Czy ktoś korzystał już z usług tej firmy? Konkretnie chodzi mi o powłoki ceramiczne na kolektory gdyż zastanawiam się nad skorzystaniem z usług tej firmy.
Jeżeli ktoś już korzystał to proszę o opinię odnośnie ceny, czasu wykonania, samego wykonania (jak długo utrzymuje się efekt oraz bardzo mile widziane foty jak wyglądają teraz po konkretnym przebiegu).
http://krasnobrodzka-racing.com/index.php?id=42
Czy ktoś korzystał już z usług tej firmy? Konkretnie chodzi mi o powłoki ceramiczne na kolektory gdyż zastanawiam się nad skorzystaniem z usług tej firmy.
Jeżeli ktoś już korzystał to proszę o opinię odnośnie ceny, czasu wykonania, samego wykonania (jak długo utrzymuje się efekt oraz bardzo mile widziane foty jak wyglądają teraz po konkretnym przebiegu).
- figaro
- ostry klepacz
- Posty: 2639
- Rejestracja: czw 14 lut 2008, 21:40
- Imię: Tomasz
- województwo: pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto; Rumia
Re: Zmiana zzardzewialych rur wydechowych
Wygląda na to, że jest to ta sama technologia zabezpieczania układów wydechowych, co podlinkował Damo 88.
Co nie zmienia faktu, że jest bardzo ciekawym pomysłem na zrobienie porządku z korodującymi [nieestetycznymi] kolektorami wydechowymi w naszych maszynach
Co nie zmienia faktu, że jest bardzo ciekawym pomysłem na zrobienie porządku z korodującymi [nieestetycznymi] kolektorami wydechowymi w naszych maszynach
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
-
- bywalec
- Posty: 36
- Rejestracja: wt 02 lis 2010, 20:26
- Imię: Piotrek
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Błonie
Re: Zmiana zzardzewialych rur wydechowych
Otóż to figaro, jeszcze nie dzwoniłem tam pytać się konkretnie co i jak gdyż mam nadzieję że odezwie się ktoś kto w ogóle stosował taką technologie do kolektorów co by się przekonać czy warto to robić czy to za jakiś czas będą wyrzucone pieniądze na marne, bo pewnie taka usługa tania nie będzie.
Także czekam na dalszy odzew.
Także czekam na dalszy odzew.
-
- bywalec
- Posty: 36
- Rejestracja: wt 02 lis 2010, 20:26
- Imię: Piotrek
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Błonie
Re: Zmiana zzardzewialych rur wydechowych
Otóż Pany zadzwoniłem i się mniej więcej dowiedziałem jak to wygląda. Konkretnie to Zakład głównie kryje powłokami kolektory do samochodów w małym stopniu to motocykli, termin wykonania usługi to jakieś 2 tygodnie, cena zależy od rozmiarów kolektora natomiast z tego co się dowiedziałem to kolektor 4cylindrowy do samochodu to koło 350zł.
Jest natomiast inny myk, gdyż każdy w ofercie pisze że przy czarnej satynowej powłoce która jest najtrwalsza temp. może być do 1100 stopni i może być TYLKO że przez krótkotrwały czas!!!! A normalna temperatura w której jest ok dla to jakieś 800 stopni.
W tej sytuacji zastanawiam się czy faktycznie nie lepiej byłoby kupić zwykłej żaroodpornej farby za 20zł która będzie miała jakieś 700 stopni i znaleźć w necie jaki czas to się później wygrzewa w piecu, tylko chodzi o to że kolektory mi nie wejdą do starego piecyka
Co wy na to?
Jakieś inne lepsze rady?
Jest natomiast inny myk, gdyż każdy w ofercie pisze że przy czarnej satynowej powłoce która jest najtrwalsza temp. może być do 1100 stopni i może być TYLKO że przez krótkotrwały czas!!!! A normalna temperatura w której jest ok dla to jakieś 800 stopni.
W tej sytuacji zastanawiam się czy faktycznie nie lepiej byłoby kupić zwykłej żaroodpornej farby za 20zł która będzie miała jakieś 700 stopni i znaleźć w necie jaki czas to się później wygrzewa w piecu, tylko chodzi o to że kolektory mi nie wejdą do starego piecyka
Co wy na to?
Jakieś inne lepsze rady?
Re: Zmiana zzardzewialych rur wydechowych
są zwykłe lakiery "duplikolor" w sprayu żaroodporne do kominków np. do 800 C więc po co to wygrzewać w jakimś piecyku?
-
- bywalec
- Posty: 36
- Rejestracja: wt 02 lis 2010, 20:26
- Imię: Piotrek
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Błonie
Re: Zmiana zzardzewialych rur wydechowych
wygrzewasz wcześniej żeby utrwalić położoną warstwę bo inaczej robota może pójść na marne, nie jest z góry powiedziane że trzeba tak robić ale jak wiadomo wszystko zależy od produktu....
a swoja drogą właśnie znalazłem środek który wytrzymuje podobno 1100 stopni (Farba żaroodporna Thermo-Tec)
a swoja drogą właśnie znalazłem środek który wytrzymuje podobno 1100 stopni (Farba żaroodporna Thermo-Tec)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości