NAPĘD DID - różnica VM a ZVM2

Awatar użytkownika
kris2k
klepacz
klepacz
Posty: 1395
Rejestracja: pt 03 paź 2008, 12:06
Imię: Krzysztof
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Kontakt:

Post autor: kris2k » pt 09 paź 2009, 13:35

Ile wytrzyma taki naped przy normalnej jezdzie? (DID 530 ZVM2)

Awatar użytkownika
KolczyK
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4199
Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
Imię: Przemysław
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
Kontakt:

Post autor: KolczyK » pt 09 paź 2009, 15:08

pisałem wcześniej, Ja mam prawie 40 tyś. i lata dalej bez zająknięcia na Scotoilerrze, takze proponuje sie zastanowić, a maneta u mnie lekko nie chodzi.....i prób koła było sporo.....jest naprawde mocny, pierwsze naciagania bylo po ładnych paru tysiacach, cos ok 10...chyba...
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka

UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>

Awatar użytkownika
Gordon
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 56
Rejestracja: wt 03 lut 2009, 09:05
Imię: Grzegorz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Gordon » pt 09 paź 2009, 23:16

Tak wlasnie zrobilem zamowilem sobie tego DID 530 ZVM2 z zebatkami sunstar. Teraz musze sie rozejrzec za kims kto w Krakowie w miare w rozsadnej cenie mi go zmieni bo sam to sie za to raczej nie wezme :sad: niestety. Jakby ktos mial jakies namiary na jakiegos mechera to bede wdzieczny

Awatar użytkownika
Damo 88
klepacz
klepacz
Posty: 1101
Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wrocek

Post autor: Damo 88 » sob 10 paź 2009, 01:28

Ja wymieniałem w niedawno zębatki i łańcuch tak się nawet składa że na ten sam :smile:

Napisz czego się boisz i czego nie wiesz jeżeli chcesz to porobię fotki , a za to co zapłacisz mech. kupisz sobie coś do motka :grin:

Awatar użytkownika
maciek 800
klepacz
klepacz
Posty: 579
Rejestracja: ndz 17 gru 2006, 12:05
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa/Raszyn

Post autor: maciek 800 » ndz 11 paź 2009, 12:51

Opowiadam na pytanie zawarte w tytule postu:

Łańcuchy te różnią się grubością sworznia. Nieznacznie ale w sposób nie pozwalający używać zamiennie zakuwek/ zapinek. Co ciekawe łańcuchy G&B i zwykły różnią się tylko kolorem zewnętrznych ogniw ( potwierdzone w motorlandzie ).

PS: Ja na XZVM2 na XX zrobiłem Dubrownik w dwie osoby+bagaż bez scootoilera. I w ogóle nie się nie wymagał regulacji.
A w tej chwili ujeżdżam w Kawie ER6F VM z zapinką! z takim samym efektem, fakt 72 KM to nie 150. Daje to pojęcie o wytrzymałości łańcuchów w stosunku do pojemności czy mocy motocykla.

Awatar użytkownika
mitny
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 59
Rejestracja: śr 10 wrz 2008, 14:50
Imię: Michał
województwo: pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Łapalice

Post autor: mitny » wt 16 mar 2010, 20:15

Czy ktoś wie gdzie mogę dostać taki zestaw?

Awatar użytkownika
Gregory
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2088
Rejestracja: pn 07 lip 2008, 11:58
Imię: Grzesiek
województwo: małopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kęty
Kontakt:

Post autor: Gregory » wt 16 mar 2010, 22:09

mitny, Fabiq lub allegro :)
Motocykl jest jak media markt -nie dla idiotów

Grewel-Moto - części i akcesoria do moto - 505-078-145 - potrzebujesz coś, dzwoń lub pisz.

CB500, VFR800 Vtec i VFR800 Fi, CBR600RR, K1200S,

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości