NAPĘD DID - różnica VM a ZVM2
- KolczyK
- stary wyjadacz
- Posty: 4199
- Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
- Imię: Przemysław
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
- Kontakt:
pisałem wcześniej, Ja mam prawie 40 tyś. i lata dalej bez zająknięcia na Scotoilerrze, takze proponuje sie zastanowić, a maneta u mnie lekko nie chodzi.....i prób koła było sporo.....jest naprawde mocny, pierwsze naciagania bylo po ładnych paru tysiacach, cos ok 10...chyba...
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
- maciek 800
- klepacz
- Posty: 579
- Rejestracja: ndz 17 gru 2006, 12:05
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa/Raszyn
Opowiadam na pytanie zawarte w tytule postu:
Łańcuchy te różnią się grubością sworznia. Nieznacznie ale w sposób nie pozwalający używać zamiennie zakuwek/ zapinek. Co ciekawe łańcuchy G&B i zwykły różnią się tylko kolorem zewnętrznych ogniw ( potwierdzone w motorlandzie ).
PS: Ja na XZVM2 na XX zrobiłem Dubrownik w dwie osoby+bagaż bez scootoilera. I w ogóle nie się nie wymagał regulacji.
A w tej chwili ujeżdżam w Kawie ER6F VM z zapinką! z takim samym efektem, fakt 72 KM to nie 150. Daje to pojęcie o wytrzymałości łańcuchów w stosunku do pojemności czy mocy motocykla.
Łańcuchy te różnią się grubością sworznia. Nieznacznie ale w sposób nie pozwalający używać zamiennie zakuwek/ zapinek. Co ciekawe łańcuchy G&B i zwykły różnią się tylko kolorem zewnętrznych ogniw ( potwierdzone w motorlandzie ).
PS: Ja na XZVM2 na XX zrobiłem Dubrownik w dwie osoby+bagaż bez scootoilera. I w ogóle nie się nie wymagał regulacji.
A w tej chwili ujeżdżam w Kawie ER6F VM z zapinką! z takim samym efektem, fakt 72 KM to nie 150. Daje to pojęcie o wytrzymałości łańcuchów w stosunku do pojemności czy mocy motocykla.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości