Naciag lancucha

Awatar użytkownika
Hendrix
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 52
Rejestracja: wt 22 sie 2006, 12:58
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Krapkowice
Kontakt:

Naciag lancucha

Post autor: Hendrix » wt 19 wrz 2006, 22:18

VFRowcy! Jak ze jestem calkiem nowy w vfrowym swiecie mam pytanie. Jak powinno prawidlowo regulowac sie naciag lancucha? Jerst jedna sruba w piascie ( jaki tam jest gwint - lewy prawy? ) ktora nalezy pewnie popuscic..i tu mam problem. Za ..wuja nie chce ruszyc ani w jedna strone ani w druga! Boje sie zerwac gwint lub leb sruby..co robic? NIe mam tez klucza pazurkowego..:(
Ostatnio zmieniony śr 20 wrz 2006, 08:57 przez Hendrix, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Fabiq
klepacz
klepacz
Posty: 1371
Rejestracja: sob 16 wrz 2006, 22:33
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Fabiq » wt 19 wrz 2006, 22:44

cholera czy to w vfrce takie trudne, ja jeszcze nie podciagalem w swojej, a zrobilem nia jakies 3 tys km
potrzeba cos?! dzwon 509 870 769

Awatar użytkownika
Lucek
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3481
Rejestracja: ndz 02 kwie 2006, 13:03
Imię: LUCYna/fer
województwo: łódzkie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: EP

Post autor: Lucek » wt 19 wrz 2006, 23:00

jaki model??
Nie ma boga, jest Mmmmotór!

Awatar użytkownika
Hendrix
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 52
Rejestracja: wt 22 sie 2006, 12:58
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Krapkowice
Kontakt:

Post autor: Hendrix » wt 19 wrz 2006, 23:02

LukeVFR pisze:jaki model??
Rc 36 II rok 96

Awatar użytkownika
Lucek
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3481
Rejestracja: ndz 02 kwie 2006, 13:03
Imię: LUCYna/fer
województwo: łódzkie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: EP

Post autor: Lucek » wt 19 wrz 2006, 23:05

wystarczy odkrecic srube na koncu wahacza (chyba 18,z gory,zwykly gwint) ale i takbez tego klucza nie dasz rady :]
Nie ma boga, jest Mmmmotór!

Awatar użytkownika
ppamula
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3540
Rejestracja: czw 20 lip 2006, 08:12
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie