Przelotowy oryginal - manual

Awatar użytkownika
Krajan
klepacz
klepacz
Posty: 1273
Rejestracja: ndz 04 cze 2006, 22:59
Imię: Paweł
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Kontakt:

Post autor: Krajan » czw 04 gru 2008, 21:34

Piotrasek, powiem ci że co racja to racja, zrobię tak jak mówisz, tylko jak się pozbyć tego goowna zza załamania? Łyżka wybierać ?? :mrgreen:

Awatar użytkownika
Piotras
klepacz
klepacz
Posty: 859
Rejestracja: ndz 09 gru 2007, 20:31
Imię: Piotrek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Piotras » ndz 07 gru 2008, 14:35

Długa brecha ostro zakończona i młot 20kg, efekt gwarantowany :-)
BikePics_____________________________________Picasa

Awatar użytkownika
Szozdul
pisarz
pisarz
Posty: 265
Rejestracja: pt 08 sie 2008, 19:13
Imię: Maciek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa - Łomianki

Post autor: Szozdul » pt 12 gru 2008, 21:20

To i ja opisze swoje boje z wydechem.
Zrobilem tak jak KRAJAN jeśli chodzi o cięcie a wywaliłem rurki tak jak KATAN :)
Dodałem do tego jeszcze od siebie to ze odciąłem przednią rurkę wraz ze ścianką. Wkład fabrycznie wygłuszony włożyłem z powrotem. W tym wkładzie jest na środku ścianka z aktualnie czterema dużymi otworami po starych rurkach czyli można powiedzieć że jest prawie przelot :D
Zaznaczyłem na fotce dodatkowe miejsce cięcia. Mam nadzieję że Krajan bardzo się nie wkurzy za wykorzystanie jego foty :)
Efekt będę mógl przedstawić Wam dopiero wczesną wiosną bo wtedy dopiero założe wydech na moto...
Macie kogoś dobrego w Warszawie co ładnie by pospawał ten tłumik?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
bodzioprince
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 79
Rejestracja: czw 29 sty 2009, 14:23
Imię: Bodzio
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Ustrzyki Dolne
Kontakt:

Post autor: bodzioprince » śr 04 lut 2009, 21:45

Potrzebuje przekrój tłumika lub jakieś fotki ale do RC 36

Jak go najlepiej otworzyć? :bye

Awatar użytkownika
Szozdul
pisarz
pisarz
Posty: 265
Rejestracja: pt 08 sie 2008, 19:13
Imię: Maciek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa - Łomianki

Post autor: Szozdul » ndz 08 lut 2009, 22:36

Wydech wkońcu założony na moto! Efekt rewelacja, ładny basowy dźwięk. O to własnie chodziło, jeśli chodzi o głośność to tez idealnie. Mam tylko pytanko co do zywotnosci - pracy silnika z takim przerobionym wydechem, jak schodzi moto z obrotów (na postoju to zauważyłem po przegazówce) to słychac jak sie paliwo dopala w tłumiku, a raz podczas jazdy po paru kilometrach z 160 na liczniku jak zwalniałem to mocno strzeliło z wydechu, nie bylo tego wczesniej i stad mam pytanko czy to nie bedzie za bardzo grozne dla zaworów itp?
Fabiq pisze:jak przeczytalem WYPRÓŻnienie to od razu mi sie usmiech pojawil na twarzy, po co go rozbebeszac nie lepiej kupic jakis uzywany ale juz usportowiony, jest tego w pipe na allegro za kilka stowek, a tak tylko spierdzielisz sprawe bo tlumik oryginalny ma system rurek w srodku, pod odpowiednim katem , wypelnienia i komory, chcac uzyskac odpowiedni efekt musialbys wyciagnac zupelnie jego wklad i zrobic nowy przelotowy, wycinajac czesc wkladu zaklocisz prace wydechu i zmienisz charakterystyke cisnien itp. moze to sie objawic np. wypaleniem zaworow, slabsza moca lub znacznie wiekszym spalaniem
zamiast dlubac w oryginale wolalbym juz kupic np takiego montimotorsport i do niego dospawac odpowiednia rurke , np odcieta od starego tlumika - i wszystko by pasowalo

Awatar użytkownika
metiu
bywalec
bywalec
Posty: 27
Rejestracja: wt 13 lis 2007, 11:12
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: metiu » pt 20 lut 2009, 22:55

Hej,
zima za oknem, człowiekowi przychodzą różne rzeczy do głowy i tak sobie pomyślałem, żeby wybebeszyć tłumik w mojej Viteczce.
Zastanawiam się tylko (i tutaj pytanie do tych co to już zrobili i mają z tym doświadczenia) jak zachowuje się motocykl po zrobieniu takiej przeróbki? czy w pewnym zakresie obrotów pojawia się większa moc czy też gdzieś słabnie? poza zmianą dźwięku zauważyliście jeszcze jakieś inne?
pzdr.
Metiu

Awatar użytkownika
Krajan
klepacz
klepacz
Posty: 1273
Rejestracja: ndz 04 cze 2006, 22:59
Imię: Paweł
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Kontakt:

Post autor: Krajan » sob 21 lut 2009, 20:48

ja nie oczekuje że Vitek będzie mocniejszy.. spadku mocy nie zauważyłem, choć wydaje mi się że to jedynie można by sprawdzić na hamowni, bo aż tak wrażliwy ne jestem... nie zauważyłem jakiś niepokojących dziwnych zachowań silnika. Jka chodził tak chodzi , tylko ładniej brzmi :mrgreen:

Awatar użytkownika
Szozdul
pisarz
pisarz
Posty: 265
Rejestracja: pt 08 sie 2008, 19:13
Imię: Maciek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa - Łomianki

Post autor: Szozdul » pn 23 lut 2009, 09:10

U mnie tez wszystko tak samo jak przed przeróbką, tylko super dzwiek :)
Krajan a u Ciebie czasem slychac jak dopala sie paliwo w tlumiku? takie delikatne strzelanie? przy schodzeniu z obrotów? u mnie tak czasem jest i nie wiem czy powinienem sie tym przejmowac czy nie?

Awatar użytkownika
Krajan
klepacz
klepacz
Posty: 1273
Rejestracja: ndz 04 cze 2006, 22:59
Imię: Paweł
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Kontakt:

Post autor: Krajan » pn 23 lut 2009, 11:03

Szozdul pisze:Krajan a u Ciebie czasem slychac jak dopala sie paliwo w tlumiku? takie delikatne strzelanie? przy schodzeniu z obrotów?
ni zauważyłem żeby tak się działo - wszystko normalnie

Awatar użytkownika
Szozdul
pisarz
pisarz
Posty: 265
Rejestracja: pt 08 sie 2008, 19:13
Imię: Maciek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa - Łomianki

Post autor: Szozdul » pn 23 lut 2009, 12:45

Pewnie dlatego u mnie tak jest bo wyciąłem tez tą pierwszą całą przegrode i zrobił sie mocno przelotowy ale mam nadzieje ze nie będzie się to odbijało na zdrowiu :)

Awatar użytkownika
doyar
klepacz
klepacz
Posty: 826
Rejestracja: czw 22 cze 2006, 00:11
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Uć siti

Post autor: doyar » pt 06 mar 2009, 11:49

Kecajm69 pisze: Tak kolega zrobił sam wydech pod spodem VFR-ki jest on w krztałcie prostokątnej puszki i gada niesamowicie.
Jacek, dasz rade podrzucic siakies foty abo cus? Moze np. wywiad z autorem? ;) Jaka duza ta pucha jest, nie przeszkadza wjezdzac na krawezniki? Przepadam za tlumiorami na dole moto, jak w buellach albo ostatnio w ER6, zawsze uwazalem, ze armaty w niebo to estetyczna i funkcjonalna pomylka.

Awatar użytkownika
kecajm69
klepacz
klepacz
Posty: 1095
Rejestracja: ndz 02 wrz 2007, 22:28
Imię: Jacek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: kecajm69 » pt 06 mar 2009, 19:40

Oto 2 fotki jakie mam . Podjade do niego i cykne kilka szczegółowych fotek.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Jacek M.

Awatar użytkownika
bodzioprince
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 79
Rejestracja: czw 29 sty 2009, 14:23
Imię: Bodzio
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Ustrzyki Dolne
Kontakt:

Post autor: bodzioprince » sob 07 mar 2009, 22:24

Ładne to to jest :shock:

ale ma jedna dużą wadę a mianowicie brak stopki centralnej.

Najlepszym rozwiązaniem byłoby przerobienie tej oryginalnej puszki co jest miedzy stopkami :mrgreen:

Tylko nie wiem czy w nowszych vfr-ach takowa jest,

U mnie jest i myślę ze jakby do niej wstawił jakieś wygłuszenie to by coś z tego było. :biggrin

viewtopic.php?t=5146&postdays=0&postorder=asc&start=0

.

Awatar użytkownika
doyar
klepacz
klepacz
Posty: 826
Rejestracja: czw 22 cze 2006, 00:11
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Uć siti

Post autor: doyar » pn 09 mar 2009, 01:20

kecajm69 pisze:Oto 2 fotki jakie mam
Supcio, dzieki!

Awatar użytkownika
msound
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 74
Rejestracja: pt 06 mar 2009, 14:18
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: msound » wt 17 mar 2009, 22:13

Panowie a możecie opisać mniej więcej jak wygłuszyć wydech?

Chciałbym wyciągnąć wszystkie bebechy z końcówek i odpowiednio je wygłuszyć...

Może macie jakies foto przekroju jakiegoś markowego wydechu (akrapy czy leo)?

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości