motooiler - ktos używa?
- goman
- pisarz
- Posty: 385
- Rejestracja: pn 20 lip 2009, 21:41
- Model VFR: 48 :)
- Imię: Tomek
- województwo: lubuskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: zielona góra
- Kontakt:
motooiler - ktos używa?
jak w temacie
jako że pojawiła się polska konkurencja dla SC
zastanawiam się nad zakupem
cena normal 350 ale np.klub afryki kupuje po 260 więc myslę że przy grupowym zakupie można wynegocjować rabacik
ktoś byłby chętny?
przekopałem forum i czytam że były podobne inicjatywy w przeszłości
zaleta polskiego wynalazku jest np. używanie zwykłego hipola
aaa i jeszcze link
http://motooiler.pl/strona.php?kraj=pl&strona=home
jako że pojawiła się polska konkurencja dla SC
zastanawiam się nad zakupem
cena normal 350 ale np.klub afryki kupuje po 260 więc myslę że przy grupowym zakupie można wynegocjować rabacik
ktoś byłby chętny?
przekopałem forum i czytam że były podobne inicjatywy w przeszłości
zaleta polskiego wynalazku jest np. używanie zwykłego hipola
aaa i jeszcze link
http://motooiler.pl/strona.php?kraj=pl&strona=home
- olo
- klepacz
- Posty: 1519
- Rejestracja: pt 02 gru 2005, 21:33
- Model VFR: Firestorm
- Imię: Olek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
bardzo podoba mi się regulacja przepływu zawsze pod ręką, mam zrobionego oilera własnej roboty, wszystko działa bez zarzutu ale jest parę czynników które wpływają na szybkość wypływu oleju z urządzenia i taka regulacja jest bardzo na miejscu
pytanie brzmi: czy warto za nią dopłacać ok. 300 PLN.....?
pytanie brzmi: czy warto za nią dopłacać ok. 300 PLN.....?
VFR-OC Poland, South Park section, MTZ sub-section
- Art
- klepacz
- Posty: 768
- Rejestracja: sob 19 lip 2008, 10:06
- Model VFR: RC 46
- Imię: Artur
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gdańsk
Hejka
Widziałem i testowałem to urzadzenie.
Jesli chodzi o funkcjonalnoścc - jest lepiej niz SO.
Gdy pada - po prostu odkręcasz mocniej i sprawa załatwiona. Bez zbednych działań.
A jesli jedziesz na wakacje- masz załadowany motocykl i miałbyś się dostawać pod kanape ( tam najczęściej jest SO) - to porazka...
No o znacznie łatwiej zainstalować.
Moj kolega miał kiedyś SO , teraz ma cos takiego- i juz by tego nie zmieniL
Widziałem i testowałem to urzadzenie.
Jesli chodzi o funkcjonalnoścc - jest lepiej niz SO.
Gdy pada - po prostu odkręcasz mocniej i sprawa załatwiona. Bez zbednych działań.
A jesli jedziesz na wakacje- masz załadowany motocykl i miałbyś się dostawać pod kanape ( tam najczęściej jest SO) - to porazka...
No o znacznie łatwiej zainstalować.
Moj kolega miał kiedyś SO , teraz ma cos takiego- i juz by tego nie zmieniL
Beyond the Grabówek sky
-
- bywalec
- Posty: 37
- Rejestracja: pn 10 lip 2006, 09:33
- Model VFR: była RC24 88', teraz VTR1000F
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Panowie, ja robię olejenie łańcucha według własnego projektu. Zestaw składa się z układu czasowego którym można sterować czas i otwarcie zaworu, byle jakiego elektrozaworu który steruje podciśnieniami w samochodzie i oczywiści potrzebne przewody i zbiornik. Koszt gratów to jakieś 30-50PLN. Plus tego rozwiązania jest taki że mozna sterować potencjometrem wydatek oleju.
Jak założę to do VTRy to wkleję fotki i opis jak to wszystko ogarnąć.
Układ sterujący to AVT 1459
Jak założę to do VTRy to wkleję fotki i opis jak to wszystko ogarnąć.
Układ sterujący to AVT 1459
-
- bywalec
- Posty: 37
- Rejestracja: pn 10 lip 2006, 09:33
- Model VFR: była RC24 88', teraz VTR1000F
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Trochę nie zaglądałem do wątku. Olejarka już założona na moto i spełnia swoje zadanie tj. smaruje łacuch:)
Potrzebne części:
-układ steruący AVT1459 - 25PLN zmontowany
-pasująca obudowa 5PLN
-dodatkowy potencjometr 1MOhm - 0.80PLN
-metr węża przelewowego do wtrysków diesla (3.2 fi wew) - 5PLN
- elektrozawór - wycięty z mojego samochodu do KJS (sterowanie odsysaniem par paliwa)
- zbiornik na olej - zbiornik płynu hamulcowego C360 - 5PLN (http://alejahandlowa.pl/tr/produkt/zbio ... 12720.html)
- dysza podająca olej na łańcuch - tutaj poszedłem na łatwiznę i kupiłem Dual Injector Scottoilera - 100PLN
Potencjometr montujemy w wybranym przez siebie miejscu. Układ elektroniczny tylko włącza elktrozawór na około 0.5 sekundy z przerwą co minutę(lub czesciej jeśli przestawimy to potencjometrem) więc nie ma mowy o jakimkolwiek grzaniu itp.
Układ sterujący podłączony do świateł
Jak zakończę fazę testów i uporządkuje kable to wrzucę fotki.
Potrzebne części:
-układ steruący AVT1459 - 25PLN zmontowany
-pasująca obudowa 5PLN
-dodatkowy potencjometr 1MOhm - 0.80PLN
-metr węża przelewowego do wtrysków diesla (3.2 fi wew) - 5PLN
- elektrozawór - wycięty z mojego samochodu do KJS (sterowanie odsysaniem par paliwa)
- zbiornik na olej - zbiornik płynu hamulcowego C360 - 5PLN (http://alejahandlowa.pl/tr/produkt/zbio ... 12720.html)
- dysza podająca olej na łańcuch - tutaj poszedłem na łatwiznę i kupiłem Dual Injector Scottoilera - 100PLN
Potencjometr montujemy w wybranym przez siebie miejscu. Układ elektroniczny tylko włącza elktrozawór na około 0.5 sekundy z przerwą co minutę(lub czesciej jeśli przestawimy to potencjometrem) więc nie ma mowy o jakimkolwiek grzaniu itp.
Układ sterujący podłączony do świateł
Jak zakończę fazę testów i uporządkuje kable to wrzucę fotki.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości