Strona 1 z 1

Luz na zębatce zdawczej - szarpanie

: czw 29 sty 2009, 17:15
autor: bodzioprince
Przy wolnej jeździe na 1 biegu szarpie mi motorem, przy dodawaniu i ujmowaniu gazu.

Jest to bardzo niekomfortowe i można wywinąć orła.

Łańcuch i zębatki nie mają ani grama luzu.

Problem leży gdzieś w głębi skrzyni za zębatka zdawczą.

Jest jakiś luz miedzy zębatka zdawcza a koszem sprzęgłowym i na pewno jest to coś w skrzyni nic poza nią.

Gumy w tylnej piaście też są w dobrym stanie, brak luzów.

Sprawdzałem i kolega w CBR F1 tez ma taki luz ale u niego nie czuć tego szarpania.

Motor ma przejechane 46 tys. km. i poza tym to żyleta.

Tak się zastanawiam czy możne to tak ma być, jak jest w waszych? :???:

: czw 05 lut 2009, 07:42
autor: Krajan
Zasygnalizuję zastanowienie sie nad przeniesieniem napędu w okolicach sprzęgła, bo cóż w takim silniku by mogło się więcej w tym temacie wyróżnić? Na "jedynce" ->duży moment, krótkie przełożenie...

może poluzowany kosz sprzęgłowy, nie wiele rozkręcania a się upewnisz.

: czw 05 lut 2009, 21:58
autor: Fabiq
VFR szarpie? pierwsze slysze, luz musialby byc duzy skoro tak to az czuc, stawiam na problemy z gaznikami zaworami lub swiecami bo naped to raczej nie bedzie z tego co piszesz

: czw 05 lut 2009, 22:36
autor: kiki
spróbuj usunć luz na lince gazu a potem ustaw wolne obroty-sprawdz nastepnie czy czujesz róznice.

: pt 06 lut 2009, 14:20
autor: Ketchup
kiki pisze:spróbuj usunć luz na lince gazu a potem ustaw wolne obroty-sprawdz nastepnie czy czujesz róznice.
no i synchro gaźników - tak jak pisali wyżej

Szarpanie, poluzowana śruba w tylnej piaście.

: pt 06 mar 2009, 20:03
autor: bodzioprince
To nie żadne gaźniki ani linki, bo silnik żyleta. :lol:

Już usunąłem szarpanie.

Ta duża nakrętka na tylnej piaście była poluzowana i zrobił się luz na wieloklinie.

Wystarczyło ja dokręcić.