Motooiler

Awatar użytkownika
zachtomasso
teksciarz
teksciarz
Posty: 127
Rejestracja: wt 21 mar 2006, 16:06
Model VFR: FZ6 ex.VFR 750F RC24 '88
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: zachtomasso » pn 10 maja 2010, 09:34

Panowie i Panie.

Krótki update na podstawie mojej historii:
1. zamówienie mailowe - 1 Maja wieczorem
2. uwzględniając "długi weekend" itp. przesyłka dotarła w piątek, 7 maja - czyli dni roboczych 4.

Pozdrawiam i mam nadzieję, że temat słabej dostępności Motoilera dla kolejnych Ownersów będzie "historią"

Pzdr
CB650F
był: VFR 750 F RC 24 '88 Hand Made Police Version :)

Awatar użytkownika
brii
pisarz
pisarz
Posty: 452
Rejestracja: śr 16 gru 2009, 12:50
Model VFR: Dełu Tiko
Imię: Maciej
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: brii » pn 24 maja 2010, 10:50

Pytanie - na ile kropli na minutę najlepiej ustawić to ustrojstwo przy turystycznej jeździe?
Katarzynki to takie pierniczki
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.

Skuciok
teksciarz
teksciarz
Posty: 179
Rejestracja: pt 23 maja 2008, 12:40
Model VFR: RC46
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: z gór

Post autor: Skuciok » pn 24 maja 2010, 13:07

To trzeba poeksperymentować, wszędzie gdzie czytałem ustawiają olejarki na 1-2 krople na minutę, w deszczu więcej. Generalnie ustawiają jeżdżą, patrzą czy koło suche a łańcuch mokry i regulują.

Awatar użytkownika
brii
pisarz
pisarz
Posty: 452
Rejestracja: śr 16 gru 2009, 12:50
Model VFR: Dełu Tiko
Imię: Maciej
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: brii » pn 24 maja 2010, 13:26

OK, to w takim razie jak w środę się zrobi pogoda to zaczynam eksperymenty.
Katarzynki to takie pierniczki
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.

Awatar użytkownika
Konrad
bywalec
bywalec
Posty: 48
Rejestracja: czw 21 sty 2010, 13:54
Model VFR: RC46E
Imię: Konrad
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Konrad » wt 24 sie 2010, 10:39

Tez zamierzam kupić motooilera.
Czy montowaliście oryginalny pojemnik 110ml? Jak dla mnie jest trochę za mały, starcza na około 3 tys. km w zależności od warunków. Ja potrzebuje z uwagi na długości tras na około 5 tys. km.
Wiem że są większe chyba 180 i 220ml.
Czy ktoś już montował te większe i przede wszystkim czy jest na nie miejsce?
Czysty motocykl jeździ lepiej.

Awatar użytkownika
przem09
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 93
Rejestracja: czw 01 maja 2008, 14:24
Model VFR: 800
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: przem09 » ndz 16 sty 2011, 15:40

A jak z montazem tego urzadzonka w rc46? bo jak sie przyjzalem to na tym wahaczu chyba nie za latwo to doczepic?

Awatar użytkownika
eater
pisarz
pisarz
Posty: 326
Rejestracja: wt 09 lut 2010, 14:13
Model VFR: VFR 800, 2001.
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdańsk, Głogów
Kontakt:

Post autor: eater » ndz 16 sty 2011, 21:10

przem09, żaden problem. Montujesz rurke podajaca przy pomocy blaszki, ktora przykrecasz pod srube mocujaca oslone lancucha. Latwizna, trzeba tylko odciac kawalek tej "fabrycznej" z motooilera.
Terror Mechanicznej Pomarańczy!

Potrzebujesz części do moto w dobrej cenie? Pytaj! :)

Zaper
klepacz
klepacz
Posty: 705
Rejestracja: pn 12 maja 2014, 18:04
Model VFR: DL 1000 Vstrom K2
Imię: Krzysztof
województwo: małopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Re: Motooiler

Post autor: Zaper » czw 02 kwie 2015, 09:01

Odkopię trochę stary temat. Rozmawiałem z gościem z motoiler. Cena za jego olejarkę 320zł. Jeżeli byłoby nas kilku zrobi jeszcze jakiś delikatny rabat. Czy jest ktoś chętny na zakup tego urządzenia ?
Przyznam szczerze że najchętniej zrobiłbym sobie sam wg przepisu kikiego (można zaoszczędzić ponad 150zł) tyle że elektronik ze mnie żaden więc obawiam się o kwestię połączenia elementów w całość.

Awatar użytkownika
PETER
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4617
Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
Imię: PIOTR
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: PRUSZKÓW

Re: Motooiler

Post autor: PETER » czw 02 kwie 2015, 09:12

mam u siebie w ofercie olejarki "wilku" po 280 pln działanie podobne,a z motoilerem miałem złe doświadczenia i nie z produktem a ze sprzedawca
info na temat olejarki ---http://www.wilkuj.cba.pl/home.html
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"

Awatar użytkownika
Samson1983
pisarz
pisarz
Posty: 433
Rejestracja: pn 24 mar 2014, 06:08
Model VFR: Triumph Tiger 1050
Imię: Sławek
województwo: podkarpackie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Strzyżów n. Wisłokiem

Re: Motooiler

Post autor: Samson1983 » czw 02 kwie 2015, 12:31

Jeżeli już jesteśmy przy temacie olejarek. To polecam:
http://ww.lubrixa.pl
Olejarki polskiego producenta. Wysoka jakość wykonania centralki, wiele trybów pracy.
Znajomi mają takie zamontowane i są po prostu w niebo wzięci :biggrin
Co ważne nie smarka olejem gdy stoisz na luzie, bo podpinasz się pod czujnik luzu w moto.
Sam gdy będę miał trochę luźnych dudków to kupuje lubrixe :evil:
..."kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej" Ryszard Riedel
...Is there anything?? that love you so much, you'd protect it, no matter the cost or the damage it did to you?

Zaper
klepacz
klepacz
Posty: 705
Rejestracja: pn 12 maja 2014, 18:04
Model VFR: DL 1000 Vstrom K2
Imię: Krzysztof
województwo: małopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Re: Motooiler

Post autor: Zaper » czw 02 kwie 2015, 13:49

Jak porównuje lubrixa.pl to nie widzę różnicy pomiędzy http://www.wilkuj.cba.pl/opis-urz-dzenia.html oprócz ceny, lubrixa 370zł Wilku 280zł. W Wilkuj nie ma podpięcia pod czujnik biegu jałowego - nigdzie nie znalazłem na ten temat. Widzicie jeszcze jakieś różnice ? Ciekawe jak z możliwością targowania się.

Awatar użytkownika
brat_be
teksciarz
teksciarz
Posty: 139
Rejestracja: pn 14 kwie 2014, 08:55
Model VFR: V-TEC '03
Imię: Sławek
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa / Przasnysz

Re: Motooiler

Post autor: brat_be » czw 02 kwie 2015, 14:06

Wg mnie tryby pracy w zasadzie identyczne z tymi od Wilku, również jest zależność od czujnika temperatury, a jedyna różnica to czujnik luzu - czy warto za niego dopłacać 90 zł ???
O możliwości targowania może niech wypowie się Peter ;-)
V-TEC '03 od St@rego :)

Awatar użytkownika
PETER
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4617
Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
Imię: PIOTR
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: PRUSZKÓW

Re: Motooiler

Post autor: PETER » czw 02 kwie 2015, 16:19

jak widzicie jest to jedna z tańszych opcji i nie gorsza od innych ,co do ceny mogę powiedzieć tak ja zakupisz u mnie wysyłka gratis,a dorobienie przekaźnika żeby nie działało na luzie to nie problem
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"

Zaper
klepacz
klepacz
Posty: 705
Rejestracja: pn 12 maja 2014, 18:04
Model VFR: DL 1000 Vstrom K2
Imię: Krzysztof
województwo: małopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Re: Motooiler

Post autor: Zaper » czw 02 kwie 2015, 19:05

Peter a taki przekaźnik masz może u siebie lub miałabyś możliwość dorobić coś takiego albo chociaż instrukcje jak to zrobić? Raczej jestem zdecydowany na tą Wilku.

Awatar użytkownika
PETER
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4617
Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
Imię: PIOTR
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: PRUSZKÓW

Re: Motooiler

Post autor: PETER » czw 02 kwie 2015, 23:47

nie widzę sensu smarowanie odbywa się ok 1 kropla na 1,5 do 3 min więc ile się stoi np światłach spadnie może jedna kropla i jedziesz, ale jak jest potrzeba to nie widzę problemu żeby coś takiego zrobić ,osobiście największą zaletą stosowania olejarek jest czyszczenie czy to łańcucha czy felgi jedno przetarcie szmatką i czysto a przy smarach wecowanie przez pół dnia nafta czy innymi środkami i oczywiście bezobsługowość raz na ok 3000 km dolać oleju
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości