Dwa wydechy RC46??
- Vermilion
- klepacz
- Posty: 814
- Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
- Imię: Adam
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałcz/Piła
Damo ale o czym my mówimy... NR to sprzęt kultowy i jedyny w swoim rodzaju
Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !!
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
- Lukaszny
- pisarz
- Posty: 365
- Rejestracja: pt 07 wrz 2007, 12:58
- Imię: Łukasz
- województwo: warmińsko-mazurskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Mrągowo
- Kontakt:
Tłumiki jak tłumiki ale co ten gość ma na zbiorniku paliwa (http://www.sportbikes.net/forums/how-to ... haust.html)
- MC_Hammer
- ostry klepacz
- Posty: 2124
- Rejestracja: wt 05 maja 2009, 23:22
- Imię: Maciej
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pruszków
prosze specjalnie dla CiebiePETER pisze:nic mi się nie otwiera więc co ma na zbiorniku?????
http://www.sportbikes.net/forums/how-to ... haust.html
- Fankas
- pisarz
- Posty: 329
- Rejestracja: sob 31 lip 2010, 21:26
- Imię: Fankas
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
osobiscie probowalbym zalozyc caly tyl od vitka, super wygladaja te trojkatne wydechy a takie okragle to z calym szacunkiem ale do 46 pasuja jak swini dzwonek... zeby nie powiedziec ze sluza tylko do tego jak kobita nie da
Like a true nature's child
We were born, born to be wild
We can climb so high
I never wanna die
Born to be wild
We were born, born to be wild
We can climb so high
I never wanna die
Born to be wild
- binio
- klepacz
- Posty: 777
- Rejestracja: pn 18 maja 2009, 19:52
- Imię: Łukasz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Linz, Austria
niby to dzial techniczny, ale wizualnie wg mnie wyglada to okropnie, zajebiscie mi sie podobaja np dwa tlumiki poprowadzone gora po obu stronach - luks, nawet jesli bym mial nie sprzedac sprzeta to pewnie tak zrobie w przyszlym roku, ale takie kombinowanie - ni w piz** ni w oko, ze juz pomijam ksztalt rury dolotowej, te spaliny musza byc zajebiscie wyhamowywane podczas zderzenia z rura pod katem prostym, nie wiem czy to nie bedzie wplywac na prace silnika
VTEC? its like a woman running away from a rapist,
makes lots of noise but dont actually get away.
"Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!"
makes lots of noise but dont actually get away.
"Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!"
- Revolut
- pisarz
- Posty: 206
- Rejestracja: sob 15 paź 2011, 13:42
- Imię: Grzegorz
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
Re: Dwa wydechy RC46??
Witam!
Pobawię się nieco w archeaologa i zapytam:
Jak to jest z wydechami w VTECu? Jest system 4-2-2, czyli, że są rozdzielone po 2 cylindry na wydech?
Jeśli zakładać 2 wydechy do VFR Fi, to lepiej robić to w takim systemie jak jest teraz tzn, 4-2-1(-2)? Z tego co przeglądam wątek z linku który został podany tutaj, to tam jest właśnie tylko dorobienie rozdzielacza i potem doloty do danych puszek.
Ładniej na pewno brzmi 4-2-2, ale czy sondy które są w kolektorach Fistaszka nie będą się "krzywo patrzeć" na to, że wymienię kilka rur?
Wygodniej pewnie będzie po prostu dodać to oryginalnych rur "rozdzielacz" i potem doloty...
Mógłby ktoś to łopatologicznie przedstawić jak to wygląda z punktu widzenia kogoś kto się zna?
Tak nawiasem, chciałbym zrobić 2 wydechy, ale zdublować to co teraz jest, czyli 2ga puszka byłaby przymocowana do lewego setu pasażera
Pobawię się nieco w archeaologa i zapytam:
Jak to jest z wydechami w VTECu? Jest system 4-2-2, czyli, że są rozdzielone po 2 cylindry na wydech?
Jeśli zakładać 2 wydechy do VFR Fi, to lepiej robić to w takim systemie jak jest teraz tzn, 4-2-1(-2)? Z tego co przeglądam wątek z linku który został podany tutaj, to tam jest właśnie tylko dorobienie rozdzielacza i potem doloty do danych puszek.
Ładniej na pewno brzmi 4-2-2, ale czy sondy które są w kolektorach Fistaszka nie będą się "krzywo patrzeć" na to, że wymienię kilka rur?
Wygodniej pewnie będzie po prostu dodać to oryginalnych rur "rozdzielacz" i potem doloty...
Mógłby ktoś to łopatologicznie przedstawić jak to wygląda z punktu widzenia kogoś kto się zna?
Tak nawiasem, chciałbym zrobić 2 wydechy, ale zdublować to co teraz jest, czyli 2ga puszka byłaby przymocowana do lewego setu pasażera
- Revolut
- pisarz
- Posty: 206
- Rejestracja: sob 15 paź 2011, 13:42
- Imię: Grzegorz
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
Re: Dwa wydechy RC46??
Z tego co przeglądam różne rozwiązania na forach itd, to jednak jest system 4-2-1-2.
Najlepiej byłoby mieć system 4-2-2 Tak by pociągnąć po 2 cylindry na wydech. Bo inaczej 2 wydechy będą brzmieć jak jeden, tyle, że wyglądać ciekawiej
Najlepiej byłoby mieć system 4-2-2 Tak by pociągnąć po 2 cylindry na wydech. Bo inaczej 2 wydechy będą brzmieć jak jeden, tyle, że wyglądać ciekawiej
-
- teksciarz
- Posty: 158
- Rejestracja: sob 31 mar 2012, 11:30
- Imię: Andrzej
- województwo: pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Stare Pole/DK-22
Re: Dwa wydechy RC46??
Święte słowa.Revolut pisze:Najlepiej byłoby mieć system 4-2-2 Tak by pociągnąć po 2 cylindry na wydech.
Poza większą masą to jeszcze "niepotrzebne dodatkowe parzydełko" ;PRevolut pisze: Bo inaczej 2 wydechy będą brzmieć jak jeden, tyle, że wyglądać ciekawiej
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości