Trochę nie zaglądałem do wątku. Olejarka już założona na moto i spełnia swoje zadanie tj. smaruje łacuch:)
Potrzebne części:
-układ steruący AVT1459 - 25PLN zmontowany
-pasująca obudowa 5PLN
-dodatkowy potencjometr 1MOhm - 0.80PLN
-metr węża przelewowego do wtrysków diesla (3.2 fi wew) - 5PLN
- elektrozawór - wycięty z mojego samochodu do KJS (sterowanie odsysaniem par paliwa)
- zbiornik na olej - zbiornik płynu hamulcowego C360 - 5PLN (
http://alejahandlowa.pl/tr/produkt/zbio ... 12720.html)
- dysza podająca olej na łańcuch - tutaj poszedłem na łatwiznę i kupiłem Dual Injector Scottoilera - 100PLN
Potencjometr montujemy w wybranym przez siebie miejscu. Układ elektroniczny tylko włącza elktrozawór na około 0.5 sekundy z przerwą co minutę(lub czesciej jeśli przestawimy to potencjometrem) więc nie ma mowy o jakimkolwiek grzaniu itp.
Układ sterujący podłączony do świateł
Jak zakończę fazę testów i uporządkuje kable to wrzucę fotki.