Niestety nie da rady zamontować oryginalnego seta pasażera, tylko jest doraźnie coś dorobione i ogólnie zdaje egzamin, ale:
1. Kiepsko to wygląda, chociaż jestem w stanie zaakceptować i się przyzwyczaić

2. Niestety set nie jest symetryczny względem lewego, tylko jest przesunięty trochę w tył i sporo w górę, więc na dłuższą metę siedzi się raczej niewygodnie - jedna noga niżej, druga wyżej...
Chciałem to dzisiaj zmienić, ale nie bardzo da radę. Pod owiewką ten system mocowania prezentuje się jak na zdjęciach (z telefonu, sorry za jakość):


Jak widać, ten trójkącik jest na tulejach dystansujących. Po przykręceniu do tego seta (zamiast tego dorobionego podnóżka oczywiście) jest wszystko ok, ale nie da się do końca założyć owiewki - trzeba ją odrobinę naprężyć, a to na dłuższą metę na pewno zaowocuje pęknięciem.
Zdjęcie tulejek nie wchodzi w grę, bo wtedy set oprze się o tłumik i będzie pod kątem - tłumik w końcu trochę wystaje, nie chowa się pod nim bezpośrednio.
Ewentualnie wpadłem na pomysł, żeby dorobić tulejkę pod śrubę mocującą owiewkę - konkretnie chodzi o tą dużą, blisko baku. Jest to jakieś rozwiązanie, tylko że owiewka wtedy też nie będzie spasowana jak należy i z czasem coś się z nią zapewne stanie.
Problem jest jeszcze taki, że nie wiem, czy te tuleje są z zestawu, czy ktoś sobie sam dorobił. Może Ixil przypuszczał, że do tego tłumika się po prostu nie będzie dokładać już podnóżka?
Na tym filmiku http://www.youtube.com/watch?v=DEv3UuVR5ak koleś ma chyba identyczny tłumik (tylko carbon) i jakoś udało mu się jedno z drugim pogodzić - jest i oryginalny set i tłumik górą

Czy ktoś z Ownersów ma może taki tłumik lub po prostu miał taki problem z pogodzeniem seta z wydechem i ma jakieś rozwiązanie? Będę wdzięczny za pomoc
