Motooiler

Zaper
klepacz
klepacz
Posty: 705
Rejestracja: pn 12 maja 2014, 18:04
Model VFR: DL 1000 Vstrom K2
Imię: Krzysztof
województwo: małopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Re: Motooiler

Post autor: Zaper » wt 19 maja 2015, 21:06

Hipol z Orlenu chyba 80W90 nie jestem do końca pewien, taki przekładniowy :)

Awatar użytkownika
Samson1983
pisarz
pisarz
Posty: 433
Rejestracja: pn 24 mar 2014, 06:08
Model VFR: Triumph Tiger 1050
Imię: Sławek
województwo: podkarpackie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Strzyżów n. Wisłokiem

Re: Motooiler

Post autor: Samson1983 » ndz 07 cze 2015, 20:44

Witam mam problem z olejarką, a raczej ze smarowaniem łańcucha, bo mimo zrobienia dodatkowej osłony łańcucha nadal smarka mi trochę na felgę i bok opony. Co widać na zdjęciach.
Olejarka Lubrixa (co raczej nie ma znaczenia)
Olej zalany Hipol 80W90
Częstotliwość kapania 1 kropla gdzieś na 4-5 min (ale można jeszcze wydłużyć czas)
Nie wiem w czym może być problem??
Może dyszę olejarki źle ustawiłem...
dysza ustawiona na kant/rant/ przełamanie zębatki
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Może macie Panowie jakiś pomysł, jak to ugryźć??
..."kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej" Ryszard Riedel
...Is there anything?? that love you so much, you'd protect it, no matter the cost or the damage it did to you?

Awatar użytkownika
kiki
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2502
Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
Model VFR: 800FI '98
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Węgrów
Kontakt:

Re: Motooiler

Post autor: kiki » ndz 07 cze 2015, 20:56

U mnie mniej więcej też tak zamontowana jest dysza i w sumie tez chlapie. Felga, zadupek oraz okolice kosy bocznej uwalone olejem. Częstotliwość kapania to około 1 kropla na 5-6 minut. Po prostu częściej muszę myć motocykl i tyle :). Chciałem kiedyś kupić olej scottoilera i sprawdzić czy też chlapie ale w sumie jakoś ciągle się to odkłada.

Awatar użytkownika
Robertos
pisarz
pisarz
Posty: 223
Rejestracja: sob 29 mar 2014, 22:05
Model VFR: był V-Tec '06
Imię: Robert
województwo: zachodniopomorskie
Płeć: Mężczyzna

Re: Motooiler

Post autor: Robertos » pn 08 cze 2015, 08:18

kiki pisze:... Chciałem kiedyś kupić olej scottoilera i sprawdzić czy też chlapie ...
scott też chlapie - chociaż ja nie mam zabryzgane jak na zdjęciach powyżej (ja używam oleju scotta)
FZ6S->VFR800 V-tec ABS "06->brak

Awatar użytkownika
Samson1983
pisarz
pisarz
Posty: 433
Rejestracja: pn 24 mar 2014, 06:08
Model VFR: Triumph Tiger 1050
Imię: Sławek
województwo: podkarpackie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Strzyżów n. Wisłokiem

Re: Motooiler

Post autor: Samson1983 » wt 09 cze 2015, 12:47

No nic to zobaczymy co będzie dalej... dzisiaj przesunąłem dyszę, zmniejszyłem intensywność smarowania :bye
..."kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej" Ryszard Riedel
...Is there anything?? that love you so much, you'd protect it, no matter the cost or the damage it did to you?

Awatar użytkownika
grover88
teksciarz
teksciarz
Posty: 129
Rejestracja: śr 22 sie 2012, 10:06
Model VFR: RC46 03'
Imię: Marcin
województwo: lubelskie
Płeć: Mężczyzna

Re: Motooiler

Post autor: grover88 » wt 09 cze 2015, 14:30

Jak miałem scotoiler to jak bym go nie ustawiał to zawsze ogon i felga były upaciane ale to wszystko nic w porównaniu z syfem jaki był nalepiony i nabity po smarach do łańcuchów w sprayu. Zastanawiam się tylko czy te dysze to nie lepiej jak by kapały na zejściu łańcucha z zębatki to by łańcuch zabierał olej a tak wyrzuca na zewnątrz jak nawija się na zębatkę
VFR800 RC46 Fi - poszła w UA
VFR800 RC46 II - czarna bestyia...

Awatar użytkownika
Kajzer
teksciarz
teksciarz
Posty: 188
Rejestracja: wt 08 cze 2010, 21:08
Model VFR: rc36/1
Imię: Jarek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Re: Motooiler

Post autor: Kajzer » wt 09 cze 2015, 17:05

Olej powinien się dostawać między zęby a ogniwa łańcucha. A co do brudzenia felgi to kwestia regulacji ilości wykapującego oleju. U mnie felga czysta i łańcuszek nasmarowany jak trzeba. :mrgreen:

Awatar użytkownika
Robertos
pisarz
pisarz
Posty: 223
Rejestracja: sob 29 mar 2014, 22:05
Model VFR: był V-Tec '06
Imię: Robert
województwo: zachodniopomorskie
Płeć: Mężczyzna

Re: Motooiler

Post autor: Robertos » śr 10 cze 2015, 08:23

Kajzer pisze: U mnie felga czysta i łańcuszek nasmarowany jak trzeba. :mrgreen:
masz ciśnieniową czy elektroniczną oliwiarkę?
FZ6S->VFR800 V-tec ABS "06->brak

Awatar użytkownika
Kajzer
teksciarz
teksciarz
Posty: 188
Rejestracja: wt 08 cze 2010, 21:08
Model VFR: rc36/1
Imię: Jarek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Re: Motooiler

Post autor: Kajzer » czw 11 cze 2015, 07:29

Mam swojego pomysłu patent. składa się ze zbiorniczka na olej, przewodów,elektozaworu,mikrokranika[dozującego olej]i igły od strzykawki. kosztowało to 60zł,a działa nie gorzej od firmowgo.

adam.ada
pisarz
pisarz
Posty: 494
Rejestracja: sob 17 paź 2009, 23:24
Model VFR: VFR VTEC
Imię: Adam
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Re: Motooiler

Post autor: adam.ada » wt 11 sie 2015, 20:48

Przeczytaj kilka tematów wyżej, pisałem, że przez takie ustawienie igły zepsujesz łańcuch. Jak myślisz tylko jedną stronę powinno się smarować ? Ty chciałbyś chodzić tylko w prawym bucie ?
Adam

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości